Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

AUTOHELLAS HERTZ: Εντυπωσιακή βελτίωση όλων των μεγεθών το 2014!!!


- Επενδύσεις, αξιοποίηση του τουριστικού ρεύματος και ενίσχυση της εξωστρέφειας οδήγησαν σε σημαντική αύξηση κερδοφορίας 
- Αύξηση κατά 148% στα κέρδη μετά από φόρους 
- Ουσιαστική συνεισφορά κατά 27,4% των δραστηριοτήτων εξωτερικού στην κερδοφορία του Ομίλου 

Ο ιδιαίτερα αυξημένος κύκλος εργασιών από βραχυχρόνιες μισθώσεις από τουρίστες στην Ελλάδα και η βελτιωμένη κερδοφορία στις πέντε χώρες του εξωτερικού, όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία, ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά των αποτελεσμάτων της Autohellas για το 2014. 
Η εντυπωσιακή βελτίωση της κερδοφορίας, παρά την οικονομική συγκυρία που κράτησε χαμηλά για άλλη μια χρονιά την αγορά των μακροχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής της Autohellas για επένδυση στην αναβάθμιση και επέκταση του στόλου αυτοκινήτων στις βραχυχρόνιες μισθώσεις σε όλες τις τουριστικές περιοχές της χώρας. Αναλυτικότερα, το 2014, ο συνολικός κύκλος εργασιών του Ομίλου ήταν αυξημένος κατά 6,4%, και ανήλθε στα €161,1 εκ. έναντι €151,4 εκ. το 2013.
Τα Ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 58,8% έναντι του περσινού έτους και ανήλθαν στα €20,8 εκ. Τα Ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε €16,1 εκ. από €6,5 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάζοντας αύξηση 148,1%. 
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η επιστροφή κεφαλαίου από την συμμετοχή της εταιρείας στην Αεροπορία Αιγαίου ΑΕ συνολικού ύψους για την Autohellas €8εκ., που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2014, δεν συμπεριλαμβάνεται και δεν επηρέασε τα ανωτέρω αποτελέσματα. 
Η μεγάλη βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου οφείλεται κυρίως στην ενίσχυση των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων στην Ελλάδα, που το 2014 παρουσίασαν αύξηση 32%, αύξηση περίπου διπλάσια από το ρυθμό αύξησης των αεροπορικών αφίξεων τουριστών στη χώρα, που υποδηλώνει και σημαντική διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας. 
Η εταιρεία, προκειμένου να καλύψει την αυξημένη τουριστική κίνηση, προχώρησε σε αυξημένες καθαρές επενδύσεις €78,2 εκ. για αγορές αυτοκινήτων έναντι €41,7 εκ. το 2013. 
Η αξιοποίηση των νέων brands της Hertz International, Thrifty & Firefly, η αυξημένη αποτελεσματικότητα της συνεργασίας με αεροπορικές εταιρείες και η πληρότητα και ισχύς του δικτύου υποκαταστημάτων της εταιρείας ήταν οι βασικοί λόγοι που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία, πέραν φυσικά της ενίσχυσης του τουρισμού. Η αύξηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων, υπερκάλυψε την μικρή περαιτέρω κάμψη του κύκλου εργασιών από εταιρικές μακροχρόνιες μισθώσεις, που εξαρτώνται από την εσωτερική ζήτηση. Αντίστοιχα, θετικά είναι τα αποτελέσματα του Ομίλου στο εξωτερικό. 
Κατά το 2014 ο Όμιλος ενίσχυσε περαιτέρω τη δραστηριότητα των θυγατρικών του στις 5 χώρες εκτός Ελλάδας όπου δραστηριοποιείται, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο, Σερβία και Μαυροβούνιο. Η δραστηριότητα των θυγατρικών εξωτερικού συνεισφέρει πλέον το 27,4% των κερδών μετά φόρων του Ομίλου, καταγράφοντας αύξηση στην κερδοφορία για το 2014 σε όλες τις χώρες. Παράλληλα, πολύ πρόσφατα (Ιανουάριος 2015) ο Όμιλος ξεκίνησε να δραστηριοποιείται και στην Ουκρανία, αναλαμβάνοντας τα δικαιώματα βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων για το brand της Hertz. 
Ο Πρόεδρος της Autohellas κ. Θ. Βασιλάκης δήλωσε: «Η στρατηγική που ακολουθούμε απέφερε καρπούς. Επενδύσαμε σε 8.664 καινούρια αυτοκίνητα, για να στηρίξουμε την ποιότητά του προϊόντος μας κυρίως στην Ελλάδα, αλλά και στις 5 χώρες του εξωτερικού. Πετύχαμε ιδιαίτερη ανάπτυξη σε μικρές και νέες τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, αξιοποιώντας το δίκτυο και τις συνεργασίες μας. Η λειτουργία μας σε χώρες του εξωτερικού ωριμάζει και αποτελεί πλέον ένα δεύτερο πυλώνα κερδοφορίας. Οι προοπτικές με προϋπόθεση τη σταθερότητα στο περιβάλλον θα είναι και πάλι θετικές». 
Το Διοικητικό Συμβούλιο για τη χρήση 2015 (κέρδη χρήσεως 2014) προτείνει τη διανομή μερίσματος ποσού €0,80 ανά μετοχή στην ερχόμενη Τακτική Γενική Συνέλευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου