Εντυπωσιακές επιδόσεις στον τομέα των υπηρεσιών κατέγραψε η RYANAIR τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Συγκεκριμένα, σε σύνολο 30.000 πτήσεων το 92% εκτελέστηκε με απόλυτη χρονική ακρίβεια, ενώ υπήρξαν λίγότερα από 2 παράπονα ανά 1.000 επιβάτες λιγότερες από μία αποσκευές χαμένες ανά 5.000 επιβάτες. Το 99% δε των παραπόνων διευθετήθηκαν εντός 7 ημερών.
Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία...
Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου