Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

«Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου»...


Την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας, «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου»,έκανε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη σήμερα το μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. 
Όπως εξήγησε η υπουργός Τουρισμού δεν είναι μια ακόμα καμπάνια τουριστικής συνείδησης, αλλά για μια προσπάθεια που στέλνει ένα θετικό μήνυμα προς κάθε Έλληνα πολίτη, προς κάθε επαγγελματία του τουρισμού, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας, με τρόπο σύγχρονο και εναλλακτικό. Κατά την ομιλία της η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι φέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο υπογράμμισε «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά».
Επίσης ζήτησε απ όλους, κάθε ένας από το πόστο τους, να συνεισφέρουν, ώστε οι επισκέπτες να περάσουν αξέχαστες διακοπές. «Να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το brand, το όνομα ‘Ελλάδα’ είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε χαρακτηριστικά. 
Και πρόσθεσε «Η εικόνα αλλάζει Η εικόνα αλλάζει. Βήμα, βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε». 
Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αποσκοπώντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού και στην προσέλκυση μεγαλυτέρου αριθμού τουριστών.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος, ο κ. Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος δημιούργησε το βίντεο της καμπάνιας και ο ηθοποιός κ. Ρένος Χαραλαμπίδης.

2 σχόλια:

  1. Μπράβο σας !
    Κανονικά πρέπει να πάτε για βραβείο Ginness ως η μοναδική καμπάνια τουρισμού που δεν δείχνει τον πλούτο της χώρας στον οποίο αναφέρεστε.
    Που είναι οι παραλίες, τα αρχαία ,τα ταβερνάκια, τα θέατρα και βεβαίως τα τρελά κορίτσια.
    Μπράβο και πάλι.
    Γιώργος Πάσχος
    Υ.Γ.

    Τώρα για το χρόνο της εμφάνισης να μη το συζητάμε. Εκτός αν είναι για τη νέα σαιζόν οπότε προλαβαίνετε να κάνετε κάτι. Αν πάλι αυτό είναι αποτέλεσμα κάποιας έρευνας καλό θα ήταν να την δημοσιοποιήσετε για να μην σα κατηγορούμε αδίκως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν χρειάζεται να δείξει τον πλούτο της χώρας μας γιατί απευθύνεται σε Έλληνες. Εν ολίγοις μας λέει οτι έρχονται τουρίστες, να μην τους κλέψουν οι ταρίφες και οι ταβερνιάρηδες , να μη μας βλέπουν να πετάμε σκουπίδια κάτω, να είμαστε πολιτισμένοι στις παραλίες και να μην ενοχλούμε με μουσικές και ρακέτες. Γενικά μας λέει να γίνουμε λίγο πολιτισμένοι και να μην συμπεριφερόμαστε σαν κουτοπόνηροι Έλληνες που πάμε να αρμέξουμε τον βλάκα τουρίστα. Άδικο έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή