
Στο μεταξύ η κα. Κουντουρά συναντήθηκε με τους Περιφερειάρχες και τους Αντιπεριφερειάρχες της Χώρας και παρουσίασε τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό για τον Τουρισμό 2015-2020 και ζητήθηκαν οι προτάσεις της κάθε Περιφέρειας για τον από κοινού σχεδιασμό Επιχειρησιακού και Επικοινωνιακού Σχεδίου για τον Ελληνικό Τουρισμό.
Οι κεντρικοί στόχοι του Πενταετούς Σχεδίου Δράσης 2015-2020
περιλαμβάνουν τα εξής :
-Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου και μείωση της εποχικότητας
- Αναβάθμιση ποιότητας των Τουριστικών Προϊόντων και Υπηρεσιών
-Αύξηση εσόδων ανά επισκέπτη / αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών (& επέκταση του μέσου χρόνου παραμονής τους)
-Βελτίωση Υποδομών συνδεόμενων με τον τουρισμό πχ αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες, κτλ -Αναβάθμιση διοικητικής οργάνωσης, παρακολούθηση της Τουριστικής πολιτικής κ.λπ.
-Στοχευμένη και ανταγωνιστική ανάπτυξη των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Προβολή του Ελληνικού Τουρισμού και των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Στήριξη της Επιχειρηματικότητας και των Επενδύσεων.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται από το Πρωτόκολλο Συνεργασίας μια σειρά από κοινές δράσεις μεταξύ των οποίων:
Η καλύτερη δυνατή ενημέρωση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους στον τομέα του τουρισμού.
-Επιμήκυνση Τουριστικής Περιόδου και μείωση της εποχικότητας
- Αναβάθμιση ποιότητας των Τουριστικών Προϊόντων και Υπηρεσιών
-Αύξηση εσόδων ανά επισκέπτη / αύξηση της μέσης δαπάνης των επισκεπτών (& επέκταση του μέσου χρόνου παραμονής τους)
-Βελτίωση Υποδομών συνδεόμενων με τον τουρισμό πχ αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες, κτλ -Αναβάθμιση διοικητικής οργάνωσης, παρακολούθηση της Τουριστικής πολιτικής κ.λπ.
-Στοχευμένη και ανταγωνιστική ανάπτυξη των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Προβολή του Ελληνικού Τουρισμού και των Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Στήριξη της Επιχειρηματικότητας και των Επενδύσεων.
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται από το Πρωτόκολλο Συνεργασίας μια σειρά από κοινές δράσεις μεταξύ των οποίων:
Η καλύτερη δυνατή ενημέρωση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους στον τομέα του τουρισμού.
Η επιβράβευσης προμηθευτών που εφαρμόζουν καλές επιχειρηματικές πρακτικές.
Η συνεργασία και η ανταλλαγή πληροφοριών για αμεσότερη παρέμβαση και διευκόλυνση της φιλικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.
Η καθιέρωση σήματος εμπιστοσύνης σε τουριστικές επιχειρήσεις, που δηλώνουν ότι συμμετέχουν στις διαδικασίες εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.
Η υπογραφή του Πρωτοκόλλου αποτελεί μια πρωτοποριακή, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, πρωτοβουλία, η οποία συμβάλλει στην επίτευξη αισθήματος εμπιστοσύνης στον καταναλωτή με στόχο τη δημιουργία ενός αξιόπιστου μηχανισμού προστασίας των δικαιωμάτων του καταναλωτή- επισκέπτη της χώρας μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου