Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Ιδού το επίπεδο εξυπηρέτησης του Ελ Βενιζέλος...



...ευτυχώς όμως βραβεύεται από τις αεροπορικές εταιρίες!!!

Εάν έχει κανείς τη ατυχία να χάσει το εισιτήριο του parking στο "Ελ. Βενιζέλος" και ειδικά εάν είναι και αργά και θέλει να φτάσει γρήγορα σπίτι του για να ξεκουράσει το κοκκαλάκι του, έκανε τζακ ποτ!!! 
Αφού πατήσει το κουμπί "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ" σε καποιο απο τα αυτόματα μηχανήματα, θα του πουν οι χειριστές ... όταν απαντήσουν, να κατευθυνθεί στο μεγάλο γραφείο προς την έξοδο. 
Πηγαίνοντας εκεί λες ευτυχώς θα με εξυπηρετήσουν να φύγω. 
Αμ δε. 
Πηγαίνεις εκεί και περιμένεις. 
Αφού δεν εμφανίζεται ψυχή ζώσα ξαναπατάς το ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  και ακούς έκπληκτος από κάποιον υπάλληλο, να βάλεις το χέρι σου μέσα από ένα μισάνοικτο παράθυρο στο σκοτεινό, όπως βλέπετε γραφείο, και αν έχεις το χέρι του ΤΙΡΑΜΟΛΑ να φτάσεις τα κενά εισιτήρια που είναι αφημένα πάνω στον εκτυπωτή. 
Εάν τα φτάσεις και αφού καταλάβεις τι εννοεί η "φωνή" από το "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ", μέσα στα μαύρα σκοτάδια, παίρνεις ένα κενό εισιτήριο, το βάζεις στο μηχάνημα και ακολουθείς τις οδηγίες της ....φωνής.
Αν όλα πάνε καλά έχεις αφενός κάνει την δουλειά σου, αφετέρου έχεις φύγει σοφότερος...


Εάν δεν καταλάβεις ή δεν έχεις όραση γερακιού, τότε περιμένεις, περιμένεις, περιμένεις, να έρθει άνθρωπος, οοποίος προφανώς κάνει βάρδια μόνος του σε ολόκληρο το πάρκινγκ.
Κάποτε στο συγκεκριμένο κιόσκι υπήρχε υπάλληλος 24 ώρες το 24ωρο.

Αυτό θα πει εξυπηρέτηση στο πρώτο αεροδρόμιο της χώρας !!!

Είπατε κάτι;


1 σχόλιο:

  1. Κων/νε, οποιος θεωρει οτι κοινωνει την ορθοτητα των επιλογων του ελλειψη διαλογου, μονος παραμενει, μονος πορευεται, μονος "κλαιει". Η ρηχοτητα της παρουσιασης παραλληλα με τις ελλειψης-παραλειψης της, αντανακλουν περιτρανα, τη ρηχοτητα-προχειροτητα θεσεων-στοχων-μεθοδων-επιλογων. Καθως και του "πορευεσθαι κατα μονας". Καλο ταξιδι λοιπον στην ελαφροτητα της πεπατημενης διαφημιστικης νομεκλατουρας, αλλα εδω δεν ειναι "Ιθακη"....και με ταπεινοτητα παραφραζω...."Τhis is ATHENS"

    ΑπάντησηΔιαγραφή