Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Αντίκες από το 1926 και σπάνια αγωνιστικά αυτοκίνητα στην 80η ΔΕΘ


Αγωνιστικά αυτοκίνητα αντίκες και σπάνια συλλεκτικά μοντέλα που είχαν παρουσιαστεί στην 1η ΔΕΘ του 1926 παρουσιάζονται στην 80η ΔΕΘ από τις 5-13 Σεπτεμβρίου, αναβιώνοντας θρυλικές στιγμές αγώνων και ένδοξα περιστατικά της αυτοκίνησης. 
Τα αυτοκίνητα πάντα κέντριζαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών της ΔΕΘ, η οποία πολλές φορές στο παρελθόν αποτέλεσε το πεδίο για την πρεμιέρα πολλών νέων μοντέλων αυτοκινητοβιομηχανιών από όλο τον κόσμο. 
Στην 80η ΔΕΘ το «Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου», που ανήκει στο Ίδρυμα Θεόδωρου Χαραγκιώνη, στέλνει 13 αγωνιστικά αυτοκίνητα αντίκες, τα οποία έρχονται στη Θεσσαλονίκη ειδικά για τις ανάγκες της έκθεσης. 
Τα άριστα διατηρημένα και συντηρημένα αγωνιστικά θα εκτεθούν εντός του περιπτέρου 14, ενώ στον ίδιο χώρο θα υπάρχουν και 4 παλαιά αγωνιστικά αυτοκίνητα, τα οποία παραχωρεί ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ).
Στον υπαίθριο χώρο έξω από το περίπτερο θα τοποθετηθούν 3 ακόμη αυτοκίνητα αντίκες της συλλογής του κ. Ηλία Λόγγου και 5 αγωνιστικά του ΑΟΘ. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν δύο σπάνια συλλεκτικά αυτοκίνητα του 1926, εκ των οποίων ένα παρόμοιο είχε εκτεθεί στην πρώτη διοργάνωση της ΔΕΘ εκείνο το έτος. 
Το Dodge Brothers 126 Series επιστρέφει στη ΔΕΘ μετά από 79 χρόνια… απουσίας και θα εκτεθεί πλήρως ανακατασκευασμένο, ενώ δίπλα του θα βρίσκεται και ένα Citroen B14, το οποίο επίσης έχει ηλικία σχεδόν 80 ετών. 
Να σημειωθεί ότι στην επικείμενη συνέντευξη τύπου για το 48ο Ράλλυ ΔΕΘ θα τιμηθεί ο κ. Σταύρος Γεωργιάδης, νικητής του πρώτου Ράλλυ, που έγινε τον Σεπτέμβριο του 1965, ο οποίος τότε συμμετείχε στον αγώνα με ένα αυτοκίνητο μάρκας Mini-Cooper, ιδιοκτησίας του νυν δημάρχου Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννη Μπουτάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου