Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΕΟΤ: Προβολή σε tripadvisor, expedia και lastminute


- Ιδιαίτερη βαρύτητα στα ηλεκτρονικά μέσα από τη ηγεσία του Οργανισμού

Σημαντικές αποφάσεις για προβολή της χώρας σε μεγάλα ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά δίκτυα έλαβε το διοικητικό συμβούλιο του Ε.Ο.Τ., μετά από εισήγηση του γενικού γραμματέα Πάνου Λειβαδά. 
Συγκεκριμένα ο Οργανισμός ξεκινά συνεργασία με τα μεγαλύτερα διεθνώς ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά δίκτυα tripadvisor, expedia και lastminute.
Πιο αναλυτικά το ΔΣ του ΕΟΤ ενέκρινε:


1.Την υλοποίηση αναλυτικών διαφημιστικών προγραμμάτων προβολής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, στις αγορές στόχους (ΗΠΑ, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Ρωσία, Αγγλία, Βραζιλία), μέσω της διεθνούς on-line ταξιδιωτικής εταιρείας Tripadvisor, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο της παρούσης, με προϋπολογισμό 183.100 ευρώ . Κατά αγορά τα χρήματα μοιράζονται ως εξής: Αγγλία 75.000 ( 68.517,65 για το πρόγραμμα Αγγλίας και 6.482,35 για το πρόγραμμα Βραζιλίας) Γερμανία 30.166,99 Γαλλία 21.943,32, Ολλανδία 8.736,34,  ΗΠΑ 37.547,72 και  Ρωσία 9.708,65.

2. Τη διαφημιστική προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, μέσα από τις ταξιδιωτικές διαδικτυακές πλατφόρμες της εταιρείας EXPEDIA, στις αγορές της Αγγλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, ΗΠΑ, Βραζιλίας και Αυστραλίας, αντί συνολικού ποσού εκατόν πενήντα χιλιάδων €, συμπεριλαμβανομένων Φ.Π.Α. τυχόν εξόδων παραγωγής υλικού, συναλλαγματικών διαφορών και τραπεζικών εξόδων αποστολής ποσών. Τα ποσά ανά αγορά έχουν ως εξής:
ΗΠΑ 54.700
ΑΓΓΛΙΑ 60.000: (30.000 για το πρόγραμμα Αγγλίας, 15.000 για το πρόγραμμα Αυστραλίας, 15.000 για το πρόγραμμα Βραζιλίας)
ΓΕΡΜΑΝΙΑ 20.000
ΙΤΑΛΙΑ 15.000
3.  Την υλοποίηση του προγράμματος διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας στην αγορά της Γερμανίας μέσω της ιστοσελίδας www.lastminute.de, ως ακολούθως:

Α’ ΜΕΡΟΣ: 2,5 μήνες περίπου κατά τον ΙΟΥΛΙΟ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ 2013 – HOLIDAYS/LATE SUMMER SUN
Β’ ΜΕΡΟΣ: 1,5 μήνας κατά τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ-ΟΚΤΩΒΡΙΟ 2013

"Επιταχύνει" ο ΕΟΤ και καλά κάνει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου