Σε συνέχεια των 2 πρώτων πολύ επιτυχημένων FAM TRIPS άγγλων Tour Operators και Travel Agents, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, το ξενοδοχείο CAPSIS και το τμήμα τουρισμού του Δήμου Βέροιας οργάνωσε το 3ο κατά σειρά ταξίδι εξοικείωσης με τη συμμετοχή 13 άγγλων TO & TA, στις 14-18 Μαΐου 2015.
Συνολικά μέχρι τώρα και στα 3 ταξίδια πάνω από 45 άγγλοι Tour Operators και Travel Agents έχουν φιλοξενηθεί στη Χαλκιδική και έχουν γνωρίσει τον προορισμό.
Οι πράκτορες από τη Βρετανία, οι οποίοι οι περισσότεροι από αυτούς δεν είχαν επισκεφτεί ποτέ ξανά τη Χαλκιδική, εντυπωσιάστηκαν από τη φυσική ομορφιά της και τις παραλίες της, την ποικιλία των καταλυμάτων που έχει να προσφέρει καθώς και τις διαφορετικές δραστηριότητες και τα αξιοθέατα που διαθέτει.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε ξεναγήσεις σε ξενοδοχεία διαφόρων κατηγοριών σε όλη τη Χαλκιδική, επισκέψεις σε γραφικά και τουριστικά χωριά καθώς και εκδρομές πολιτιστικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος. Εκτός από τη Χαλκιδική, οι πράκτορες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πόλη της Θεσσαλονίκης και της Βέροιας καθώς και να επισκεφτούν το μοναδικό μουσείο της Βεργίνας.
Ο Οργανισμός, αφουγκράζοντας την τάση της Βρετανικής αγοράς, η οποία πλέον προωθεί το μοντέλο του «μαζικά εξατομικευμένου» πακέτου, σχεδίασε ένα ταξίδι που αναδεικνύει τη Χαλκιδική ως ένα πλήρες τουριστικό προϊόν, το οποίο διαθέτει όχι μόνο πανέμορφες παραλίες και πεντακάθαρες θάλασσες αλλά συνδυάζει ταυτόχρονα το καλό φαγητό, τους φιλόξενους ανθρώπους της, τα γραφικά χωριά της, την υπέροχη φύση της καθώς και την πλούσια πολιτιστική και θρησκευτική της κληρονομιά.
Στο πλαίσιο αυτό, η επίσκεψη και γνωριμία με τις 2 πανέμορφες πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και η επίσκεψη στο μουσείο της Βεργίνας συνετέλεσαν στον περαιτέρω εμπλουτισμό της συνολικής «εμπειρίας» και ανέδειξε κοντινούς προορισμούς που μπορεί να συνδυάσει ο επισκέπτης.
Η επιτυχία αυτών των ταξιδιών αποδεικνύεται και από την πολύ σημαντική για τη Χαλκιδική έρευνα που πραγματοποιούν αυτές τις ημέρες 2 βρετανίδες καθηγήτριες από το Πανεπιστήμιο του Brighton. Η έρευνα θα χρησιμοποιήσει ως παράδειγμα (case study) τα fam trips της Χαλκιδικής και θα παρουσιαστεί σε διάφορα ξένα πανεπιστήμια αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της Χαλκιδικής.
Tα ευρήματα της έρευνας βοηθούν τον Οργανισμό να βελτιώσει τα ταξίδια εξοικείωσης σχεδιάζοντας πιο στοχευμένα fam trips προκειμένου να συμπεριλάβει όσο το δυνατόν περισσότερα καταλύματα.
Παράλληλα, το γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της Αγγλίας του Τουριστικού Οργανισμού συμμετέχει σε workshops και παρουσιάσεις ενισχύοντας το όνομα του προορισμού αλλά και τις επιχειρήσεις της Χαλκιδικής, άμεσα και εξειδικευμένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου