Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Διεθνές Μάρκετινγκ από το Γιώργο Πανηγυράκη



Η δραματική αύξηση των διεθνών συναλλαγών που παρατηρείται τις τελευταίες δεκαετίες, ως αποτέλεσμα μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, συνεπάγεται ότι καμία επιχείρηση δεν μπορεί πλέον να επαναπαυθεί στο μέχρι πρότινος ασφαλές καταφύγιο της εγχώριας αγοράς. Σ' αυτό το πλαίσιο, το αντικείμενο του διεθνούς ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ αναδεικνύεται σε ένα κρίσιμο παράγοντα για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας της σύγχρονης επιχείρησης, το οποίο αντιπροσωπεύει σήμερα διεθνώς ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα έρευνας. Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να συμβάλει στην κατανόηση της σημασίας του διεθνούς ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ στη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας όχι μόνον απλή παράθεση της θεωρίας, αλλά και με εμπεριστατωμένη κριτική και πρακτική μελέτη των εξεταζόμενων θεμάτων. 
Το θέμα αυτό πραγματεύεται στο καινούργιο εξαιρετικό του βιβλίο, που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗ ο κ. Γιώρος Πανηγυράκης, καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου της ΑΘήνας.
O Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης είναι πτυχιούχος της AΣOEE και κάτοχος M.Sc. στο μάρκετινγκ και Ph.D. στη διαφήμιση από το University College of Wales. Δίδαξε για επτά χρόνια ως τακτικός καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών στο Παρίσι (Groupe ESSEC) και για ένα χρόνο στο Πανεπιστήμιο Stirling.
Έχει διατελέσει Επισκέπτης Καθηγητής της Ανωτάτης Σχολής Εμπορικών Επιστημών Αudencia (Nantes-Γαλλίας), στο Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών της Σαραγόσα, του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Ανάπτυξης Διοικητικών Σπουδών (EFMD-Βρυξέλλες) και του Chartered Institute of Marketing. Έχει συγγράψει βιβλία στην ευρύτερη θεματολογία Μάρκετινγκ και άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε πολλά , διεθνή, επιστημονικά περιοδικά. Σύμβουλος, εκπαιδευτής και συνεργάτης στην εκπόνηση μελετών καθώς και συμμετέχων σε εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, ως ερευνητής και επιστημονικός υπεύθυνος. Από το 2002 είναι καθηγητής στο Tμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (AΣOEE) και Διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος (ΜΒΑ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου