Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012
Ενέργειες και δράσεις για την τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου από τον Loutraki Tourism Organization
Η επίσημη παρουσίαση του branding του Λουτρακίου ως τουριστικός προορισμός πραγματοποιήθηκε πρόσφατα κατά τη διάρκεια ημερίδας για την τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου, που διοργάνωσε ο οργανισμός Loutraki Tourism Organization, στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου...
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης για το Branding και την εταιρική ταυτότητα του Λουτρακίου ως τουριστικός προορισμός, τα οποία παρουσίασε ο κ. Κριστιάν Λαζόπουλος, εκπρόσωπος της διαφημιστικής εταιρίας Adel Saatchi & Saatchi, η τοποθέτηση του προορισμού στην τουριστική αγορά, βασίζεται σε τέσσερις αξίες και μια καρδιά. «Για μια περιοχή που μπορεί να προσφέρει τόσες πολλές θεματολογίες και attractions σε σχέση με διαφορετικές μορφές τουρισμού, το εύρος της τοποθέτησής της πρέπει να είναι μεγάλο, για να μπορέσει να αντέξει όλο αυτό το κοινό. Να είναι ευέλικτο και να εμπνεύσει διαφορετικές κουλτούρες, διαφορετικές ηλικίες, στάδια ζωής, ενδιαφέροντα. Θέλουμε επίσης να δείξουμε ότι ο προορισμός είναι προσιτός όλο το χρόνο», είπε ο κ. Λαζόπουλος.
Εκτός από την επίσημη παρουσίαση του branding της πόλης, έγινε η παρουσίαση των βασικών σκοπών δημιουργίας του Οργανισμού και των ενεργειών που σχεδιάζονται και υλοποιούνται για την επίτευξή τους (κατάλληλος στρατηγικός σχεδιασμός, η απόκτηση μιας ισχυρής ταυτότητας προορισμού, η ανάδειξη των διαφόρων ειδικών μορφών τουρισμού, το υψηλό επίπεδο παρεχομένων υπηρεσιών, οι στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, η στελέχωση με ανθρώπινο δυναμικό σχετικών γνώσεων και δεξιοτήτων και η win - win συνεργασία όλων των εμπλεκομένων του τουρισμού).
Επίσης, έγινε ενημέρωση για την πορεία των ενεργειών του Οργανισμού έως σήμερα, η προβολή του action plan, ενώ ακολούθησαν ομιλίες ειδικών στα θέματα τουρισμούκαι ανοικτός διάλογος με τουριστικούς εκπροσώπους και φορείς.
Την πρωτοβουλία δημιουργίας του LTO χαιρέτησε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και αντιπρόεδρος του Σ.Ε.Τ.Ε., κ. Ιωάννης Ρέτσος, υπογραμμίζοντας την ανάγκη μακροπρόθεσμης επικοινωνιακής στρατηγικής της χώρας.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν ομιλητές που κάλυψαν μια ευρεία θεματολογία για την ανάπτυξη της περιοχής μέσω του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του LTO, κ. Σπύρος Καραβούλης, παρουσίασε τον οργανισμό και τους σκοπούς του και δήλωσε ότι «Όραμα του Loutraki Tourism Organization είναι η καθιέρωση του Λουτρακίου ως ένας από τους πλέον επιτυχημένους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας και της Ευρώπης. Το Λουτράκι και η ευρύτερη περιοχή διαθέτουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, τα οποία μαζί με τον κατάλληλο στρατηγικό σχεδιασμό, την αξιοποίηση των ευκαιριών, τις στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ και τη συνεργασία όλων των εμπλεκομένων του τουρισμού της περιοχής, θα συνεισφέρουν στην επιτυχή υλοποίηση του οράματός μας».
Από την πλευρά του ο κ. Παύλος Αθανασούλας, εκπρόσωπος του Rally Acropolis, αναφέρθηκε στη διοργάνωση του αγώνα σαν μοχλό τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής. Παρουσίασε έρευνα σχετικά με τη διοργάνωση, τα αποτελέσματα της οποίας ήταν πολύ ενδιαφέροντα: 100.000 θεατές παρακολούθησαν τις ειδικές διαδρομές του αγώνα και περίπου 5.000 θεατές παραβρέθηκαν στην τελετή εκκίνησης.
Η αξία της τηλεοπτικής προβολής της πόλης του Λουτρακίου μέσα από τις από τις πλατφόρμες επικοινωνίας του Rally Acropolis ήταν $510.125. Το μεγαλύτερο μέρος των επισκεπτών κανονίζει τις διακοπές του έτσι ώστε να συμπέσουν με τον αγώνα και ξοδεύει χρήματα στην περιοχή που σε άλλες περιπτώσεις δεν θα ξόδευε ποτέ. «Είναι πολύ σημαντικό όμως, ο επισκέπτης να νοιώσει ότι τα χρήματα που πληρώνει τού παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες», είπε ο κ. Αθανασούλας, κάτι που, όπως τόνισε, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς του τουρισμού, το επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών ήταν υψηλό.
Ο δήμαρχος Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων, κ. Κώστας Λογοθέτης, δια μέσου του αρμόδιου αντιδημάρχου κ. Γιώργου Δέδε, αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των υποδομών του δήμου για τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και δήλωσε ότι «Η παράδοση των αθλητικών γεγονότων και η ανάδειξη της περιοχής του Λουτρακίου ως προορισμός αθλητικού τουρισμού μέσα από αυτά, συνεχίζεται. Ήδη τον τελευταίο καιρό έχουν πραγματοποιηθεί μεγάλες διεθνείς και εθνικές αθλητικές διοργανώσεις όπως διεθνείς αγώνες χάντμπολ, πρωτάθλημα καράτε, διεθνείς αγώνες beach volley κ.ά.».
Ετικέτες
Τουριστικός Πράκτωρ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου