Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Η SAS υιοθετεί την Amadeus Altéa Revenue Management Suite


Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που συμφωνήθηκε το 2013, μέσα από την οποία το τμήμα διαχείρισης εσόδων της SAS συνεργάστηκε στενά με την Amadeus, η αεροπορική εταιρεία ολοκλήρωσε πρόσφατα τη μετάβασή της στην Amadeus Altéa Revenue Management Suite. 
Η κίνηση αυτή θέτει τα θεμέλια για ακριβέστερη και βέλτιστη τιμολόγηση των πακέτων και των προσφορών της αεροπορικής εταιρείας. 
Καθώς η αεροπορική βιομηχανία αναζητά νέες μεθόδους merchandising, όπως η δυναμική τιμολόγηση, τα fare families και η πώληση βοηθητικών υπηρεσιών (ancillary services) για να αυξήσει τα έσοδά της, είναι ζωτικής σημασίας οι διαδικασίες διαχείρισης εσόδων να είναι κατάλληλες για αυτό τον σκοπό. Οι λύσεις διαχείρισης εσόδων παίζουν σημαντικό ρόλο στην παροχή προτάσεων σχετικά με τις καλύτερες τιμές και πακέτα των αεροπορικών εταιρειών.
Επομένως, οι τεχνικές διαχείρισης εσόδων επόμενης γενιάς είναι σημαντικές για τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αναζητούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα από το merchandising. Ως απάντηση στον ανταγωνισμό από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και πιο ξεκάθαρα εργαλεία σύγκρισης τιμών, οι full service αεροπορικές εταιρείες υιοθετούν όλο και περισσότερο ευέλικτα σχήματα ναύλων. Αυτή η επιχειρησιακή στρατηγική αποτελεί πρόκληση για τα συστήματα διαχείρισης εσόδων, τα οποία προβλέπουν αύξηση στη ζήτηση κρατήσεων οικονομικών θέσεων και μείωση σε θέσεις με υψηλά περιθώρια κέρδους. 
Το γεγονός αυτό οδηγεί σε μια ανακριβή εικόνα της καταναλωτικής ζήτησης, καθώς τα συστήματα δεν μπορούν να κατανοήσουν επαρκώς τους ταξιδιώτες, οι οποίοι αγοράζουν μεν αεροπορικά εισιτήρια χαμηλού κόστους, προσδοκούν ωστόσο επιπρόσθετες παροχές. Η εφαρμογή Amadeus Altéa Revenue Management Suite έχει σχεδιαστεί ειδικά για να εξαλείψει αυτό το φαινόμενο, γνωστό ως ‘buy-down effect’, το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη χαμένη ευκαιρία εσόδων για τα δίκτυα των αεροπορικών εταιρειών σήμερα και μπορεί να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να ανταποκριθούν επαρκώς στην αύξηση των ανταγωνιστικών πιέσεων. 
Ο κ. Tobias Jönsson, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Revenue Management της SAS δήλωσε: “Σήμερα, στην προσπάθεια ελέγχου των εσόδων οι αεροπορικές εταιρείες πάσχουν με τις σύνθετες λύσεις διαχείρισης εσόδων και το φαινόμενο ‘buy-down effect’. Ωστόσο, η εταιρεία μας είναι ενθουσιασμένη που συνεργάζεται με την Amadeus, για μια λύση η οποία μπορεί να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα και ενσωματώνεται πλήρως με τα υπόλοιπα συστήματα Altéa που έχουμε υιοθετήσει. Η μετάβαση μας στην εφαρμογή Amadeus Altéa Revenue Management ολοκληρώθηκε απρόσκοπτα και θέτει τις βάσεις για να βελτιστοποιήσουμε την τιμολόγηση των πτήσεων και, στο μέλλον, των βοηθητικών υπηρεσιών (ancillary services).” 
Η Julia Sattel, Αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline IT της Amadeus, πρόσθεσε: “Η Amadeus είναι ο ιδανικός πάροχος αυτής της λύσης διαχείρισης εσόδων κυρίως λόγω της δυνατότητας να χρησιμοποιεί πιο ακριβή και πλήρη στοιχεία από την Amadeus Altéa Suite, από διάφορες άλλες εσωτερικές και εξωτερικές πηγές, καθώς και από ένα ευρύ φάσμα δεδομένων ακριβείας και δεδομένων πραγματικού χρόνου, τα οποία προέρχονται από την ίδια την αεροπορική εταιρεία.” 
Και συνέχισε: “Η end-to-end φύση αυτής της προσέγγισης δίνει τη δυνατότητα μεγαλύτερης αυτοματοποίησης και πρακτικά σημαίνει ότι η SAS θα είναι πλέον σε θέση να τιμολογεί σωστά σχετικές προσφορές για τους ταξιδιώτες, καταγράφοντας επίσης αυτόματα πότε οι πελάτες αγοράζουν βοηθητικές υπηρεσίες (ancillary services). 
Η λύση αυτή θα στηρίξει το όραμά μας για ένα παγκόσμιο ταξιδιωτικό οικοσύστημα με πραγματικό επίκεντρο τους ταξιδιώτες.” Αυτή η κίνηση θα δώσει τη δυνατότητα στην SAS να επωφεληθεί μιας μοναδικής λύσης από το Airline IT portfolio της Amadeus, η οποία διαθέτει ένα σύστημα φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε αλλαγή και μελλοντική ανάπτυξη, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο την φήμη της εταιρείας ως ηγέτη στον τομέα του O&D revenue management. Το εξαιρετικά αυτοματοποιημένο σύστημα διευκολύνει τους αναλυτές της διαχείρισης εσόδων, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε δραστηριότητες οι οποίες δημιουργούν περαιτέρω αξία για την αεροπορική εταιρεία και τους εφοδιάζει με φιλικά και σε πραγματικό χρόνο προς τον χρήστη εργαλεία. Αυτή η μετάβαση έπεται μίας μακροπρόθεσμης στρατηγικής εταιρικής σχέσης μεταξύ της Amadeus και της Scandinavian Airlines, η οποία υπεγράφη το 2013, βάσει της οποίας συστάθηκε ένα πρωτοποριακό “Centre of Competence.” Μετά τη συμφωνία, περισσότεροι από 20 εργαζόμενοι της SAS, πολλοί από τους οποίους ήταν ειδικοί στον τομέα της διαχείρισης εσόδων , συνεργάστηκαν στενά με την Amadeus για να ανοίξουν το δρόμο για μελλοντική καινοτομία που μπορεί να ωφελήσει ολόκληρη την κοινότητα της πλατφόρμας Altea.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου