Στο 0% το ποσοστό θανατηφόρας επικινδυνότητας πτήσεων στην Ευρώπη
Ιστορικό χαμηλό σημείωσαν τα αεροπορικά δυστυχήματα το 2012. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε χθές η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (Air Transport Association-ΙΑΤΑ), τα ποσοστά των θανατηφόρων δυστυχημάτων στα επιβατικά αεροσκάφη δυτικής κατασκευής, καθ’ όλη την περυσινή χρονιά, ήταν τα χαμηλότερα στην ιστορία, χαμηλότερα ακόμη και σε σύγκριση με τις καλές επιδόσεις του 2010...
Τα θύματα από συντριβή αεροπλάνων, όλων των τύπων, πέρυσι, περιορίστηκαν στα 486, από 786 το 2010.
Για τα αεροπλάνα δυτικής κατασκευής, το νέο ποσοστό θανατηφόρας επικινδυνότητας περιορίστηκε πέρυσι στο 0,37% για κάθε ένα εκατομμύριο πτήσεις, που σημαίνει ότι, για κάθε 2,7 εκατ. πτήσεις, πλέον, αντιστοιχεί ένα θανατηφόρο δυστύχημα. Δηλαδή, συνολικά πρόκειται για 22 θανατηφόρα δυστυχήματα.
Σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, το 2010 για κάθε 1,6 εκατ. πτήσεις είχαμε ένα θανατηφόρο δυστύχημα. Συνολικά, δηλαδή, σημειώθηκαν 23 θανατηφόρα δυστυχήματα. Η IATA διευκρίνισε ότι «αναφέρεται στα αεροπορικά δυστυχήματα, στα οποία η άτρακτος διαλύεται και το αεροσκάφος δε μπορεί να τύχει καμίας επισκευής». Ενώ το 2010 είχαμε 17 δυστυχήματα αυτής της κατηγορίας, πέρυσι αυτά περιορίστηκαν στα 11.
Όμως τα κάθε λογής δυστυχήματα, με αεριωθούμενα αεροσκάφη όλων ανεξαιρέτως των τύπων, πέρυσι, σε σύγκριση με πρόπερσι, μειώθηκαν μόνον κατά δύο, από 94 σε 92.
Όπως σχολίασε για το Γαλλικό πρακτορείο ο κ. Τόνι Τάιλερ, γενικός διευθυντής και προϊστάμενος της ΙΑΤΑ «σήμερα, το να ανέβεις σε επιβατικό αεροπλάνο είναι από τα ασφαλέστερα πράγματα που μπορείς να κάνεις».
Ο κ. Τάιλερ πρόσθεσε: «Πάντως, το κάθε αεροπορικό δυστύχημα είναι υπερβολικό, ενώ η κάθε απώλεια μιας έστω ανθρώπινης ζωής είναι μια τραγωδία. Ο στόχος μας, είναι η καθολική εξάλειψη των ατυχημάτων. Σε αυτήν την κατεύθυνση, κινητοποιούμεθα όλοι οι συντελεστές των αερομεταφορών, ώστε οι πτήσεις να γίνουν 100% ασφαλείς».
Η IATA ανέφερε ότι στα αεροπλάνα της, που έκαναν πέρυσι περίπου 38 εκατ. πτήσεων, ταξίδεψαν με ασφάλεια 2,8 δισ. άνθρωποι. Από τα 38 εκατ. πτήσεων, 30 εκατ. έγιναν με αεριωθούμενα, ενώ οι υπόλοιπες πτήσεις με ελικοφόρα.
Τέλος, ανά γεωγραφική περιοχή, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, καταγράφεται ένα διαφορετικό ποσοστό θανατηφόρας επικινδυνότητας:
Στην Ασία-Ειρηνικό είχαμε καθ' όλο το 2011 ποσοστό 0,25% θανατηφόρων δυστυχημάτων στο σύνολο των πτήσεων.
Την ίδια ώρα, στην Ευρώπη, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 0%, στη Βόρεια Αμερική 0,10% και στη Βόρεια Ασία 0%.
Ωστόσο, στα κράτη της Βαλτικής και της πρώην ΕΣΣΔ, το αντίστοιχο ποσοστό στα τέλη Δεκεμβρίου σε ετήσια βάση ανήλθε στο 1,06%, έναντι 0% για ολόκληρο το 2010.
Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου