Το FVW workshop Ρόδος – Κως, ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία στην Κω μετά από 6 ημέρες φιλοξενίας και εργασιών. Το γκρουπ περιελάμβανε tour operators, τουριστικούς πράκτορες και ομάδα από το fvw, το μεγαλύτερο ΜΜΕ τουρισμού στη Γερμανία. Οργανωτές ήταν η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το FVW, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού, με μεγάλο χορηγό τον ΕΟΤ. Το FVW workshop χαιρέτησαν ο Υφυπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ. . Γιώργος Νικητιάδης, ο Πρόεδρος ΕΟΤ κ. Νικόλας Κανελλόπουλος, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιάννης Μαχαιρίδης, ο Δήμαρχος Ρόδου κ. Στάθης Κουσουρνάς και ο πρόεδρος ΠΟΞ κ. Γιάννης Ρέτσος. Συντονιστής του εργαστηρίου ήταν ο αρχισυντάκτης του FVW κ. Klaus Hildebrand, με μεγάλη εμπειρία σε αντίστοιχες διοργανώσεις διεθνώς. Συνεργάστηκε με την κα Αντα Καραγιάννη, υπεύθυνη του έργου στα δύο νησιά.
Στο θέμα «Βασικά στοιχεία & στρατηγικές της Ρόδου και Κω: ο σχεδιασμός για τα νησιά» τοποθετήθηκαν, η κα Δέσποινα Διακοσταυριανού, Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, ο κ. Βασίλης Μηναϊδης, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, ο κ. Μανώλης Καμπουρόπουλος, Αντιδήμαρχος, υπεύθυνος Τουρισμού και ο κ. Μπάμπης Παλογιαννίδης, διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ (Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού).
Για «τα συνέδρια, τα ταξίδια κινήτρων και την αγορά της κρουαζιέρας στη Ρόδο & Κω», μίλησαν, ο κ. Αντώνης Καμπουράκης, Rodos Palace, αντιπρόεδρος ΕΞΡ και ο κ. Κώστας Γεωργιάδης, πρόεδρος Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Ρόδου. Έδωσαν πολλές ιδέες και στήριξαν τη Ρόδο ως κορυφαίο συνεδριακό προορισμό.
Οι Γερμανοί συμμετέχοντες που κατέχουν υψηλές θέσεις στους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς, παρουσίασαν τα νησιά μας από τη σκοπιά της αγοράς και έδωσαν με τη δική τους ματιά την ακριβή θέση που κατέχουν καθώς και τα βήματα που πρέπει να γίνουν για τη διαφοροποίηση και στήριξη του ονόματός τους.
Συγκεκριμένα
• «Την Ρόδο και την Κω από τη Γερμανική σκοπιά» παρουσίασε ο κ. Günter Ihlau - Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών του Συνδέσμου Γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων (DRV), Αντιπρόεδρος Διεθνών Σχέσεων της TUI.
• Πολύ παραστατικά ανέπτυξε τις «Παραδοσιακές διακοπές & τον πολιτισμό», η κα Petra Ibanidis - Product Manager Attika Reisen η οποία περιηγήθηκε και ανακάλυψε τους κρυμμένους θησαυρούς στην ύπαιθρο και τις πόλεις.
• Το θέμα «Αεροπορικές εταιρείες – Υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες πτήσεις για τα ελληνικά νησιά;» παρουσίασαν από τη δική τους σκοπιά η κα Erika Partsch - Διευθύντρια Γερμανίας της Aegean Air και ο Dr Dieter Nirschl - Διευθύνων Σύμβουλος TUIfly. Ο δεύτερος τάχθηκε κατά των εταιρειών χαμηλού κόστους και δήλωσε τη στήριξη της ετιαρείας του αντίστοιχα στην ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού. Η τοποθέτησή του αυτή ήταν η ευκαιρία να ανοίξει ο διάλογος στον οποίο συμμετείχε ο πρόεδρος του ΕΟΤ, για το κρίσιμο αυτό θέμα του χειμερινού τουρισμού με πιλοτικό προορισμό τη Ρόδο.
• Η παρουσία κορυφαίων στελεχών των μεγάλων Tour Operators, έδωσε την «προοπτική για το 2011 και μετά». Συμμετείχαν ο κ. Joachim Seip, product manager Thomas Cook, ο κ. Stefan Baumert, short and medium-haul tourism business of TUI Germany, η κα Katja Kalle, product manager FTI, η κα Andrea Nordmann, product manager Alltours, και η κα Petra Ibanidis, product manager Attika Reisen
• Το «Δυναμικό Πακέτο: Πώς αλλάζει αυτό την παραγωγή και την διανομή του ταξιδιού;» ανέπτυξε ο κ. Achim Scheider, Διευθύνων Σύμβουλος Vtour με την δική του εμπειρία μέσα από μία ενιαία ηλεκτρονική πλατφόρμα.
• Ο Ρόδιος Dr Αλέξης Παπαθανάσης, με ειδικότητα στην βιομηχανία της Κρουαζιέρας παρουσίασε την «Αγορά Κρουαζιέρας: Η ευκαιρία της Ρόδου και της Κω».
• «Marketing: Η προοπτική της γερμανικής τουριστικής αγοράς και πώς θα την προσεγγίσουμε» ανέπτυξε ο κ. Matthias Schulz, Διευθυντής Διεθνών Αγορών fvw και
• «Δικτύωση με τις αγορές, μακροπρόθεσμη ανάπτυξη, αύξηση των πωλήσεων μέσω δικτύων διανομής» ανέπτυξε η κα Άντα Καραγιάννη, project manager, μέλος Δ.Σ. ΕΞΡ
• Τέλος, το πάνελ με 5 ταξιδιωτικούς πράκτορες της Γερμανίας και την παρουσία του κ. Παναγιώτη Σκορδά, Διευθυντή ΕΟΤ Γερμανίας & Αυστρίας και τον κ. Γιώργο Ματσίγκο, Πρόεδρο Συλλόγου Διευθυντών Ξεν/χείων Ρόδου, συγκέντρωσε τα highlights των δύο νησιών και τους λόγους που είναι ελκυστικά στους πελάτες. Επί πλέον ανέπτυξαν θέματα σχετικά με βελτιώσεις που πρέπει να γίνουν.
Το FVW workshop, φιλοξένησαν άψογα, στη Ρόδος το ξεν/χείο Rodos Palace και στην Κω τα Neptune hotels. Οι αεροπορικές μεταφορές προσφέρθηκαν από την TUIfly, ενώ η μεταφορά από τη Ρόδο στην Κω, από τη Δωδεκάνησος sea ways. Στη Ρόδο τους υποδέχθηκε η κα Δέσποινα Διακοσταυριανού Σώζου, Αντιπεριφερειάρχης στα θέματa τουρισμού, ενώ στην Κω ο αντιδήμαρχος τουρισμού κος Γιάννης Μπαλαλής με τον διευθυντή κο Νίκο Σοφό και οι νομαρχιακές σύμβουλοι, κα Μαρία Κυπραίου και Ειρήνη Σβύνου. Χορηγοί ήταν το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και το πρακτορείο Travel Exchange. Σημαντική ήταν η υποστήριξη των τοπικών φορέων και στα δύο νησιά καθώς και των επιχειρήσεων τουρισμού που συνέβαλαν με τη φιλοξενία τους στην απόλυτη ικανοποίηση των 50 συμμετεχόντων. Βιωματικές εμπειρίες, δρώμενα, εκπλήξεις, διαδέχονταν η μια την άλλη και ενθουσίασαν του Γερμανούς πράκτορες που έμειναν με τις καλύτερες των εντυπώσεων για τα δύο νησιά. Οι ξενοδοχειακές υποδομές, τα αξιοθέατα, η φύση, η παράδοση και οι γεύσεις κέρδισαν τις εντυπώσεις. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν η εφημερίδα ΚΕΡΔΟΣ, Χρήμα & Τουρισμός, LTC news καθώς και τα τοπικά ΜΜΕ που στήριξαν τη δράση με πλήρη κάλυψη και παρουσίαση των θεμάτων και της προοπτικής ανάπτυξης της γερμανικής αγοράς.
Με την ολοκλήρωση του workshop, οι τουριστικοί πράκτορες, απέκτησαν ολοκληρωμένη γνώση και άποψη για τα δύο νησιά Ρόδο και Κω, κατέγραψαν τα δυνατά τους σημεία και τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα που τα διαφοροποιούν και ανέπτυξαν επιχειρηματολογία για καλύτερες πωλήσεις. Αυτό που μένει τώρα είναι να δούμε είναι τα αποτελέσματα αύξησης των αφίξεων και των εσόδων από την αγορά της Γερμανίας μέσα από το δίκτυο των 10.000 τουλάχιστον τουριστικών γραφείων που ενημερώνονται για τους προορισμούς από τους συμμετέχοντες πράκτορες και το FVW.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου