Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011
Αστέρας και Λάτσης για τη μαρίνα Βουλιαγμένης
Ο Αστέρας και ο Όμιλος Λάτση κατέθεσαν τελικά χθες δεσμευτική εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη μαρίνα Βουλιαγμένης στα Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα (ΕΤΑ ΑΕ). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΤΑ φάκελους Δεσμευτικού Ενδιαφέροντος (Β Φάση)υπέβαλλαν τα εξής επιχειρηματικά σχήματα:
1. Lamda Development SA
2. ΑΣΤΗΡ ΠΑΛΛΑΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΑΞΕ
Η επιτροπή του Διαγωνισμού αποσφράγισε και εξετάζει τους υποφακέλους των δικαιολογητικών συμμετοχής και εν συνεχεία θα αποσφραγίσει τους υποφακέλους των τεχνικών και οικονομικών προσφορών ώστε να καταλήξει στην επιλογή του προσωρινού αναδόχου.
Ο Τουριστικός Λιμένας Βουλιαγμένης βρίσκεται σε απόσταση 21 χιλ. από το κέντρο της Αθήνας και αποτελεί έναν από τους παλαιότερους και πλέον προνομιακούς τουριστικούς λιμένες της Ελλάδας, που εξασφαλίζει στους χρήστες του καλή ιδιωτικότητα, ενώ αποτελεί προτιμητέο τόπο ελλιμενισμού για σκάφη ιδιοκτητών υψηλού οικονομικού επιπέδου. Παράλληλα, προσφέρει στους χρήστες του εγγύτητα σε ξενοδοχειακές μονάδες και χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η αναβάθμιση, των εγκαταστάσεων καθώς και η ανάδειξη της Μαρίνας σε σύγχρονο τουριστικό λιμένα που θα προσφέρει υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών οι οποίες θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς (ελληνικής και διεθνούς).
Σημειώνεται ότι η χερσαία ζώνη του ακινήτου καλύπτει έκταση 47.165 τ.μ. περίπου και η θαλάσσια ζώνη 115.970 τ.μ. Το βάθος της θαλάσσιας ζώνης του λιμένα κυμαίνονται από 2,5 έως 5 περίπου μέτρα. Βασικές υποχρεώσεις, τις οποίες ο ανάδοχος θα δεσμευτεί να εκπληρώσει, είναι οι εξής:
•Διασφάλιση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών,
•Υποχρέωση καλής λειτουργίας, ασφάλισης και φύλαξης,
•Υλοποίηση προκαθορισμένου προγράμματος τακτικής ετήσιας και βαριάς συντήρησης που περιλαμβάνει τη διαμόρφωση, συντήρηση και προστασία του περιβάλλοντος χώρου που εντάσσεται στο αντικείμενο της μίσθωσης,
•Τήρηση του εκάστοτε ισχύοντος νομικού καθεστώτος, και
•Συμμόρφωση με τους αρχαιολογικούς, περιβαλλοντικούς, πολεοδομικούς και λοιπούς περιορισμούς.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου