Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Ένα μεγάλο ευχαριστώ...


Όπως ίσως γνωρίζετε οι εκλογές του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας, του μεγαλύτερου επιμελητηρίου της χώρας, με μέλη πολλές δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις, ολοκληρώθηκαν. Σε ένα τριήμερο μαραθώνιο ψήφισαν 7.500 μέλη για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Η πρώτη μου προσπάθεια στο στίβο των εκλογών εστέφθη με επιτυχία, καθώς εξελέγην, και μάλιστα 8ος σε 30 υποψηφίους. Θέλω από το βήμα αυτό να εκφράσω τις πιο βαθιές μου ευχαριστίες, σε όσους φορείς με βοήθησαν με έργα και με λόγια και συγκεκριμένα τον ΗΑΤΤΑ, τον HAPCO, τον ΣΤΕΕΑ και την ΕΔΙΠΤ. Επίσης, όλους τους φίλους και τους ψηφοφόρους μου, που σχεδόν με όλους έχω μιλήσει από την Τριτη, καθώς η συμπαράστασή τους ήταν συγκινητική. Πολλοί από αυτούς ήρθαν στο πεζοδρόμιο της οδού Ακαδημίας στην τριήμερη "κατασκήνωσή" μου εκεί να μου κάνουν παρέα και να με στηρίξουν ηθικά.Θέλω να ευχαριστήσω όμως και τους λίγους που δεν βοήθησαν και τους 1-2 που με πολέμησαν, για ευνόητους λόγους.

Η συμμετοχή στις εκλογές για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Β.Ε.Α., ήταν μια σημαντική εμπειρία για εμένα.

Αισθάνομαι ταπεινός μεν, μετά την εκλογή μου στο νέο Δ.Σ., από την πρώτη κιόλας προσπάθειά μου, δυνατός δε, από την δύναμη της ψυχής των 7.500 επιχειρηματιών, εμπόρων και επιτηδευματιών, που επέλεξαν με προσωπικές θυσίες, να συμμετέχουν μαζικά στις εκλογές.

Σε μια εποχή που ακόμη και η πληρωμή της συνδρομής φαντάζει δύσκολη, και το κράτος σπρώχνει τον επιχειρηματία στην απελπισία, με την φορολογική και όχι μόνο λαίλαπα, αυτός ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός συναδέλφων επέλεξε να εκφράσει την δύναμή του, μέσα από το «η ισχύς εν τη ενώσει».

Όλοι όσοι εξελέγημεν στις εκλογές, με την καθοδήγηση του Κων/νου Μίχαλου, δεσμευόμαστε να υπηρετήσουμε το κοινό καλό και να υπερασπίσουμε την επιβίωση του καθενός μέλους μας, αλλά και του φορέα μας συνολικά.

Τέλος θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω το προσωπικό του Ε.Β.Ε.Α. για τις άψογες διαδικασίες των εκλογών.

Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και την εμπιστοσύνη σας και στην διάρκεια της θητείας μου θα παρακολουθώ, με την βοήθειά σας, κάθε θέμα και όπου μπορώ θα παρεμβαίνω.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου