Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Αρκετά καλό το δεύτερο τρίμηνο του 2011 για τα resort hotels


Ανοδικά διαμορφώθηκε για τα παραθεριστικά ξενοδοχεία το δεύτερο τρίμηνο του 2011, σύμφωνα με το Τριμηνιαίο Hospitality Newsletter της GBR Consulting...

Ειδικότερα, τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) στα παραθεριστικά ξενοδοχεία ενισχύθηκαν κατά 12,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Σημαντική βελτίωση κατά 8,9% παρουσίασαν τα ξενοδοχεία της Αθήνας, ενώ μικρότερη ήταν η βελτίωση που παρουσίασαν τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και η οποία διαμορφώθηκε στο 3,3%.

Αντίστοιχα, τα ποσοστά για το πρώτο εξάμηνο κυμάνθηκαν σε 11,2%, 2,9% και -4,1%, ενώ για πρώτη φορά από την έκδοση του Newsletter (Απρίλιος 2010) όπως σημειώνεται, η πορεία των ελληνικών ξενοδοχείων είναι αντίστοιχη με της Νότιας Ευρώπης.

Αναφορικά με τις προβλέψεις των ξενοδόχων για το τρίτο τρίμηνο και σύμφωνα με την έρευνα Tourism Barometer της GBR Consulting, οι ξενοδόχοι είναι αισιόδοξοι σε ό,τι αφορά την πληρότητα για το συγκεκριμένο διάστημα, με τις προσδοκίες για τις μέσες τιμές (ARR) να κυμαίνονται από ελαφρά απαισιόδοξες έως ουδέτερες.

Επίσης, μετά από μια σημαντική βελτίωση στα επίπεδα αισιοδοξίας το δεύτερο τρίμηνο, οι προσδοκίες του τρίτου τριμήνου σταθεροποιήθηκαν στα ίδια επίπεδα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, οι ξενοδόχοι έχουν καλύτερες προσδοκίες για τη μονάδα τους σε σχέση με την αγορά γενικά, κάτι που ισχύει και για όλα τα επιμέρους τμήματα της αγοράς, είτε γεωγραφικά είτε βάσει αστεριών.

Ως οι πλέον αισιόδοξοι ξενοδόχοι για το τρίτο τρίμηνο εμφανίζονται οι ξενοδόχοι της Κρήτης, αναμένοντας σημαντικές αυξήσεις τόσο στις πληρότητες όσο και στις τιμές και ακολουθούν οι ξενοδόχοι των μονάδων πέντε αστέρων.

Αντίθετα, οι πλέον απαισιόδοξοι ξενοδόχοι για το τρίτο τρίμηνο είναι όσοι διατηρούν μονάδες τριών αστέρων, οι οποίοι περιμένουν πτώση πληροτήτων και τιμών, ενώ τη μεγαλύτερη πτώση τιμών αναμένουν οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης.Και στις δύο περιπτώσεις εκτιμάται ότι είναι αποτέλεσμα της ύφεσης που διέρχεται η ελληνική οικονομία, ενώ όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη σημαντικό ρόλο έχει η αύξηση προσφερομένων κλινών τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα στις υψηλές κατηγορίες.

Αναλυτικά τα στοιχεία του τριμηνιαίου Hospitality Newsletter της GBR Consulting εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου