Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Ο μόνος που δεν πήρε βραβείο, ήμουν εγώ...


...οπότε αφού γνωρίζετε την ματαιοδοξία μου, μην περιμένετε να γράψω κάτι!!! 

Με πήρατε κάποιοι φίλοι μου να με ρωτήσετε γιατί δεν δημοσίευσα τις ...βραβεύσεις των ημερών. 
Μα φίλοι μου αφού γνωρίζετε την ... ματαιοδοξία μου, και το γεγονός ότι δεν με βράβευσαν, πως περιμένετε να γράψω. 
Αλλά και να ήθελα να γράψω για ποιον να πρωτογράψω; 
Αν δεν κάνω λάθος το μόνο που δεν βραβεύτηκε, ήταν ο ξενώνας που άφηνα το σκύλο μου, όταν έλειπα και δεν είχα που να τον αφήσω. 
Άλλωστε, σύμφωνα με το λεξικό του Τριανταφυλλίδη: "βραβείο το [vravío] Ο39 : θεσμοθετημένη υλική ή ηθική αμοιβή, έπαθλο σε κπ. που πρώτευσε, που διακρίθηκε σε κτ.: ~ Nόμπελ / Όσκαρ / Πούλιτζερ. Kρατικό ~. ~ Aκαδημίας. H ταινία πήρε το πρώτο / το δεύτερο / το τρίτο ~ στο φεστιβάλ κινηματογράφου. Στην τελετή απονομής των βραβείων παραβρέθηκαν πολλοί επίσημοι". 
Όταν βραβεύονται όλοι, ποια είναι η διάκριση; 
Οέο...
Γι' αυτό προσοχή φίλοι μου, υπάρχουν βραβεία και ¨βραβεία¨...
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Στην ηλικία μου την χρειάζομαι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου