Θετικά μηνύματα προέκυψαν για την Ελλάδα από τις Βρυξέλλες, κατά τη διάρκεια της διεθνούς τουριστικής έκθεσης Salon des Vacances. Παρά τις εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 54η Έκθεση Τουρισμού στις Βρυξέλλες (Salon des Vacances 2012) που πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 6 Φεβρουαρίου 2012, επιβεβαιώνοντας την πρωτοπορία της διοργάνωσης στην βελγική αγορά. Περισσότεροι από 800 εκθέτες από 63 χώρες παρουσίασαν τις πλέον ελκυστικές τουριστικές προτάσεις σε κοινό άνω των 101.000 επισκεπτών, και σε εκθεσιακό χώρο 45.000 τετραγωνικών μέτρων, με έμφαση στις πρωτοβουλίες B2B και ιδιαίτερη προβολή από τα βελγικά Μέσα ενημέρωσης. Το περίπτερο του ΕΟΤ είχε εφέτος 14 συνεκθέτες: ΠΡΟΤΟΥΡ, Περιφέρεια Κρήτης, Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, Δήμος Βόλου, Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής (Άθως), Πανελλήνια Ένωση Κάμπινγκ, THE IXIAN GRAND HOTEL, MITSIS HOTELS, LOUIS HOTELS, AQUILA HOTELS & RESORTS, AMATHUS BEACH HOTEL RHODES, GIANNOULIS HOTELS & RESORTS, Ακτοπλοϊκή Εταιρεία MINOAN LINES.
Τιμώμενος προορισμός, του ελληνικού περιπτέρου στο Salon des Vacances των Βρυξελλών, ήταν η Κέρκυρα, καθώς δύο αεροπορικές εταιρίες (Aegean Air και Ryanair) ενέταξαν το νησί των Φαιάκων στο πρόγραμμα των απευθείας πτήσεών τους από το Βέλγιο, σε εβδομαδιαία βάση.
Συγκεκριμένα, η Aegean θα συνδέει το Βέλγιο με την Κέρκυρα δύο φορές την εβδομάδα (κάθε Παρασκευή και Κυριακή) από την 1 Ιουνίου 2012, με αναχώρηση από το αεροδρόμιο των Βρυξελλών, ενώ η Ryanair θα έχει εβδομαδιαία πτήση, κάθε Παρασκευή, από το αεροδρόμιο Brussels South Charleroi, από τις 30 Μαρτίου 2012. Ακόμη, η εταιρία Thomas Cook ενισχύει την Κέρκυρα με δύο επιπλέον πτήσεις εβδομαδιαίως (συνολικά 6), ενώ σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του Τ/Ο η Κέρκυρα παρουσιάζει αύξηση κρατήσεων σε ποσοστό 2%, σε σχέση με το 2011.
Στη διάρκεια της έκθεσης, το Γραφείο ΕΟΤ-Βελγίου πραγματοποίησε ιδιαίτερες δράσεις (με προσφορές εισιτηρίων και διαμονής) προβολής και προώθησης της Κέρκυρας, της Χαλκιδικής, της Πάρου, του Βόλου και του Πηλίου, οι οποίες επικοινωνήθηκαν με newsletter των διοργανωτών σε 287.000 αποδέκτες, εν δυνάμει καταναλωτές του τουριστικού προϊόντος.
Ο Δήμαρχος Κέρκυρας Γιάννης Τρεπεκλής, υποδέχτηκε τους εκπροσώπους της Ryanair στην Κεντρική Ευρώπη, κ. Jonathan Brisy, και της Aegean, κ. Marc Vanhaverbeke, ενώ παράλληλα προωθήθηκε συνεργασία με τον Τ/Ο Connections για την ένταξη της Κέρκυρας στις ταξιδιωτικές προτάσεις του.
Ο Δήμαρχος Αριστοτέλη Χαλκιδικής, Χρήστος Πάχτας, παρουσίασε σε δημοσιογράφους την περιοχή του Άθω, ενώ παράλληλα το βελγικό κοινό ενημερώθηκε για τη δράση «Mount Athos Area Gourmet», εντάσσοντας στο μενού του εστιατορίου BEMANOS τη μοναστηριακή κουζίνα.
Ο Δήμαρχος Πάρου, Χρήστος Βλαχογιάννης, έκανε παρουσίαση του νησιού και ξενάγησε στο ελληνικό περίπτερο τον δήμαρχο της βελγικής πόλης Beveren κ. Marc Van De Vijver, στο πλαίσιο ανάπτυξης της ελληνοβελγικής φιλίας σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Τουρισμού Βόλου, Κερασία Μπαρτζιώκα, επικοινώνησε τις δυνατότητες συνεργασίας με την RYANAIR και έθεσε τα θεμέλια για κοινές συνεργασίες.
Ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Κάμπινγκ, Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, στο πλαίσιο της ευρύτερης ζήτησης πράσινου τουρισμού στην Ελλάδα από την βελγική αγορά, είχε επαφές με τον Τ/Ο Vacansoleil, εντείνοντας τις προσπάθειες να συμπεριληφθεί και η ελληνική αγορά στα προγράμματά τους.
Η Περιφέρεια Κρήτης και Βορείου Αιγαίου σαγήνευσαν το βελγικό κοινό με την φιλοξενία τους και την προσφορά τοπικών προϊόντων, ενώ ο Οργανισμός για την Προώθηση του Ροδιακού Τουρισμού (ΠΡΟΤΟΥΡ) έδωσε ραντεβού για την επόμενη δράση του Ε.Ο.Τ. στο Λουξεμβούργο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Έκθεση Τουρισμού των Βρυξελλών, πέραν των ιδιαίτερων δράσεων προβολής προορισμών, και την προώθηση νέων εμπορικών συμφωνιών, το βελγικό κοινό είχε την ευκαιρία να εκφράσει την αγάπη του για την Ελλάδα και την ενίσχυση της ελληνικής οικονομίας, επιλέγοντας την χώρα μας για τις επόμενες διακοπές τους.
Ήδη, το Γραφείο ΕΟΤ-Βελγίου έχει προγραμματίσει fam trips με Τ/Ο στην Κρήτη, και press trips στο Άθως, στην Κέρκυρα και στο Βόλο για την ανάδειξη του θεματικού τουρισμού, όπως η ελληνική γαστρονομία, σύμφωνα με τις τάσεις της βελγικής αγοράς.
Σημειώνεται ότι, η τουριστική αγορά του Βελγίου παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική με προορισμό την Ελλάδα, καθώς επίσημα στοιχεία των αεροπορικών αναχωρήσεων από το Βέλγιο καταγράφουν 805.510 ταξιδιώτες προς ελληνικούς προορισμούς για το 2011. Στόχος του ΕΟΤ είναι να ενισχύσει την εικόνα της Ελλάδας στη βελγική αγορά, και να προσελκύσει ιδιαιτέρως την ομάδα-στόχο των υπαλλήλων των ευρωπαϊκών οργάνων, αναδεικνύοντας εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς και τοποθετώντας την Ελλάδα ως ιδανικό προορισμό ποιοτικών διακοπών.
Πολύ καλή δουλειά γίνεται στη βελγική αγορά.
Μπράβο...
Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου