Δυναμικό παρόν θα δώσει εφέτος η Κρήτη στην μεγαλύτερη τουριστική έκθεση παγκοσμίως, την ΙΤΒ του Βερολίνου.
Για πρώτη φορά, υπό την ομπρέλα της Περιφέρειας θα μετάσχουν σε ενιαίο περίπτερο όλοι οι φορείς του Τουρισμού, το δίκτυο οινοποιιών για την προβολή του οινοτουρισμού –κρητικών προϊόντων, καθώς επίσης και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Έρευνας το οποίο μέσω της τεχνολογίας σε διαδραστικούς πίνακες θα «ξεναγήσει» στο νησί τους χιλιάδες ξένους επισκέπτες της έκθεσης.
Για το συντονισμό της αποστολής πραγματοποιήθηκε συνάντηση στην Περιφέρεια υπό τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη και τη συμμετοχή του εκτελεστικού Γραμματέα Νίκου Ραπτάκη, φορέων του Τουρισμού, του δικτύου Οινοποιών Κρήτης, στελεχών του Ινστιτούτου Τεχνολογίας και Έρευνας, του Οργανισμού Λιμένος, κ.ά..
Όλοι οι συμμετέχοντες επισήμαναν τη θέλησή τους να συνεργαστούν ενωμένοι ως ενιαία Κρήτη για την καλύτερη προβολή του νησιού και εξήραν την πρωτοβουλία της Περιφέρειας και προσωπικά του Περιφερειάρχη Σταύρου Αρναουτάκη.
«Για την μεγάλη έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο, η Περιφέρεια Κρήτης, είναι πανέτοιμη για μια ακόμη φορά να συμμετέχει μαζί με όλους τους φορείς του τουρισμού, μαζί με τους οινοποιούς, μαζί με το ΙΤΕ με τα διαδραστικά συστήματα που έχουν έτοιμα για να προβάλλουμε και τον τουρισμό μας και τα προϊόντα μας και το γαστρονομικό μας προορισμό. Όλοι οι φορείς είμαστε ενωμένοι και όλοι συνεργαζόμαστε πάρα πολύ καλά για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την τουριστική προβολή του νησιού μας», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.
Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι προκηρύχτηκε και δημοσιεύεται μεγάλος διαγωνισμός για την τουριστική προβολή της Κρήτης, (θα υλοποιηθεί σύμφωνα με την εξειδίκευση της Περιφερειακής στρατηγικής της τουριστικής προβολής της Κρήτης και το πρόγραμμα δράσεων, «τουριστικό μάρκετιν Κρήτης 2012-2015»), με το ποσό του 1.800.000€ το οποίο πληρώνεται από το ΕΣΠΑ.
Μέχρι σήμερα, όπως διευκρίνισε, « όλα τα έξοδα πληρωνόταν αποκλειστικά και μόνο από δικούς μας πόρους, που παρά τη δύσκολη οικονομική περίοδο, κατορθώναμε και είχαμε μια σημαντική παρουσία σε όλες τις μεγάλες εκθέσεις του εξωτερικού. Από τις εκθέσεις του Νοεμβρίου που θα γίνουν στο Λονδίνο ξεκινά η προσπάθεια μας για τη διαφήμιση της Κρήτης αποκλειστικά και μόνο από Ευρωπαϊκά προγράμματα».
Για την πρωτοβουλία της Περιφέρειας και την προετοιμασία της έκθεσης του Βερολίνου ο τουριστικός επιχειρηματίας Μιχάλης Βαμιεδάκης δήλωσε:
«Η έκθεση του Βερολίνου είναι μια από τις δυο σημαντικότερες εκθέσεις που γίνονται στην Ευρώπη. Απευθύνεται κατά κανόνα σε επαγγελματίες και εκτός από του ότι δίνει την τάση για την τουριστική κίνηση της επερχόμενης σαιζόν είναι πάρα πολύ σημαντική επίσης και για τις διάφορες επαφές οι οποίες θα γίνουν και την προβολή γενικότερα.
Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπομε ότι υπάρχει ταύτιση απόψεων και ότι υπάρχει όλη αυτή η συστράτερυση γιατί για πρώτη φορά κάτω από την ομπρέλα της Περιφέρειας και χάρις τις προσπάθειες του κυρίου Περιφερειάρχη έχουμε καταφέρει να ενώσουμε όλους τους φορείς, δηλαδή ξενοδόχους, πράκτορες, τοπικούς επιχειρηματίες και όλους τους άλλους φορείς έτσι ώστε να υπάρχει μια ενιαία παρουσία της Κρήτης για πρώτη φορά.
Μέχρι πρότινος η Κρήτη παρουσιαζόταν κατακερματισμένη στα πλαίσια του ΕΟΤ οπότε υπάρχει μια ενιαία παρουσία, ένα πολύ καλό περίπτερο και επίσης υπάρχει ένας στρατηγικός σχεδιασμός για προετοιμασία πριν αλλά και παρακολούθηση των επαφών μετά την έκθεση.
Ευελπιστούμε ότι θα φέρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα για την προβολή της Κρήτης και κυρίως για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου που είναι ο βασικός σχεδιασμός».
Ο συμμετέχον στη σύσκεψη Αντιπρόεδρος του Παγκρητίου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δημήτρης Κουμπαράκης δήλωσε: «Η έκθεση του Βερολίνου είναι το κορυφαίο εκθεσιακό γεγονός που γίνεται κάθε χρόνο και είναι ακριβώς πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν και γι αυτό έχει μεγάλη σημασία για όλους μας για τι εκεί, πλέον φαίνονται οι δείκτες και εκεί χτυπάει η καρδιά της όλης τουριστικής κίνησης που θα ακολουθήσει τη σεζόν που έρχεται. Φέτος η Περιφέρεια κάνει μια ακόμη προσπάθεια όπως έχει ξεκινήσει και στο παρελθόν με άλλες παρόμοιες οργανώσεις να στήσει κάτι πολύ δυναμικό κάτι πολύ πρωτοποριακό ας το πούμε σε σχέση με τα παρελθόντα έτη με ένα πολύ δυναμικό περίπτερο σύγχρονο μοντέρνο και είναι μια προσπάθεια που πρέπει να τη στηρίξουμε όλοι. Γι αυτό και εμείς ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Κρήτης είμαστε συμπορευτές είμαστε συναρωγοί θα συμμετέχουμε θα βοηθήσουμε και οικονομικά και με την παρουσία μας στην εκπροσώπηση της Κρήτης και στην προβολή των ξενοδοχείων και του τουρισμού της Κρήτης ευελπιστώντας σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα που μπορεί να μας δώσει η φετινή χρονιά η οποία είναι πού δυνατή».
Από τη πλευρά του ο Πρόεδρος Δικτύου Οινοποιών Κρήτης Νίκος Μηλιαράκης πρόσθεσε» Η έκθεση είναι σημαντική αλλά ο τρόπος με τον οποίο το διαχειρίζεται η Περιφέρεια Κρήτης φέτος είναι ακόμη πιο σημαντικό στοιχείο. Θα μου πείτε Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης, τι δουλειά έχουν τα κρασιά με μια τουριστική έκθεση; Η αλήθεια είναι ότι έχομε δουλειά γιατί προσπαθούμε να αναπτύξουμε το τουριστικό κύμα του νησιού μέσα από πιο εξειδικευμένες μορφές, το κρασί μπορεί να παίξει το ρόλο του σ’αυτό. Η Κρήτη είναι οινοτουριστικός προορισμός και μέσα απ’αυτό μπορούμε να αναπτύξομε και το θέμα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Είναι ένας από τους πολλούς θεματικούς τουριστικούς στόχους που μπορεί να έχει το νησί. Θα το υποστηρίξομε και εμείς δείχνοντας την ιδιαιτερότητα του νησιού μας μέσα από το κρασί».
Για την παρουσία του ΙΤΕ στην έκθεση ο ερευνητής του ινστιτούτου πληροφορικής Δημήτρης Γραμμένος είπε: «Το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ συμβάλλει σ’ αυτή την κοινή προσπάθεια των φορέων της Κρήτης και της Περιφέρειας αφενός θέλουμε να συμβάλλουμε με τα διαδραστικά εκθέματα ώστε η παρουσία της Κρήτης στην έκθεση να γίνει πιο μοντέρνα πιο ενδιαφέρουσα αλλά και αφετέρου να δείξουμε ότι εκτός από παράδοση και πολιτισμό η Κρήτη παράγει και τεχνολογικό πολιτισμό και καινοτομία».
Και κάποια δικά μας σχόλια:
1.Η Περιφέρεια Κρήτης κάνει πράγματι για πρώτη φορά την υπέρβαση, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και επενδύει στο βασικό αναπτυξιακό πυλώνα του νησιού, τον τουρισμό. Χρηματοδοτεί την κατασκευή ενός αξιοπρεπούς περιπτέρου στην βασική Τουριστική Έκθεση της Ευρώπης, στο Βερολίνο και καταγράφει την παρουσία της ως ένας βασικός παίχτης στο Μεσογειακό τουριστικό στερέωμα.
2. Το πιο θετικό μήνυμα όμως δεν περιορίζεται στην καθεαυτή συμμετοχή στην όποια έκθεση, καθώς όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι απλά και μόνο μια κατασκευή δεν κάνει τη διαφορά. Το θετικό μήνυμα είναι ότι η Περιφέρεια ακούει με προσοχή και σεβασμό τα αιτήματα των φορέων και επαγγελματιών της αγοράς, οι οποίοι στηρίζουν και αυτοί με κάθε τρόπο αυτή την προσπάθεια, παρέχοντας τεχνογνωσία, προσωπική δουλειά αλλά και οικονομικούς πόρους. Συνέργιες φορέων, ιδιωτών και αυτοδιοίκησης είναι αυτό που χρειάζεται ο τόπος και η μόνη συνταγή για την επιτυχία.
3. Επιπλέον θετικό μήνυμα είναι και ο σχεδιασμός των δράσεων πριν και μετά την έκθεση. Προετοιμασία επαφών που θα γίνουν με εκπροσώπους του τύπου και της αγοράς κατά τη διάρκεια της έκθεσης, αλλά και η διαδικασία follow – up όλων των επαφών και η ουσιαστική αξιοποίηση τους. Με άλλα λόγια από την παθητική παρουσίαση και προβολή η Κρήτη περνά στην ενεργή και στοχευμένη προσέγγιση του εν δυνάμει επισκέπτη.
Last but not least που λένε και στο χωριό μου, σα να έχει βάλει το χέρι του και κάποιος άνθρωπος του Τουρισμού σε όλο αυτό!!!
1.Η Περιφέρεια Κρήτης κάνει πράγματι για πρώτη φορά την υπέρβαση, μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και επενδύει στο βασικό αναπτυξιακό πυλώνα του νησιού, τον τουρισμό. Χρηματοδοτεί την κατασκευή ενός αξιοπρεπούς περιπτέρου στην βασική Τουριστική Έκθεση της Ευρώπης, στο Βερολίνο και καταγράφει την παρουσία της ως ένας βασικός παίχτης στο Μεσογειακό τουριστικό στερέωμα.
2. Το πιο θετικό μήνυμα όμως δεν περιορίζεται στην καθεαυτή συμμετοχή στην όποια έκθεση, καθώς όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι απλά και μόνο μια κατασκευή δεν κάνει τη διαφορά. Το θετικό μήνυμα είναι ότι η Περιφέρεια ακούει με προσοχή και σεβασμό τα αιτήματα των φορέων και επαγγελματιών της αγοράς, οι οποίοι στηρίζουν και αυτοί με κάθε τρόπο αυτή την προσπάθεια, παρέχοντας τεχνογνωσία, προσωπική δουλειά αλλά και οικονομικούς πόρους. Συνέργιες φορέων, ιδιωτών και αυτοδιοίκησης είναι αυτό που χρειάζεται ο τόπος και η μόνη συνταγή για την επιτυχία.
3. Επιπλέον θετικό μήνυμα είναι και ο σχεδιασμός των δράσεων πριν και μετά την έκθεση. Προετοιμασία επαφών που θα γίνουν με εκπροσώπους του τύπου και της αγοράς κατά τη διάρκεια της έκθεσης, αλλά και η διαδικασία follow – up όλων των επαφών και η ουσιαστική αξιοποίηση τους. Με άλλα λόγια από την παθητική παρουσίαση και προβολή η Κρήτη περνά στην ενεργή και στοχευμένη προσέγγιση του εν δυνάμει επισκέπτη.
Last but not least που λένε και στο χωριό μου, σα να έχει βάλει το χέρι του και κάποιος άνθρωπος του Τουρισμού σε όλο αυτό!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου