Κεντρικό μήνυμα των παρουσιάσεων ήταν ότι η Αθήνα είναι ένας ασφαλής, ιδανικός προορισμός για κάθε μορφή και κατηγορία τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Για αυτόν τον σκοπό, τα στελέχη της ΕΑΤΑ και της ΕΞΑΑ είχαν ετοιμάσει δύο ειδικές παρουσιάσεις, οι οποίες και κέρδισαν τις εντυπώσεις, αποσπώντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια. Μολονότι τις ημέρες της Έκθεσης η Αθήνα βρισκόταν στο επίκεντρο της επικαιρότητας των Βρετανικών και των διεθνών ΜΜΕ, λόγω των πολιτικών εξελίξεων και των κινητοποιήσεων, το ενδιαφέρον για τον προορισμό υπήρξε αξιόλογο και στοχευμένο, με ιδιαίτερη έμφαση στον πολιτιστικό τουρισμό, στις νέες υποδομές, στις επιλογές δραστηριοτήτων καθώς και στο θαλάσσιο μέτωπο. Τα ερωτήματα, βεβαίως, για τις εξελίξεις και την κατάσταση στην Αθήνα, κυριαρχούσαν σε κάθε συνάντηση. Σε γενικές γραμμές, σύμφωνα με τουριστικούς παράγοντες της Ελληνικής και της Βρετανικής αγοράς καθώς και από τις πρώτες εκτιμήσεις στελεχών των βρετανικών tour operators η ζήτηση για Ελλάδα από τη Μ. Βρετανία, κινείται αυτήν την περίοδο σε θετικό επίπεδο, κυρίως για συγκεκριμένους νησιωτικούς προορισμούς ενώ αναφέρεται ότι η Ελλάδα προσφέρει γενικά πολύ καλή σχέση τιμής προς αξία (value for money). Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις υπάρχουν ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στα ποιοτικότερα μερίδια της αγοράς, όπως ο τουρισμός πολυτελείας και το wellness. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Arkenford που διενεργήθηκε για λογαριασμό του ΕΟΤ, η πλειονότητα των Βρετανών καταναλωτών στρέφεται περισσότερο προς καταλύματα 4 και 5 αστέρων καθώς και τουριστικές επαύλεις, οι δύο κύριες πελατειακές ομάδες είναι οι οικογενειάρχες 40-60 ετών που ταξιδεύουν την περίοδο αιχμής καθώς και νεότερα σε ηλικία ζευγάρια ή συνταξιοδοτημένα ζευγάρια που ταξιδεύουν και εκτός περιόδου αιχμής. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της Ελλάδας τείνουν να κάνουν τις κρατήσεις τους πολύ νωρίς, ενώ υπάρχει και ένας σημαντικός όγκος επισκεπτών που είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος ως προς το κόστος, που θεωρεί μεν την Ελλάδα ιδιαίτερα ελκυστική, αλλά περιμένει ευκαιρίες «τελευταίας στιγμής». Σύμφωνα με την έρευνα τέλος, μεταξύ των Βρετανών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια, ποσοστό 37% αναφέρει σοβαρή πιθανότητα νέου ταξιδιού στη χώρα μας, ενώ ένα ποσοστό 34% αναφέρει ότι είναι μάλλον πιθανό να ταξιδέψει ξανά σε ελληνικό προορισμό. Ο δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας, δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθεια προβολής της Αθήνας και αντιστροφής του αρνητικού κλίματος στη διεθνή τουριστική αγορά απαιτεί συνεργασία και στοχευμένες ενέργειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Η ΕAΤΑ και η ΕΞΑΑ συνεχίζουν με επιτυχία τη συνέργειά τους προς αυτήν την κατεύθυνση προβάλλοντας μία ενιαία και ολοκληρωμένη εικόνα του προορισμού στις αγορές ενδιαφέροντος». Ο Πρόεδρος της ΕΞΑΑ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, τονίζει: «Οι στρατηγικές συμμαχίες και η συνένωση δυνάμεων ενισχύουν σημαντικά την προσπάθεια επανατοποθέτησης της Αθήνας στον διεθνή τουριστικό χάρτη. Το άριστο ξενοδοχειακό δυναμικό της περιοχής μας μπορεί να καλύψει κάθε απαίτηση, κάθε κατηγορίας επισκέπτη και η συντονισμένη και στοχευμένη προβολή του σε συνδυασμό με το συνολικό φάσμα υπηρεσιών του προορισμού συμβάλλει στην επίτευξη των κοινών μας στόχων». Το stand της Αθήνας επισκέφθηκαν η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Ν. Καραχάλιος, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Κ. Ζήκος, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Α. Ανδρεάδης κ.α..
Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012
WΤΜ 2012: Επιτυχημένη η κοινή Συμμετοχή της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής (ΕΞΑΑ)
Κεντρικό μήνυμα των παρουσιάσεων ήταν ότι η Αθήνα είναι ένας ασφαλής, ιδανικός προορισμός για κάθε μορφή και κατηγορία τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Για αυτόν τον σκοπό, τα στελέχη της ΕΑΤΑ και της ΕΞΑΑ είχαν ετοιμάσει δύο ειδικές παρουσιάσεις, οι οποίες και κέρδισαν τις εντυπώσεις, αποσπώντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια. Μολονότι τις ημέρες της Έκθεσης η Αθήνα βρισκόταν στο επίκεντρο της επικαιρότητας των Βρετανικών και των διεθνών ΜΜΕ, λόγω των πολιτικών εξελίξεων και των κινητοποιήσεων, το ενδιαφέρον για τον προορισμό υπήρξε αξιόλογο και στοχευμένο, με ιδιαίτερη έμφαση στον πολιτιστικό τουρισμό, στις νέες υποδομές, στις επιλογές δραστηριοτήτων καθώς και στο θαλάσσιο μέτωπο. Τα ερωτήματα, βεβαίως, για τις εξελίξεις και την κατάσταση στην Αθήνα, κυριαρχούσαν σε κάθε συνάντηση. Σε γενικές γραμμές, σύμφωνα με τουριστικούς παράγοντες της Ελληνικής και της Βρετανικής αγοράς καθώς και από τις πρώτες εκτιμήσεις στελεχών των βρετανικών tour operators η ζήτηση για Ελλάδα από τη Μ. Βρετανία, κινείται αυτήν την περίοδο σε θετικό επίπεδο, κυρίως για συγκεκριμένους νησιωτικούς προορισμούς ενώ αναφέρεται ότι η Ελλάδα προσφέρει γενικά πολύ καλή σχέση τιμής προς αξία (value for money). Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες εκτιμήσεις υπάρχουν ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στα ποιοτικότερα μερίδια της αγοράς, όπως ο τουρισμός πολυτελείας και το wellness. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Arkenford που διενεργήθηκε για λογαριασμό του ΕΟΤ, η πλειονότητα των Βρετανών καταναλωτών στρέφεται περισσότερο προς καταλύματα 4 και 5 αστέρων καθώς και τουριστικές επαύλεις, οι δύο κύριες πελατειακές ομάδες είναι οι οικογενειάρχες 40-60 ετών που ταξιδεύουν την περίοδο αιχμής καθώς και νεότερα σε ηλικία ζευγάρια ή συνταξιοδοτημένα ζευγάρια που ταξιδεύουν και εκτός περιόδου αιχμής. Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες της Ελλάδας τείνουν να κάνουν τις κρατήσεις τους πολύ νωρίς, ενώ υπάρχει και ένας σημαντικός όγκος επισκεπτών που είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος ως προς το κόστος, που θεωρεί μεν την Ελλάδα ιδιαίτερα ελκυστική, αλλά περιμένει ευκαιρίες «τελευταίας στιγμής». Σύμφωνα με την έρευνα τέλος, μεταξύ των Βρετανών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια, ποσοστό 37% αναφέρει σοβαρή πιθανότητα νέου ταξιδιού στη χώρα μας, ενώ ένα ποσοστό 34% αναφέρει ότι είναι μάλλον πιθανό να ταξιδέψει ξανά σε ελληνικό προορισμό. Ο δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων και Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας, δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθεια προβολής της Αθήνας και αντιστροφής του αρνητικού κλίματος στη διεθνή τουριστική αγορά απαιτεί συνεργασία και στοχευμένες ενέργειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Η ΕAΤΑ και η ΕΞΑΑ συνεχίζουν με επιτυχία τη συνέργειά τους προς αυτήν την κατεύθυνση προβάλλοντας μία ενιαία και ολοκληρωμένη εικόνα του προορισμού στις αγορές ενδιαφέροντος». Ο Πρόεδρος της ΕΞΑΑ κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, τονίζει: «Οι στρατηγικές συμμαχίες και η συνένωση δυνάμεων ενισχύουν σημαντικά την προσπάθεια επανατοποθέτησης της Αθήνας στον διεθνή τουριστικό χάρτη. Το άριστο ξενοδοχειακό δυναμικό της περιοχής μας μπορεί να καλύψει κάθε απαίτηση, κάθε κατηγορίας επισκέπτη και η συντονισμένη και στοχευμένη προβολή του σε συνδυασμό με το συνολικό φάσμα υπηρεσιών του προορισμού συμβάλλει στην επίτευξη των κοινών μας στόχων». Το stand της Αθήνας επισκέφθηκαν η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Ν. Καραχάλιος, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Κ. Ζήκος, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Α. Ανδρεάδης κ.α..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ολα καλα στην WTM αλλα το να προσφέρουμε στο Ελληνικό Περίπτερο Ολλανδική μπύρα Grolsh δεν μου άρεσε καθόλου. Μου θύμησε προπερσυ την Ουτρέχτη που προσφέραμε Ισπανικό Κρασί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποτε πρέπει να οργανωθούμε .....