Η Marketing Greece, στο πλαίσιο συμμετοχής της στην 46η Διεθνή Έκθεση Σκαφών και Θαλάσσιου Τουρισμού ΒΟΟΤ, πραγματοποίησε με επιτυχία την Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015, Συνέντευξη Τύπου στο International Lounge της Messe Düsseldorf.
Την εκδήλωση, η οποία διοργανώθηκε από κοινού με το Γενικό Προξενείο Ελλάδος στο Ντύσσελντορφ, παρακολούθησαν εκπρόσωποι γερμανικών και άλλων διεθνών μέσων καθώς και εκπρόσωποι της τουριστικής βιομηχανίας.
Κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκε το νέο νομικό πλαίσιο που ισχύει στην Ελλάδα για τα σκάφη αναψυχής, οι υποδομές και το προφίλ και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού.
Στην ομιλία του ο κ. Γιώργος Βερνίκος, Γενικός Γραμματέας του ΣΕΤΕ και Μέλος του Δ.Σ. της Marketing Greece, δήλωσε «Η Ελλάδα, με τα νησιά της, το αρχιπέλαγος, το φως και τον τρόπο ζωής της, είναι το ωραιότερο μέρος στον κόσμο για θαλάσσια περιήγηση. Έχοντας ένα νέο ευνοϊκό νομοθετικό πλαίσιο, καλούμε όλους το 2015 να επισκεφτούν τη χώρα μας. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να είμαστε το παγκόσμιο κέντρο θαλάσσιου τουρισμού. Συγχρόνως έχουμε όραμα να πρωτοστατούμε στο να υπάρχει μια κοινή ευρωπαϊκή και μεσογειακή πολιτική για τη θαλάσσια ναυσιπλοΐα».
Η συμμετοχή της Marketing Greece στη διεθνή έκθεση ξεκίνησε στις 17 Ιανουαρίου και ολοκληρώνεται στις 25 Ιανουαρίου 2015, όπου σε συνεργασία με την Ένωση Μαρινών Ελλάδος, συμμετέχει ως εκθέτης και προβάλει τη μοναδικότητα του ελληνικού θαλάσσιου τουρισμού, ενημερώνει πληθώρα επισκεπτών για τις ελληνικές συμμετοχές της έκθεσης και υλοποιεί συναντήσεις με ξένα ΜΜΕ και εκπροσώπους του κλάδου.
Χαιρετίζοντας την ενέργεια ο κ. Σταύρος Κατσικάδης, Πρόεδρος της Ένωσης Μαρινών Ελλάδος, σημείωσε «Η επέκταση και η αναβάθμιση των ελληνικών μαρινών είναι βασικός παράγοντας για την ανάπτυξη του yachting και γενικότερα του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα. Για 5η συνεχή χρονιά, η Ένωση Μαρινών Ελλάδος συμμετέχει ως εκθέτης στη Διεθνή Έκθεση BOOT και είμαστε πολύ ευτυχείς που φέτος συμμετέχει η Marketing Greece ως επίσημος εκπρόσωπος της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας».
Στην συνέχεια ο κ. Γρηγόρης Δελαβέκουρας Γενικός Πρόξενος της Ελλάδας στο Ντύσσελντορφ, δήλωσε «Κάθε χρόνο, η παρουσία της Ελλάδας στην έκθεση ΒΟΟΤ γίνεται ισχυρότερη. Είμαι πολύ ικανοποιημένος, διότι φέτος, με αυτή την εκδήλωση, είχαμε την ευκαιρία να ενημερώσουμε δεκάδες δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας στον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού, συμπληρώνοντας και ενισχύοντας την προσπάθεια των Ελλήνων εκθετών».
Μέχρι το τέλος της έκθεσης, η οποία αποτελεί γιορτή για τον παγκόσμιο θαλάσσιο τουρισμό, υπολογίζεται να την έχουν επισκεφτεί πάνω από 250.000 λάτρεις των θαλάσσιων δραστηριοτήτων για να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις από 1.650 εκθέτες που συμμετέχουν από περίπου 60 χώρες.
Ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, τονίζει «Ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η Ελλάδα έχει φυσικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη αυτής της μορφής τουρισμού. Μεγάλη ακτογραμμή, ήρεμες θάλασσες και ηλιοφάνεια. Πάνω σε αυτά τα στρατηγικά πλεονεκτήματα θα στηριχτούμε και θα δημιουργήσουμε θεματικά προϊόντα για να κάνουμε την Ελλάδα τον παράδεισο του ιστιοπλόου».
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Marketing Greece, σε συνεργασία με τη Vernicos Yachts, δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες να συμμετέχουν στο διαγωνισμό «Greece, Big Blue», με στόχο την ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του ελληνικού ναυτικού τουρισμού. Οι συμμετέχοντες συμπληρώνουν τα στοιχεία τους στη σελίδα www.discovergreece.com/boot και ο νικητής θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει μια μοναδική εμπειρία ιστιοπλοΐας 6 ημερών στην Ελλάδα, μαζί με την παρέα του.
Η συμμετοχή της Marketing Greece στην Έκθεση BOOT υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Ένωσης Μαρινών Ελλάδος, του Γενικού Προξενείου του Ντύσσελντορφ και της Vernicos Yachts.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου