«Σωσίβιο» και στον τουρισμό κρουαζιέρας, αναζητά ο εμπορικός κόσμος της Θεσσαλονίκης για να τονώσει την «αναιμική» κίνηση στην αγορά της πόλης όπου παρατηρείται ισχυρή κάμψη των πωλήσεων λόγω της κρίσης, γράφει σε ένα πολύ ενδιαφέρον ρεπορτάζ η ΗΜΕΡΗΣΙΑ.
«Η κρουαζιέρα είναι μία πολύ καλή εναλλακτική λύση, προκειμένου να αυξήσουμε την πίτα της αγοράς, η οποία παραμένει καθηλωμένη» τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, τη στιγμή κατά την οποία διεθνείς μελέτες καταδεικνύουν ότι κάθε τουρίστας κρουαζιέρας, σε πόλεις που επισκέπτεται, δαπανά κατ’ ελάχιστο 80-100 ευρώ. Προς την κατεύθυνση αυτή ο ΕΣΘ, σύμφωνα με τον Κ. Χαντζαρίδη έχει επεξεργαστεί διάφορες προτάσεις αξιοποίησης των προοπτικών που ανοίγονται, μεταξύ των οποίων και την ανάπτυξη ειδικής ηλεκτρονικής υπηρεσίας με στόχο να τοποθετηθεί η πόλη στο διεθνή «χάρτη» της βιομηχανίας της κρουαζιέρας.«Στο λιμάνι έχουμε προετοιμαστεί σε επίπεδο υποδομής και μπορούμε να εξυπηρετούμε έως και δύο κρουαζιερόπλοια ταυτόχρονα», ανέφερε ο κ. Στέλιος Αγγελούδης, πρόεδρος και διευθύνων πρόεδρος του ΟΛΘ, αλλά έσπευσε να τονίσει πως «πρέπει να δραστηριοποιηθεί και η ίδια η πόλη και να αγκαλιάσει με προτάσεις το εγχείρημα, ώστε να υπάρξει αποτέλεσμα», αφήνοντας εμμέσως αιχμές για κάποιους φορείς, όπως ο σύνδεσμος ταξιδιωτικών πρακτόρων που ενώ έχει κληθεί, δεν συμμετέχει στην πρωτοβουλία. Για να δρομολογηθεί αποτελεσματικότερα η πρωτοβουλία, οι φορείς της πόλης έχουν αποφασίσει να προχωρήσουν στη σύσταση ειδικού φορέα, πιθανότατα αστικής εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, κάτι που θα γίνει στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Καλά όλα αυτά, αλλά το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ τα ρώτησαν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου