Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Παγκόσμια πρώτη για το discovergreece.com


Προ των Πυλών της νέας τουριστικής σεζόν, η Marketing Greece ενισχύει δυναμικά την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με το παγκόσμιο λανσάρισμα του discovergreece.com. Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεττάνια» οι προσκεκλημένοι, εκπρόσωποι των MME και της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας, είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν “live” το website διεθνών προδιαγραφών που ενισχύει την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως. 
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η υψηλής ποιότητας διαδραστική πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις βέλτιστες πρακτικές διεθνώς σε ότι αφορά το μάρκετινγκ τουριστικού προϊόντος και προορισμού. Ο επισκέπτης του website δεν έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει τους ελληνικούς προορισμούς και να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα συναρπαστικό κόσμο εικόνων και πληροφοριών για πάνω από 120 τουριστικούς προορισμούς και πάνω από 30 θεματικές ενότητες. 
Μέσα από τις σελίδες του discovergreece.com η Ελλάδα παρουσιάζεται ως ένα σύνολο μοναδικών εμπειριών που ξεδιπλώνεται στον επισκέπτη μέσα από 60 videos, πάνω από 3.000 φωτογραφίες και 130.000 λέξεις περιεχομένου σε πέντε γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά σήμερα και πολύ σύντομα στα γαλλικά, γερμανικά και ρωσικά) και τον καλεί να σχεδιάσει το ταξίδι του εύκολα, γρήγορα και ευχάριστα.
Πέρα από την ευκολία που προσφέρει στο χρήστη, από την επιλογή του προορισμού μέχρι την οργάνωση του ταξιδιού μέσω ενσωματωμένου booking engine, το στοιχείο υπεροχής του discovergreece.com είναι ότι προσφέρει αυτό ακριβώς που ζητάει ο σύγχρονος επισκέπτης: Μοναδικές εμπειρίες! Αναπτύσσοντας το website, η ομάδα της Marketing Greece και των συνεργατών της, εστίασε στην προβολή των ελληνικών προορισμών και θεματικών ενοτήτων με τρόπο που να συναρπάζει τον επισκέπτη και να τον προσκαλεί να ανακαλύψει τις ομορφιές τις χώρας μας από κοντά. Ο Πρόεδρος της Marketing Greece κ. Ανδρέας Ανδρεάδης σημείωσε: «Η Marketing Greece ιδρύθηκε για να εξυπηρετήσει μια ιδέα, ένα όραμα για τη νέα εποχή ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού. Το όραμα αυτό μετουσιώνεται σήμερα σε πράξη με την έλευση του discovergreece.com. Υποσχεθήκαμε να δώσουμε στο κοινό μια νέα διάσταση στην προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Μια διάσταση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μια άκρως ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς, αλλά και στις αυξημένες απαιτήσεις του δυνητικού επισκέπτη που διψάει για νέες εμπειρίες και φρέσκιες εικόνες». Ο Γενικός Διευθυντής της Μarketing Greece κ. Ιωσήφ Πάρσαλης δήλωσε ότι «Το στοιχείο διαφοροποίησης και η υπεραξία του discovergreece.com είναι η εστίαση στην προϊοντική διάσταση του ελληνικού τουρισμού. Αξιοποιώντας την εμπειρία της τουριστικής βιομηχανίας, τη μελέτη της Mckinsey για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού με ορίζοντα το 2021, η ομάδα της Marketing Greece παρέδωσε στο παγκόσμιο κοινό ένα website που ενσωματώνει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία και πρακτικές ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Tο discovergreece.com θα δημιουργήσει μια παγκόσμια κοινότητα υποστηρικτών του ελληνικού τουρισμού. Μια κοινότητα που θα μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο και θα συμβάλει σε νέα ρεκόρ θετικών αποτελεσμάτων για τον τουρισμό της χώρας μας».

Ομιλία Ανδρεάδη

Στον χαιρετισμό του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ ΑΝδρέας Ανδρεάδης τόνισε:


Πραγματικά νιώθω ιδιαίτερα συγκινημένος που βρίσκομαι σήμερα εδώ. Νιώθω συγκινημένος διότι το όραμα του ΣΕΤΕ από το 1997, σήμερα παίρνει σάρκα και οστά.
Νιώθω συγκινημένος διότι η κληρονομιά των προηγούμενων διοικήσεων του ΣΕΤΕ, η επιμονή τους για συνεχή εξέλιξη του τομέα μας και το ισχυρό τους όραμα, σήμερα επιβεβαιώνεται.
Νιώθω ιδιαίτερα ευτυχής που υπό την προεδρία μου καταφέραμε ως κλάδος να ξεπεράσουμε τα όποια ζητήματα προέκυψαν και συλλογικά να δημιουργήσουμε τις συνθήκες για την έναρξη λειτουργίας της Marketing Greece.
Νιώθω, επίσης, ιδιαίτερα σίγουρος για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού, διότι έχουμε δημιουργήσει μια ισχυρή ομάδα: το Διοικητικό Συμβούλιο της Marketing Greece, η ισχυρή χρηματοδοτική βάση, η ομάδα διοίκησής της, ο ΣΕΤΕ, το ΙΝΣΕΤΕ, το ΞΕΕ, η ΕΕΔΕ.
Μια ομάδα η οποία δεν αφήνει τα πράγματα στην τύχη τους, αλλά συμβουλεύει την Πολιτεία και βρίσκεται πάντα δίπλα στο Υπουργείο Τουρισμού, έτοιμη να προσφέρει ότι της ζητηθεί.
Μια ομάδα που συμβάλει στον στρατηγικό σχεδιασμό, θέτει μακροχρόνιους στόχους, υλοποιεί πρακτικές και αποτελεσματικές λύσεις και πάνω από όλα, είναι έτοιμη να αναλάβει ρίσκα, να καινοτομήσει, να περπατήσει σε μέρη που άλλοι φοβούνται να πάνε, να δημιουργήσει σημεία αναφοράς σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κυρίες και κύριοι,
Η Marketing Greece ιδρύθηκε για να εξυπηρετήσει μια ιδέα, ένα όραμα για τη νέα εποχή ανάπτυξης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Το όραμα αυτό μετουσιώνεται σήμερα σε πράξη με την έλευση του discovergreece.com.
Υποσχεθήκαμε να παρουσιάσουμε μια νέα διάσταση στην προβολή του ελληνικού τουρισμού.
Μια διάσταση που να συμπληρώνει τις ενέργειες του ΕΟΤ και να ενδυναμώνει την εθνική τουριστική στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού.
Μια διάσταση που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες μια άκρως ανταγωνιστικής διεθνούς αγοράς, αλλά και στις αυξημένες απαιτήσεις του δυνητικού επισκέπτη, ο οποίος διψά για νέες εμπειρίες και μοναδικές αναμνήσεις.
Το discovergreece.com επανατοποθετεί υψηλοτέρα την αντίληψη των τουριστών για την ποιότητα του ελληνικού τουρισμού. Μετατρέπει τον κάθε προορισμό και τα προϊόντα του σε ολοκληρωμένες, στοχευμένες και μοναδικές εμπειρίες.
Αναδεικνύει κάθε σπιθαμή της χώρας μας, τις γνωστές αλλά και τις άγνωστες περιοχές της Ελλάδας με ην απαράμιλλη ομορφιά και τα εναλλακτικά προϊόντα.
Κυρίες και κύριοι,
πρέπει να τονίζουμε συνεχώς ότι ο τουρισμός είναι φύση και θέση λαϊκή δραστηριότητα. Η δύναμη του ελληνικού τουρισμού δεν είναι οι μεγάλες επιχειρήσεις του τομέα, αλλά το εκτεταμένο δίκτυο των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων το οποίο δημιουργεί την αξία του ελληνικού τουρισμού.
Ας μην ξεχνάμε ότι από τα 12 δισ. Ευρώ εσόδων του 2013, οι 100 μεγαλύτερες τουριστικές επιχειρήσεις έκαναν τζίρο 1 δισ. Ευρώ. Τα υπόλοιπα έσοδα προήλθαν από τις μικρές επιχειρήσεις, τα καταλύματα, τα τουριστικά γραφεία, το σύνολο των τουριστικών επιχειρήσεων. Η Marketing Greece δημιουργήθηκε, πρωτίστως, για αυτές τις εταιρείες. Για να υποστηριχθούν, να γίνουν περισσότερο εξωστρεφείς, να αποκτήσουν τεχνογνωσία και φυσικά να προβάλλουν για πρώτη φορά το προϊόν τους παγκοσμίως. Η Marketing Greece ακόμη θα βοηθήσει καθοριστικά στην επιμήκυνση της περιόδου, στην προβολή των εναλλακτικών τουριστικών προϊόντων, στην εξωστρέφεια κάθε γωνιάς της πατρίδας μας. Στόχος είναι με ετήσια επένδυση της τάξης του 1,5 – 2 εκατ. Ευρώ να δημιουργείται κάθε χρόνο ελάχιστη προστιθέμενη αξία προβολής για τις τουριστικές επιχειρήσεις ύψους 100 εκατ. Ευρώ.
Αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα της Marketing Greece, αλλά και σε όλους όσοι πίστεψαν στο όραμά μας και συμμετείχαν ενεργά, βοηθώντας να πραγματοποιηθεί το project discovergreece.com σε χρόνο ρεκόρ για τα ελληνικά και όχι μόνο δεδομένα.
Το τονίζω, σε χρόνο ρεκόρ!
Θα ήθελα να καλέσω όλους τους παρευρισκόμενους και όλους του Έλληνες να αγκαλιάσουν αυτό το μοναδικό Portal, να το στηρίξουν και να το διαδώσουν, γιατί εμείς, οι Έλληνες, είμαστε οι καλύτεροι διαφημιστές του ελληνικού τουρισμού.
Δεν θα ήθελα να σπαταλήσω περισσότερο χρόνο. Σήμερα γιορτάζουμε το παγκόσμιο λανσάρισμα του discovergreece.com και για αυτό θα ήθελα να δώσω το λόγο στους ειδικούς για να μας το παρουσιάσουν.
Σας ευχαριστώ θερμά για την παρουσία σας σε αυτή την τόσο σημαντική στιγμή για τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece".     

1 σχόλιο:

  1. hrisimopiite omos mihani kratiseos mono tis Expedia, puy simeni pos an den dinume 23% stin Expedia, to ksenodohio mas den emfanizete. Echi voithate tis mikres elinikes epihirisis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή