Σε υψηλά διψήφια ποσοστά κινείται φέτος η αύξηση των κρατήσεων προς την Ελλάδα, με πρώτη τη Ρόδο στις προτιμήσεις των Αυστριακών ανάμεσα στους ελληνικούς προορισμούς.
Όπως διαβεβαιώνουν οι κυριότεροι tour operator, η Ρόδος συνεχίζει να κρατά τα σκήπτρα στις κρατήσεις, γεγονός που οφείλεται στη συνεχή παρουσία της με ενέργειες προώθησης του τουριστικού της προϊόντος στην αυστριακή αγορά.
Πιστή σε αυτή την παράδοση, η Ρόδος ξεκίνησε το 2014 μια σειρά δράσεων σε συνεργασία με τον όμιλο Thomas Cook-Neckermann Αυστρίας, ακολουθώντας τον χρυσό κανόνα του μάρκετινγκ που επιβάλλει διαφημιστικές ενέργειες και σε χρονιές με θετικό πρόσημο κι όχι μόνο σε περιόδους κρίσης.
Η πολύχρονη συνεργασία με την Thomas Cook-Neckermann Αυστρίας, που ξεκίνησε πριν οχτώ χρόνια, κορυφώνεται φέτος με ένα πλέγμα δράσεων που στοχεύει στο συνδυασμό b2b (Business to Business) & b2c (Business to consumer market), με ιδιαίτερη έμφαση στην προσέλκυση περισσότερων νέων στο νησί. Οι εξειδικευμένες αυτές δράσεις για την προβολή της Ρόδου στην αγορά της Αυστρίας θα διαρκέσουν τρεις μήνες.
Στα μέσα του Μαρτίου, η Thomas Cook-Neckermann απέστειλε ενημερωτικό υλικό μέσω newsletter ειδικά για τη Ρόδο σε 1.900 πράκτορες ταξιδιωτικών γραφείων. Στις 4. Απριλίου προσκλήθηκαν 150 πράκτορες σε clubbing στο Palais Palffy (Palffy Club), που βρίσκεται στο κέντρο της Βιέννης. Εκεί, με τη χρήση οθονών παρουσιάστηκε η μοναδικότητα της Ρόδου και η ικανότητά του τουριστικού της κόσμου να ανταποκρίνεται σε κάθε επιθυμία των δυνητικών επισκεπτών της και έγινε κλήρωση εβδομαδιαίας παραμονής στη Ρόδο, ασφαλιστικής ταξιδιωτικής κάλυψης ενός έτους και δείπνου σε ελληνικό εστιατόριο.
Μερικές ημέρες αργότερα, από τα μέσα Απριλίου, θα προβάλλεται διαφημιστικό σποτ της Ρόδου, που θα συνοδεύεται από σχετικές προσφορές της Thomas Cook-Neckermann για το νησί, σε 50 επιλεγμένα ταξιδιωτικά γραφεία της αλυσίδας Ruefa Reisen που έχουν στις βιτρίνες τους οθόνες flatscreen. Πρόκειται για ταξιδιωτικά γραφεία που βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία από πλευράς μάρκετινγκ, π.χ. κοντά σε στάσεις τραμ.
Στο πλαίσιο της δράσης sales-express, στελέχη και συνεργάτες του εν λόγω tour operator θα επισκεφθούν 150 ταξιδιωτικά γραφεία, παρέχοντας πληροφορίες για τη Ρόδο με φυλλάδια και τοπικά προϊόντα του νησιού. Το πλέγμα δράσεων κορυφώνεται με Branding δυο λεωφορείων γραμμής στη Βιέννη με μοτίβα της Ρόδου που θα κυκλοφορούν για δυο μήνες.
Η Ρόδος, πρωτοπόρος στο πεδίο της προβολής του τουριστικού της προϊόντος, αξιοποιώντας τη συνέργια του Δήμου Ροδίων, της Ένωσης Ξενοδόχων και του Εμπορικού Επιμελητηρίου που αποτελούν τον Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ, πρωτοτυπεί για άλλη μια φορά και κερδίζει τις εντυπώσεις στην Αυστρία.
ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΡΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟΝ THOMAS COOK-NECKERMANN
Ο Τ.Ο. Thomas Cook-Neckermann Αυστρίας απένειμε διάκριση στη Ρόδο για την πολύχρονη συνεργασία τους. Ο Γιάννης Αφουκατούδης, διευθυντής του Τ.Ο. στην Αυστρία, κατά τη διάρκεια απονομής εξέφρασε «σαν ένδειξη εκτίμησης για τη μέχρι σήμερα πολύ καλή συνεργασία των τελευταίων ετών μεταξύ της εταιρίας που αντιπροσωπεύω και της Ρόδου μέσω του Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ., ένα μεγάλο ευχαριστώ. Η καλή συνεργασία που αντανακλάται στον επαγγελματισμό των συνεργατών στη Ρόδο και του αισθήματος φιλοξενίας που διέπει το ροδιακό λαό, μετατρέπει τους αυστριακούς επισκέπτες σε αυστριακούς φίλους όχι μόνο για τη Ρόδο αλλά και για τον Thomas Cook-Neckermann. Ένα μικρό δείγμα της εκτίμησής μας, ελπίζοντας σε μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον.»
Τη διάκριση παρέλαβε ο κ. Χαράλαμπος Παλογιαννίδης (Δ/ντης Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ.) και ανταποδίδοντας τις ευχαριστίες δήλωσε: «είναι χαρά και τιμή μου που παραλαμβάνω αυτήν την τιμητική διάκριση για λογαριασμό του Δήμου Ροδίων, του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων και όλων εμάς που αποτελούμε τον Π.ΡΟ.ΤΟΥΡ. Χαρά που το παραλαμβάνουμε από τον κύριο Αφουκατούδη, ο οποίος με ιδιαίτερη φροντίδα και εργασία έχει βοηθήσει την πατρίδα μας σε δύσκολα χρόνια, και τιμή γιατί η εταιρία που εκπροσωπεί, ο Thomas Cook-Neckermann, έχει συμβάλλει να έχουμε και επαναλαμβανόμενους και ευχαριστημένους τουρίστες».
Αυστριακοί στην Ρόδο = 2% των αφίξεων
ΑπάντησηΔιαγραφή