Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Συνάντηση με Περιφερειάρχες και Πρωτόκολλο συνεργασίας υπουργείου Τουρισμού με Συνήγορο Καταναλωτή


Η αν. Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού Έλενα Κουντουρά υπέγραψε Πρωτόκολλο Συνεργασίας με την Ανεξάρτητη Αρχή του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας με στόχο την ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών/τουριστών, Ελλήνων και αλλοδαπών, και την ενδυνάμωση της εμπιστοσύνης τους προς την τουριστική αγορά της Ελλάδας, η οποία τηρεί, πιστοποιημένα, τους κανόνες της χρηστής επιχειρηματικότητας. 
Στο μεταξύ η κα. Κουντουρά συναντήθηκε με τους Περιφερειάρχες και τους Αντιπεριφερειάρχες της Χώρας και παρουσίασε τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό για τον Τουρισμό 2015-2020 και ζητήθηκαν οι προτάσεις της κάθε Περιφέρειας για τον από κοινού σχεδιασμό Επιχειρησιακού και Επικοινωνιακού Σχεδίου για τον Ελληνικό Τουρισμό.
Οι κεντρικοί στόχοι του Πενταετούς Σχεδίου Δράσης 2015-2020 περιλαμβάνουν τα εξής :
-Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου και μείωση της εποχικότητας
- Αναβάθμιση ποιότητας των Τουριστικών Προϊόντων και Υπηρεσιών
-Αύξηση εσόδων ανά επισκέπτη / αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών (& επέκταση του μέσου χρόνου παραμονής τους)
-Βελτίωση Υποδομών συνδεόμενων με τον τουρισμό πχ αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες, κτλ -Αναβάθμιση διοικητικής οργάνωσης, παρακολούθηση της Τουριστικής πολιτικής κ.λπ.
-Στοχευμένη και ανταγωνιστική ανάπτυξη των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Προβολή του Ελληνικού Τουρισμού και των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Στήριξη της Επιχειρηματικότητας και των Επενδύσεων. 
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται από το Πρωτόκολλο Συνεργασίας μια σειρά από κοινές δράσεις μεταξύ των οποίων:
 Η καλύτερη δυνατή ενημέρωση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους στον τομέα του τουρισμού. 
Η επιβράβευσης προμηθευτών που εφαρμόζουν καλές επιχειρηματικές πρακτικές. 
Η συνεργασία και η ανταλλαγή πληροφοριών για αμεσότερη παρέμβαση και διευκόλυνση της φιλικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών. 
Η καθιέρωση σήματος εμπιστοσύνης σε τουριστικές επιχειρήσεις, που δηλώνουν ότι συμμετέχουν στις διαδικασίες εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών. 
Η υπογραφή του Πρωτοκόλλου αποτελεί μια πρωτοποριακή, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, πρωτοβουλία, η οποία συμβάλλει στην επίτευξη αισθήματος εμπιστοσύνης στον καταναλωτή με στόχο τη δημιουργία ενός αξιόπιστου μηχανισμού προστασίας των δικαιωμάτων του καταναλωτή- επισκέπτη της χώρας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου