48 Ρώσοι κορυφαίοι tour operators θα βρεθούν το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στην Αθήνα με πρωτοβουλία του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και την στήριξη της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη. Όπως λέει ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. κ. Γεώργιος Αλ. Τσακίρης "Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και προσωπικά με την υπουργό 'Ολγα Κεφαλογιάννη αποφάσισαν την οργάνωση ενός Ελληνορωσικού Forum στην Αθήνα. Το forum γίνεται αφενός πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου ώστε να δοθεί η δυνατότητα διαβούλευσης και συζήτησης μεταξύ των εκπροσώπων της Ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και ηγεσίας με τους Ρώσους συνεργάτες μας και αφετέρου για να δοθεί η δυνατότητα στους Ρώσους επισκέπτες να αναθερμάνουν την σχέση και άποψη τους με την Αθήνα ώστε να μπορέσουν να την βάλουν ξανά στα προγράμματα τους".
Συνολικά λοιπόν 48 τουριστικοί πράκτορες της Ρωσίας, δηλαδή το σύνολο σχεδόν των ρωσικών tour operators, αναμένεται να δώσουν το παρόν στο ελληνορωσικό φόρουμ που θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής στο Μουσείο της Ακρόπολης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αριθμός των tour operators που αποδέχτηκαν το ελληνικό κάλεσμα «ξάφνιασε ευχάριστα».
Ένας από τους πλέον βασικούς στόχους των διοργανωτών του φόρουμ θα είναι να «κατευθύνουν» τους Ρώσους tour operators, τις τρεις περίπου ημέρες που θα μείνουν στη χώρα, να στρέψουν το βλέμμα τους και στην πρωτεύουσα, εκεί όπου οι ξενοδοχειακές μονάδες, αλλά και οι τουριστικές επιχειρήσεις εν γένει, δέχονται το μεγαλύτερο οικονομικό πλήγμα εξαιτίας της κάθετης πτώσης του εσωτερικού τουρισμού και της υποβάθμισης του κέντρου. Το ενδιαφέρον προς τη «ρωσική πηγή» κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι φυσικά, αν ληφθεί υπόψη πως οι αφίξεις Ρώσων τουριστών μόνο για το διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2012 σημείωσαν κατακόρυφη άνοδο 23,7% σε σχέση με το 2011, ενώ ανάλογη αυξητική πορεία ακολουθούν η μέση δαπάνη ανά διανυκτέρευση και η μέση κατά κεφαλή δαπάνη ανά ταξίδι.
Τα νούμερα αυτά κατατάσσουν αυτή τη στιγμή τη Ρωσία στην πρώτη τριάδα των χωρών- πηγών τουριστικών εσόδων και όπως είναι φυσικό στον κορυφαίο target group του τουριστικού μάρκετινγκ. Εύλογα το ενδιαφέρον επικεντρώνεται και στη «διοχέτευση» Ρώσων τουριστών προς τους νησιωτικούς τουριστικούς προορισμούς, οι οποίοι όμως κατά κανόνα σημειώνουν θετική πορεία κατά την καλοκαιρινή περίοδο, κατέχοντας μάλιστα και την πρωτιά στον τομέα της απασχόλησης στα ξενοδοχεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου