Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΟΣΥΠΑ: Στάση εργασίας 12.00-16.00


Στάση εργασίας εξήγγειλε η ΟΣΥΠΑ, στο πλαίσιο των αντιδράσεων της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου, που όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση "συνεχίζει και επιδεινώνει την αντεργατική, αντικοινωνική και υφεσιακή πολιτική της Κυβέρνησης, που στόχο έχει να στείλει στην ανεργία κι άλλους επιπλέον εργαζόμενους". 
Η ΟΣΥΠΑ θα συμμετάσχει στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ την 16/7/13, με στάση εργασίας, από 12.00 έως 16.00 τοπική. 
Με αφορμή αυτή τη στάση εργασίας, δεδομένου ότι η απεργία είναι δικαίωμα του εργαζόμενου, θυμηθήκαμε κάτι...ηρωϊκές απεργίες που ξεθεμελίωναν τον τουρισμό. Τώρα βλέπουμε δεύτερη φορά σε μικρό χρονικό διάστημα την ηγεσία της ΟΣΥΠΑ να τηρεί μια μετριοπαθή στάση, υπολογίζοντας προφανώς τις επιπτώσεις και στον Τουρισμό. 
Φαίνεται ότι επιτέλους μάθαμε να κουβεντιάζουμε...


Όπως αναφάρεται στην ανακοίνωση " Επισημαίνεται ότι στην προκηρυχθείσα στάση εργασίας εφαρμόζουμε το Ν.2224/1994 άρθρο 10 παρ. 1 με το οποίο καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 1,2,4,5 και 6 του Ν.1915/1990 και ως εκ τούτου σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία και το Ν.1264/1982, κατά την διάρκεια της στάσης εργασίας θα παρέχεται το παρακάτω έργο και θα εξυπηρετούνται οι παρακάτω πτήσεις: Α) Πολιτικών και στρατιωτικών α/φών, που υπερίπτανται και διασχίζουν το FIR Αθηνών – Μακεδονίας. Β) Ελληνικών και ξένων στρατιωτικών α/φών, που συμμετέχουν σε προγραμματισμένες ασκήσεις. Γ) Αεροσκαφών που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης. Δ) Νοσοκομειακές πτήσεις. Ε) Πτήσεις στις οποίες επιβαίνουν αρχηγοί Κρατών – Πρωθυπουργοί. Στ) Πτήσεις που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών. Ζ) Μεριμνά για την συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία των συχνοτήτων κινδύνου, την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων της Υπηρεσίας και την πρόληψη καταστροφών ή ατυχημάτων. Η σχετική αγγελία (ΝΟΤΑΜ) θα πρέπει να είναι σαφής και απαγορευτική για α/φη που δεν εμπίπτουν στα παραπάνω και προς αποφυγή προβλημάτων που θα ανακύψουν στις υπηρεσίες εδάφους και λειτουργίας του αεροδρομίου, για τη διασφάλιση των οποίων και σύμφωνα με τα παραπάνω είναι αποκλειστικά υπεύθυνη η ΥΠΑ. Ως προς την πυρασφάλεια αεροδρομίων έχοντας υπόψη την υπουργική απόφαση ΥΠΑ/ΓΔΑΜ/10719/51/12-3-01 επισημαίνουμε ότι: «Κανένα α/φος δεν θα απογειώνεται ή προσγειώνεται στα Κρατικά Πολιτικά αεροδρόμια, αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενους υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης», ως εκ τούτου : «Πυρασφάλεια θα παρέχεται μόνο για τις πτήσεις που προβλέπονται ότι θα εξυπηρετούνται από το προσωπικό ασφαλείας». Προς τούτο, θα πρέπει η ΥΠΑ να ενημερώσει εγγράφως όλους τους εμπλεκόμενους για το θέμα αυτό. Το προσωπικό ασφαλείας βάσει του άρθρου 21 του Ν.1264/1982 θα οριστεί από τα πρωτοβάθμια σωματεία – μέλη της ΟΣΥΠΑ. Στα Α/Δ όπου υφίστανται τοπικοί σύλλογοι το προσωπικό ασφαλείας θα οριστεί από αυτούς. Όπου δεν υπάρχει τοπικός σύλλογος σαν προσωπικό ασφαλείας ορίζεται το προσωπικό της βάρδιας. Για τις συνέπειες της προκηρυχθείσας στάσης εργασίας υπεύθυνοι είναι όλοι όσοι οδηγούν τη χώρα και τους εργαζόμενους στη πλήρη απαξίωση και μάλιστα εν μέσω της τουριστικής περιόδου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου