- Μαζική επέκταση των ξενοδοχειακών μονάδων και χαμηλότερες τιμές για το επόμενο Καλοκαίρι.
- Η Ελλάδα κερδισμένη στο νέο προγραμματισμό της TUI Deutschland
- Νέοι προορισμοί στην Ελλάδα και αύξηση κλινών
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας Sebastian Ebel
, ανακοίνωσε την πρόθεση του ταξιδιωτικού κολοσσού να αυξήσει το μερίδιό της, στη γερμανική αγορά, με στόχο να φτάσει στο 25% έως το 2020, με παράλληλη αύξηση εσόδων, αλλά και ικανοποίηση των πελατών.
Το νέο "αφεντικό" της TUI Deutschland, αποκάλυψε τη νέα στρατηγική, που περιλαμβάνει μειώσεις τιμών, επεκτάσεις στη χωρητικότητα των ξενοδοχείων, αλλά και ένα πιο οργανωμένο πρόγραμμα της TUIflight.
Η TUI πρόσθεσε 3500 ξενοδοχεία για το Καλοκαίρι του 2016, τόσο σε κοντινούς, όσο και σε μακρινούς προορισμούς.
1400 από αυτά είναι στη Μεσόγειο και τα Κανάρια Νησιά (24% αύξηση) και 1700 σε μακρινότερους (20% αύξηση, σε σχέση με το καλοκαίρι που πέρασε).
Επίσης, για χώρες όπως η Ιταλία και η Κροατία, που υπάρχει και οδική πρόσβαση, υπάρχει μια αύξηση 10% στα ξενοδοχεία, ενώ τα ξενοδοχεία με τρίκλινα δωμάτια αγγίζουν τις 10.000 και τα ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες έχουν αυξηθεί στα 250, σε σημαντικούς προορισμούς.
Μια κίνηση κλειδί είναι να διευρύνει τη διαθεσιμότητα σε ξενοδοχεία που προσφέρουν και οι ανταγωνιστές, ώστε να κερδίσει όσους επιλέγουν να μείνουν πιστοί σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία, ανεξάρτητα από τον πράκτορα.
«Ακούμε πολύ προσεκτικά τους πελάτες μας και τις απαιτήσεις τους και εντάσσουμε στο πρόγραμμά μας ξενοδοχεία που επιθυμούν» εξήγησε ο Ebel.
Η TUI έχει εισάγει πολλά διακεκριμένα ξενοδοχεία λοιπόν, που επίμονα επιθυμούν οι πελάτες στο πρόγραμμά της.
Η TUI, συνεχίζει να αναπτύσσει και τα δικά της ξενοδοχεία.
Θα υπάρξουν επιπλέον 34 διακεκριμένα ξενοδοχεία.
Κάποια από αυτά είναι 16 Sensimar για ζευγάρια και 3 πλήρως ανανεωμένα RIU.
Ακόμη, 9 νέα οικογενειακά ξενοδοχεία θα ξεκινήσουν στις Βαλεαρίδες Νήσους και την Ελλάδα, ενώ τα 2 πρώτα TUI BLUE θα ανοίξουν στην Τουρκία.
Επιπλέον στην Ελλάδα, επιστρέφει και σε μικρότερους προορισμούς, στους οποίους είχε διακόψει το πρόγραμμα, με σημαντικά αυξημένη χωρητικότητα, όπως στη Σάμο, την Κάρπαθο, και τη Ζάκυνθο.
Η δυναμικότητα θα ανέβει επίσης στις Καναρίους Νήσους.
Για τους πιο μακρινούς προορισμούς, θα συνεργαστεί με την Eurowings και την Emirates.
Η 1-2-FLY έχει επίσης επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της με 1.100 νέα έξτρα ξενοδοχεία.
Ο Ebel, περιγράφει τις τιμές ως «προσαρμοσμένες στα δεδομένα της αγοράς».
Οι μειώσεις οφείλονται στις μειώσεις των καυσίμων και στην αυξημένη πτητική ικανότητα.
Η Μαγιόρκα, τα Κανάρια Νησιά και η Τουρκία θα είναι ελαφρώς φθηνότερα, ενώ η Ελλάδα θα διατηρήσει σταθερές τιμές, παρά την αύξηση του Φ.Π.Α. στα νησιά.
Μερικοί μακρινοί προορισμοί θα είναι ακριβότεροι, λόγω του ισχυρού αμερικανικού δολαρίου.
Ωστόσο, η TUI παρατηρεί τις γενικές τάσεις, λέγοντας ότι οι περισσότεροι προορισμοί πωλούν αρκετά με εξαίρεση την Τυνησία, όπου οι κρατήσεις έχουν κατρακυλήσει.
Εν τω μεταξύ, η TUIfly θα λειτουργήσει από λιγότερα αεροδρόμια το επόμενο καλοκαίρι για να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα και να μειωθεί το κόστος.
Τα βασικά αεροδρόμια, όπου 22 από τα 27 αεροσκάφη παραμένουν σταθμευμένα, είναι το Ανόβερο, η Φρανκφούρτης, η Στουτγάρδη, το Μόναχο και το Ντίσελντορφ, ενώ θα υπάρχουν επίσης πτήσεις από δευτερεύοντες αερολιμένες όπως της Basel, της Karlsruhe, της Cologne και το Saarbrücken.
Η TUIfly θα μειώσει τις πτήσεις από Αμβούργο καθώς και στο Βερολίνο-Tegel, Νυρεμβέργη και Βιέννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου