- Νίκος Χαλκιαδάκης: "Βάζουμε μυαλό..."
- Η Αθήνα μπαίνει στον “χάρτη” των αγορών της Σκανδιναβίας
Με καταιγιστικό ρυθμό καταφθάνουν τα ενθουσιώδη μηνύματα για την GREKLAND PANORAMA. Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης δήλωσε: " Μια πολύ καλή προσπάθεια έγινε στη Σουηδία για την Τουριστική αγορά της Σκανδιναβίας απο την North Events με περισσότερους απο 7 χιλιάδες επισκέπτες. Περισσότεροι από 150 εκθέτες απο Ελλάδα και Κύπρο, περιφέρειες δήμοι επιμελητήρια και ξενοδοχεία έλαβαν μέρος με επιτυχία σε ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, που έγινε για πρώτη φορά!!!". Και συμπλήρωσε χαραλτηριστικά: " Ελπίζω να έρθουν κι άλλες τέτοιες εκδηλώσεις!!! Φαίνεται σιγά σιγά ότι βάζουμε μυαλό".
Από την άλλη με ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα για τη θέση της Αθήνας στις Σκανδιναβικές τουριστικές αγορές, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB) της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) του Δήμου Αθηναίων στην έκθεση .
Η παρουσία του ACVB στην έκθεση που ήταν αποκλειστικά αφιερωμένη στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας σε νέες αγορές και για την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης της πρωτεύουσας.
Κατά τη διάρκεια του Grekland Panorama, το οποίο προσέλκυσε 7.000 επισκέπτες, τα στελέχη του ACVB πραγματοποίησαν σειρά επαφών με στελέχη των μεγαλύτερων tour operators της Σκανδιναβικής αγοράς - Apollo/Kuoni, TUI Nordic, Airtours, Ving κ.α - που εδρεύουν στη Σουηδία και συμμετείχαν στην έκθεση και στις παράλληλες εκδηλώσεις και διένειμαν μεγάλο όγκο ενημερωτικού υλικού για την πόλη στο κοινό, το οποίο έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον προορισμό.
Από τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν διαπιστώθηκε ότι καταγράφεται αυξανόμενη ζήτηση για την Αθήνα, κυρίως από την αγορά της Σουηδίας, τόσο για ταξίδια cty break όσο και για διαμονή πριν ή μετά τα ταξίδια διακοπών στην Ελλάδα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι μεγάλοι tour operators είτε τρέχουν ήδη προγράμματα για την Αθήνα τη φετινή περίοδο, είτε εξετάζουν τη δημιουργία προγραμμάτων για την περίοδο του 2015.
Καθοριστικής σημασίας εξέλιξη για την ενίσχυση της ζήτησης, αναμένεται να είναι η έναρξη απευθείας πτήσεων για Αθήνα από τη Στοκχόλμη και την Κοπεγχάγη, τον Μάιο, από την Aegean Airlines καθώς και τα σχέδια αύξησης της συχνότητας των πτήσεων προς και από Αθήνα από την SAS.
Αυξημένο ενδιαφέρον κατεγράφη και στον τομέα του επαγγελματικού τουρισμού, κυρίως ως προς τις δυνατότητες που έχει η Αθήνα για τη διοργάνωση εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων.
Το ενδιαφέρον του κοινού που επισκέφθηκε το stand της Αθήνας στο Grekland Panorama, εστιάστηκε στη γενικότερη πληροφόρηση για την πόλη αλλά και σε ειδικότερα θέματα, όπως οι εκδηλώσεις πολιτιστικού χαρακτήρα κατά τη διάρκεια του έτους, ο συνδυασμός διαμονής με επισκέψεις στα σημαντικότερα αξιοθέατα εντός της Αθήνας ή στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής καθώς και ημερήσιες κρουαζιέρες στα γειτονικά νησιά.
Η Αθήνα-Αττική ήταν και η τιμώμενη περιοχή στο επίσημο δείπνο που παρατέθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης, την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου στον χώρο Opera Terassen, εκδήλωση που υποστηρίχθηκε από το ACVB, την Περιφέρεια Αττικής και την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α).
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων & Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας, δήλωσε σχετικά: “ Η ενίσχυση της εικόνας της Αθήνα στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές αλλά και η διερεύνηση νέων, πολλά υποσχόμενων αγορών είναι βασικές κατευθύνσεις της Στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Η Αθήνα είναι παρούσα στις αναδυόμενες αγορές και αξιοποιεί κάθε αξιόλογη ευκαιρία που μπορεί να βελτιώσει τη θέση της πόλης μας στη διεθνή τουριστική αγορά”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου