Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Μάθανε ότι π....ε, πλακώσανε κι οι γύφτοι...


Πρωτοφανή διαφημιστική καμπάνια "τρέχει" η εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων SIXT στη Γερμανία, προβοκάροντας την Ελλάδα. Μάλιστα η ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο προέβη στις αναγκαίες ενέργειες προς τη γερμανική πλευρά αναφορικά με διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή. Στην κεντρική σελίδα της εταιρείας στο διαδίκτυο (www.sixt.de) υπάρχει, ως προωθητική ενέργεια, φωτογραφία αυτοκινήτου και κείμενο το οποίο αναφέρει: "αγαπητοί Έλληνες δεχόμαστε ξανά δραχμές", το κείμενο αναφέρει ακόμα ότι: "το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα" (δείτε σχετικά). Σημειώνεται ότι η νέα διαφήμιση δημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Ο Ακόλουθος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι: "πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους".

Κύκλοι της αγοράς ωστόσο παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρεία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

1 σχόλιο:

  1. Αν όμως εγώ, που έχω αυτή τη στιγμή παλαιές δραχμές για ενθύμιο, απευθυνθώ στο εν λόγω γραφείο ενοικιάσεων και επιθυμήσω να πληρώσω τοιουτοτρόπως, μπορώ να προβώ σε μήνυση αν δεν δεχθούν να μου ενοικιάσουν αυτοκίνητο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή