Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Νέες τάσεις στην ξενοδοχία το 2015


- Τα smartphones αντικαθιστούν τα κλειδιά !!!

Τρεις είναι οι κύριες τάσεις που προβλέπονται για το 2015. 
Η πρώτη έχει σχέση με το check in στα ξενοδοχεία και την είσοδο στο δωμάτιο μέσω κινητού . 
Η δεύτερη αφορά στην εντολή για παροχή υπηρεσιών μέσω smartphone: υπηρεσία δωματίου, αίθουσες συνεδριάσεων, χρήση γυμναστηρίου κλπ. Αυτό θα είναι σύντομα δυνατό για τους πελάτες των “παραδοσιακών” ξενοδοχείων , καθώς τα νέα ξενοδοχεία έχουν ήδη αυτές τις υπηρεσίες . 
Η τρίτη τάση αφορά την αντικατάσταση των τεράστιων “μονολιθικών “ συστημάτων με “ελαφριές και έξυπνες “ εφαρμογές. 
Τα παραδοσιακά ξενοδοχεία προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα τεχνολογικά δρώμενα προκειμένου να ακολουθήσουν τις νέες τάσεις, να βελτιώσουν την φήμη τους και να παρέχουν τις καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους, προκειμένου να αυξήσουν τον ρυθμό Online κρατήσεων . 
Η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε εφαρμογές εξ ολοκλήρου βασισμένες σε cloud για ξενοδοχεία είναι η Hetra.
To λογισμικό αυτής της εταιρείας έχει σαν στόχο να προσφέρει μια νέα και πρωτοποριακή εμπειρία στους χρήστες , κάτι που θα είναι αντιπροσωπευτικό αυτής της εποχής όπου το Internet κυριαρχεί.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Hetra Philip von Ditfurth θεωρεί ότι η καλύτερη τεχνολογία είναι αυτή που μπορεί να κάνει την δουλειά χωρίς να είναι προφανής. 
O ίδιος λέει επίσης πως ο τομέας των αερομεταφορών αποτελεί μια καλή πηγή έμπνευσης , επειδή μπορεί να μας κάνει να καταλάβουμε ότι η εφαρμογή του check in και της εισόδου στο δωμάτιο μέσω κινητού θα είναι ένα "κοινό πράγμα" το 2015. 
Ο διευθύνων σύμβουλος είναι απόλυτα βέβαιος ότι ο ξενοδοχειακός κλάδος θα αγκαλιάσει πολύ γρήγορα την νέα τεχνολογία , όπως ακριβώς συνέβη και στον κλάδο των αερομεταφορών πριν μερικά χρόνια . 
Στην προκειμένη περίπτωση εφαρμόστηκε το check in μέσω κινητού το οποίο αντικατέστησε και την κάρτα επιβίβασης . Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μπορούν όσοι ταξιδεύουν με αεροπλάνο να κάνουν check in από το smartphone τους ενώ παράλληλα μπορούν να επιλέξουν και την θέση που επιθυμούν . Με την ίδια λογική , όπως εξηγεί ο Philip von Ditfurth οι πελάτες ενός ξενοδοχείου πρέπει να είναι σε θέση να διαλέξουν το μέρος που θα κοιμηθούν και να κάνουν κράτηση δωματίου από το κινητό τους . Με αυτό τον τρόπο ο επισκέπτης θα ελέγχει καλύτερα την διαμονή του. 
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Prinz στο Μόναχο, Christian Dorow, έχει παρόμοια άποψη. Δηλώνει ότι προσπαθεί να κάνει την διαμονή των πελατών του στο ξενοδοχείο όσο πιο απλή γίνεται, ενώ ταυτόχρονα παραμένει το ίδιο ευχάριστη. 
Με την κατάλληλη τεχνολογία, καθημερινές συνήθεις δραστηριότητες μπορούν να εκτελούνται με έναν απλό και κομψό τρόπο. Το check in και out είναι μέρος της καθημερινής ρουτίνας και οι χρήστες θα επωφεληθούν . 
Ο Christian Dorow συνεργάζεται με την Hetra από το 2013 . 
Όπως υποστηρίζει αυτό βοήθησε το προσωπικό του να είναι ελεύθερο προκειμένου να ασχοληθεί και να εξυπηρετήσει τον κάθε πελάτη καλύτερα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου