- Πτήσεις charter της Aegean από Άγκυρα σε συνεργασία με τον T.O. Ambotis
Συνέχεια στις ήδη πετυχημένες συμμετοχές της στη μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της γειτονικής Τουρκίας έδωσε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, με την απόφασή της να πάρει μέρος στην ΕΜΙΤΤ 2015 που διεξήχθη από τις 22 έως τις 25 Ιανουαρίου στην Κωνσταντινούπολη.
Η ΕΞΘ συμμετείχε στην ΕΜΙΤΤ για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Η ΕΜΙΤΤ κατέχει εξέχουσα θέση στο στρατηγικό πλάνο της Ένωσης, όσον αφορά τον προγραμματισμό των συμμετοχών της σε σημαντικές διεθνείς εκθέσεις στο χώρο του τουρισμού, καθώς η Τουρκία είναι μια από τις μεγάλες αγορές που η ΕΞΘ έχει προσεγγίσει με επιτυχία τα τελευταία χρόνια.
Η φετινή παρουσία της ΕΞΘ έδειξε ότι η Θεσσαλονίκη παραμένει ένας δημοφιλής και αγαπημένος προορισμός για τους γείτονές μας, καθώς καταφέρνει να συνδυάζει μια σειρά από πλεονεκτήματα που ταιριάζουν στο προφίλ και την κουλτούρα του Τούρκου επισκέπτη.
Η προώθηση του city break είναι η πρώτη προτεραιότητα για την ΕΞΘ, τόσο για μεμονωμένους επισκέπτες, όσο και για μικρά ή μεγάλα γκρουπ τουριστών και γι αυτό το λόγο, η πρόσκλησή της απευθύνεται σε οικογένειες, παρέες, ζευγάρια και ανθρώπους όλων των ηλικιών που θέλουν να περάσουν λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη και να ζήσουν κάτι ξεχωριστό.
Ο τρόπος διασκέδασης, η γαστρονομία, οι ευκαιρίες για shopping, αλλά και τα οθωμανικά μνημεία της πόλης, όπως είναι το σπίτι – μουσείο του Κεμάλ Ατατούρκ, γίνονται «μαγνήτες» για τους Τούρκους τουρίστες που επισκέπτονται την πόλη. Ένα από τα «ατού» του προορισμού είναι επίσης η εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη από την Κωνσταντινούπολη, είτε αεροπορικώς με καθημερινές απευθείας πτήσεις που συνδέουν τις δύο πόλεις, είτε οδικώς καθώς όσοι επιλέγουν αυτόν τον τρόπο κάνουν λόγο για σχετικά κοντινή και ευχάριστη διαδρομή, μέσω της Εγνατίας Οδού.
Η ΕΞΘ συμμετείχε με δικό της σταντ στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Για τέσσερις μέρες, το σταντ της ΕΞΘ έγινε πόλος έλξης για εκατοντάδες επισκέπτες που θέλησαν να αντλήσουν άμεσες πληροφορίες για τις ευκαιρίες που προσφέρει η πόλη στον τομέα του τουρισμού αναψυχής και στις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου.
Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκε για άλλη μια φορά και ο δήμαρχος του Μητροπολιτικού Δήμου της Κωνσταντινούπολης κ. Kadir Topbas, επιβεβαιώνοντας το άριστο επίπεδο στις σχέσεις φιλίας και συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Επιπλέον, το ενδιαφέρον σημαντικού αριθμού εκπροσώπων τουριστικών πρακτορείων όχι μόνο από την Κωνσταντινούπολη, αλλά και από άλλες πόλεις, όπως η Άγκυρα και η Σμύρνη, ήταν περισσότερο αυξημένο σε σχέση με πέρυσι, αλλά και καλύτερα προετοιμασμένο, καθώς αρκετοί επαγγελματίες της Τουρκίας έχουν ήδη προγραμματίσει να εντάξουν τη Θεσσαλονίκη στα τουριστικά πακέτα τους.
Το περίπτερο της ΕΞΘ επισκέφθηκαν επίσης η Προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ της Κωνσταντινούπολης Μαρία Ραχμανίδου και ο Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη Δούκας Μαρινόπουλος, με τους οποίους συζητήθηκαν θέματα για την περαιτέρω τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης στην Τουρκία.
Η ΕΞΘ πιστεύει ότι η τουρκική αγορά έχει πολλά περιθώρια για να προσφέρει στη Θεσσαλονίκη ακόμα περισσότερα στην αύξηση του αριθμού των διανυκτερεύσεων αλλά και στη βελτίωση της ποιότητας του εισερχόμενου τουρισμού, προσελκύοντας επισκέπτες μεγαλύτερης οικονομικής επιφάνειας.
Από πλευράς ΕΞΘ συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας κ. Ανδρέας Μανδρίνος, το μέλος του Δ.Σ. κ. Δημήτριος Μουσιάδης, η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κυρία Ευδοκία Τσατσούρη και πλήθος ξενοδόχων και στελεχών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης.
Και η Χαλκιδική
Η παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού ΕΜΙΤΤ στην Κωνσταντινούπολη (22-25/1) σηματοδοτεί την ώριμη και αποτελεσματική προσέγγιση της τουρκικής τουριστικής αγοράς, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου σχεδιασμού.
Η προσπάθεια προσανατολίζεται σταθερά στη δημιουργία ισχυρών δεσμών με όλους τους σημαντικούς κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες της γειτονικής χώρας, σφυρηλατώντας, παράλληλα τις ήδη υπάρχουσες εμπορικές σχέσεις με τους μεγαλύτερους τουριστικούς operators της Τουρκίας.
Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 40 B2B συναντήσεις με τουριστικά γραφεία από όλη τη γεωγραφική επικράτεια της χώρας (Κωνσταντινούπολη, Άγκυρα, Σμύρνη, Ικόνιο, Γκαζιάντεπ, Σαμσούντα, Τραπεζούντα, Αδραμύττιο, Mardin, Δαρδανέλια (Τσανάκαλε), Κοτύωρα (ORDU), Προύσα, Κουσάντασι και Αττάλεια).
Παράλληλα δόθηκαν συνεντεύξεις από τον υπεύθυνο Δημοσίων Σχέσεων του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην Τουρκική αγορά Στέφανο Χατζημανώλη, σε τρία (3) τηλεοπτικά δίκτυα εθνικής εμβέλειας και δύο (2) τοπικής και πραγματοποιήθηκε δείπνο γνωριμίας και ανταλλαγής απόψεων με τρία (3) μεγάλα δημοσιογραφικά έντυπα (Εφημερίδες POSTA και HABERTURK, TURKISH Chinese News στην αγγλόφωνη έκδοση).
Επίσης, μεγάλη επιτυχία σημείωσε η βράβευση των μεγαλύτερων tour operators (μεταξύ των οποίων οι εταιρείες ETS, Kappatur, Oba και Pronto) που συστηματικά προχωρούν σε συμφωνίες commitment με ξενοδοχεία της Χαλκιδικής σε απόλυτα οργανωμένο επίπεδο προβολής και μόνιμης διαφήμισης του προορισμού μας σε όλα τα τουρκικά ΜΜΕ.
Το περίπτερο της Χαλκιδικής επισκέφθηκαν μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος του Μητροπολιτικού Δήμου της Κωνσταντινούπολης Kadir Topbas, Δήμαρχος Μουδανιών Hüseyin ESEN και η τουριστική ακόλουθος του Υπουργείου Τουρισμού στην Κωνσταντινούπολη Μαρία Ραχμανίδου.
Τέλος, οργανώθηκε επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Ένωσης Τούρκων Νέων Επιχειρηματιών στην Κωνσταντινούπολη (TUGIAD), ένας από τους τρεις (3) μεγαλύτερους οικονομικούς φορείς της Τουρκίας, όπου συζητήθηκε διεξοδικά η διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών στη Χαλκιδική σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές.
Κοινός παρανομαστής όλων των συναντήσεων μας είναι ότι κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου αναμένεται σημαντική αύξηση στις αφίξεις Τούρκων επισκεπτών κυρίως την περίοδο από τις 16 Ιουλίου μέχρι τις 30 Αυγούστου και αμέσως μετά στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου, δεδομένου ότι οι δύο παραπάνω ημερομηνίες αφορούν τις δύο (2) μεγαλύτερες θρησκευτικές εορτές – αργίες για την Τουρκία.
Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν αφενός οι charter πτήσεις της Aegean από Άγκυρα σε συνεργασία με τον T.O. Ambotis και φυσικά η λειτουργία νέων πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων στη Χαλκιδική.
Αξίζει να σημειωθεί πως στις 13 έως τις 18 Ιανουαρίου ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε στην διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs 2015 στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, εκπροσωπώντας την Χαλκιδική στην Ολλανδική αγορά.
Μετά την περσινή επιτυχία του Οργανισμού, όπου με σκληρές διαπραγματεύσεις μπήκαν απευθείας πτήσεις της Transavia από το Άμστερνταμ στη Θεσσαλονίκη και την επιτυχημένη πρώτη οργανωμένη προσέγγιση τουριστικού γραφείου με τη Χαλκιδική, φέτος η Χαλκιδική ήταν αναγνωρίσιμη από όλο το Ολλανδικό κοινό.
Η εκτίμηση του Sundio Group για το 2015 είναι διπλασιασμός των αφίξεων στη Χαλκιδική.
Η έναρξη προγράμματος για τη Χαλκιδική από τον Thomas Cook Ολλανδίας αλλά και οι έως τώρα προκρατήσεις οι οποίες σε σύγκριση με την περσινή χρονιά είναι αυξημένες κατά 15%, δείχνουν ότι η Ολλανδική αγορά μπαίνει δυναμικά στην Χαλκιδική διεκδικώντας μεγάλο μερίδιο σε όλα τα καταλύματα και camping.
Η προώθηση και προβολή της Χαλκιδικής συνεχίζεται για το μήνα Φεβρουάριο με την παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στις εκθέσεις Salon Des Vacanses των Βρυξελλών (όπου η Χαλκιδική θα είναι τιμώμενη περιοχή), BIT Μιλάνου, Grekland Panorama Στοκχόλμης, Holiday & Spa στη Σόφια της Βουλγαρίας και IFT Βελιγραδίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου