Παράδειγμα προς μίμηση αποτελούν οι Δανοί, καθώς παρά την οικονομική κρίση και το κλείσιμο του ευρωπαϊκού εναέριου χώρου τον περασμένο Μάρτιο, το αεροδρόμιο της Κοπεγχάγης σημείωσε ρεκόρ αυξήσεων σε αφίξεις επιβατών και κερδών το 2010. Αποτέλεσμα της «διπλής τιμολογιακής πολιτικής», που εφάρμοσε η εταιρία του αεροδρομίου, παρέχοντας έκπτωση 35% για εταιρίες χαμηλότερου κόστους και δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων.
Μήπως ήρθε η ώρα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών να εφαρμόσει ανάλογες πολιτικές, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της χώρας μας και δημιουργώντας το πολυπόθητο HUB μεταξύ Ευρώπης και Ασίας...
Με την «διπλή τιμολογιακή πολιτική», που εφάρμοσε η εταιρία του αεροδρομίου της Κοπεγχάγης, κατάφερε το αεροδρόμιο να γίνει ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αεροδρόμια της Ευρώπης, με προοπτική να συνεχίσει την ανάπτυξη του και το 2011.
Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 9,1% το 2010 και οι εισπράξεις κατά 10,8%.
Οι εταιρίες χαμηλότερου κόστους μετέφεραν 3,8 εκατ. επιβάτες, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση 34,3%. Το σύνολο της κίνησης αυτών των εταιριών ήταν 17,8% και συνεχίζει την ανοδική του πορεία.
Το 2010 η εταιρία του αεροδρομίου της Κοπεγχάγης εφάρμοσε ένα παράλληλο σύστημα χρεώσεων, ειδικά για τον τερματικό σταθμό χαμηλότερου κόστους που εγκαινίασε μέσα στον ίδιο χώρο και ονόμασε CPH Go, με έκπτωση 35% σε σχέση με τα υπάρχοντα κοστολόγιά του, για όσες εταιρίες επιθυμούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο τερματικούς σταθμούς με διαφοροποίηση στις παρεχόμενες υπηρεσίες και διευκολύνσεις.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας του αεροδρομίου, Per Madsen, «Η καθαρή αύξηση επιβατών από τις εταιρίες χαμηλότερου κόστους, όπως και η αλματώδης αύξηση των επιβατών τράνζιτ αποδεικνύει την επιτυχία της «διπλής τιμολογιακής μας πολιτικής» για εταιρίες χαμηλότερου κόστους, αλλά και των κανονικών εταιριών, με αποτέλεσμα και στις δύο κατηγορίες να έχουμε αυξήσεις επιβατών και κερδών».
Οι υπερπόντιες πτήσεις αυξήθηκαν σε 22, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αύξηση των τελευταίων δεκαετιών και επίσης τροφοδοτούν τις ενδο-ευρωπαϊκές πτήσεις του αεροδρομίου και το καθιστούν αδιαμφισβήτητο κόμβο στην Βόρεια Ευρώπη.
«Παραδίδουν σεμινάρια οι Δανοί», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών (ΣΑΑΕ), κ. Ντίνος Φραντζεσκάκης, ευελπιστώντας ότι κάποια στιγμή θα μπορούσε και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών να εφαρμόσει ανάλογες πολιτικές.
Μήπως ήρθε η ώρα ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών να εφαρμόσει ανάλογες πολιτικές, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της χώρας μας και δημιουργώντας το πολυπόθητο HUB μεταξύ Ευρώπης και Ασίας...
Με την «διπλή τιμολογιακή πολιτική», που εφάρμοσε η εταιρία του αεροδρομίου της Κοπεγχάγης, κατάφερε το αεροδρόμιο να γίνει ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αεροδρόμια της Ευρώπης, με προοπτική να συνεχίσει την ανάπτυξη του και το 2011.
Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 9,1% το 2010 και οι εισπράξεις κατά 10,8%.
Οι εταιρίες χαμηλότερου κόστους μετέφεραν 3,8 εκατ. επιβάτες, αριθμός που ισοδυναμεί με αύξηση 34,3%. Το σύνολο της κίνησης αυτών των εταιριών ήταν 17,8% και συνεχίζει την ανοδική του πορεία.
Το 2010 η εταιρία του αεροδρομίου της Κοπεγχάγης εφάρμοσε ένα παράλληλο σύστημα χρεώσεων, ειδικά για τον τερματικό σταθμό χαμηλότερου κόστους που εγκαινίασε μέσα στον ίδιο χώρο και ονόμασε CPH Go, με έκπτωση 35% σε σχέση με τα υπάρχοντα κοστολόγιά του, για όσες εταιρίες επιθυμούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο τερματικούς σταθμούς με διαφοροποίηση στις παρεχόμενες υπηρεσίες και διευκολύνσεις.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρίας του αεροδρομίου, Per Madsen, «Η καθαρή αύξηση επιβατών από τις εταιρίες χαμηλότερου κόστους, όπως και η αλματώδης αύξηση των επιβατών τράνζιτ αποδεικνύει την επιτυχία της «διπλής τιμολογιακής μας πολιτικής» για εταιρίες χαμηλότερου κόστους, αλλά και των κανονικών εταιριών, με αποτέλεσμα και στις δύο κατηγορίες να έχουμε αυξήσεις επιβατών και κερδών».
Οι υπερπόντιες πτήσεις αυξήθηκαν σε 22, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αύξηση των τελευταίων δεκαετιών και επίσης τροφοδοτούν τις ενδο-ευρωπαϊκές πτήσεις του αεροδρομίου και το καθιστούν αδιαμφισβήτητο κόμβο στην Βόρεια Ευρώπη.
«Παραδίδουν σεμινάρια οι Δανοί», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιρειών (ΣΑΑΕ), κ. Ντίνος Φραντζεσκάκης, ευελπιστώντας ότι κάποια στιγμή θα μπορούσε και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών να εφαρμόσει ανάλογες πολιτικές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου