Ο Όμιλος AccorHotels αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς
• Ο δικτυακός τόπος AccorHotels.com προσβάσιμος πλέον και στους ανεξάρτητους ξενοδόχους
• Τριπλασιασμός των ξενοδοχείων που εμφανίζονται μέσω της πλατφόρμας AccorHotels.com
• Δημιουργία ψηφιακών υπηρεσιών για τους επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς (B2B)
• Έναρξη της νέας έκδοσης της ενιαίας εφαρμογής των AccorHotels για κινητά
Ο Όμιλος AccorHotels ενισχύει την ψηφιακή του δραστηριότητα, μετατρέποντας την πλατφόρμα διανομής AccorHotels.com σε μια τουριστική αγορά ανοιχτή και σε επιλεγμένα ανεξάρτητα ξενοδοχεία.
Η υπηρεσία θα διατίθεται σταδιακά από τα τέλη του Ιουνίου στους ξενοδόχους των αρχικών αγορών-στόχος και από τον Ιούλιο του 2015 στους πελάτες των ξενοδοχείων.
Στόχος του Ομίλου είναι να συμπεριληφθούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προτάσεις για πάνω από 1.000 ξενοδοχεία σε 300 μεγάλες πόλεις παγκοσμίως, στοιχεία που μεταφράζονται σε τριπλασιασμό των ξενοδοχειακών μονάδων του AccorHotels.com.
Η παραπάνω πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της εκ βάθους αναδιαμόρφωσης του Ομίλου, η οποία ξεκίνησε το 2013.
ανεξάρτητα ξενοδοχεία που θα παρουσιάζονται μαζί με τις ξενοδοχειακές μονάδες του Ομίλου μέσω της πλατφόρμας AccorHotels.com, θα επιλέγονται με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης των ξενοδοχειακών μονάδων, αλλά και με βάση τις αξιολογήσεις των ίδιων των πελατών τους.
Η πλατφόρμα AccorHotels.com αποτελεί ήδη την ηγέτιδα ηλεκτρονική πλατφόρμα κράτησης ξενοδοχείων σε πολλές αγορές, όπως στη Γαλλία, Βραζιλία, Αυστραλία και Γερμανία. Κατά συνέπεια, θα αποτελέσει για τους ανεξάρτητους ξενοδόχους ένα ισχυρό, εναλλακτικό και παράλληλα ποιοτικό δίαυλο διανομής. Το νέο πλαίσιο προσφοράς τούς εξασφαλίζει διαφανείς κανόνες προβολής, πρόσβαση στα δεδομένα του πελατολογίου τους, αλλά και ανταγωνιστικές τιμές προμήθειας.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται να προστεθεί στις υπηρεσίες που αναπτύχθηκαν από την Fastbooking, μίας εταιρείας που εξαγόρασε ο Όμιλος τον περασμένο Απρίλιο, στο πλαίσιο της νέας δραστηριότητας ψηφιακών υπηρεσιών για B2B (επιχείρηση προς επιχείρηση).
Πλέον ο Όμιλος AccorHotels προσφέρει σε όλους τους συνεργάτες του μία μεγαλύτερη γκάμα ψηφιακών και τεχνολογικών λύσεων, καθώς και περισσότερη υποστήριξη, εξασφαλίζοντάς τους μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και αύξηση των άμεσων ηλεκτρονικών τους κρατήσεων.
Κατά τα δύο πρώτα έτη λειτουργίας της, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εκτιμάται ότι θα επιφέρει μία επιπλέον επένδυση αξίας 10% του κόστους του ψηφιακού πλάνου που είχε παρουσιαστεί τον Οκτώβριο του 2014. Τα αυξητικά αποτελέσματα θα φανούν από τον τρίτο χρόνο λειτουργίας.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου AccorHotels Sébastien Bazin δήλωσε «Ο Όμιλος AccorHotels θέτει τα πανίσχυρα ψηφιακά του μέσα στην υπηρεσία των ανεξάρτητων ξενοδόχων και αυξάνει τις προσφερόμενες επιλογές προς τους πελάτες του προσθέτοντας περισσότερες ξενοδοχειακές μονάδες και προορισμούς.
Με τη συγκεκριμένη δράση, ο Όμιλος ενισχύει περαιτέρω τη θέση του ως ένα αξιόπιστο, επιλεκτικό και επιχειρηματικά διάφανο Τρίτο Μέρος της τουριστικής αγοράς και ενδυναμώνει για ακόμα μία φορά την πορεία αναδιάρθρωσής του που ξεκίνησε το 2013. Οι παραπάνω πρωτοβουλίες αλλά και η έναρξη της εφαρμογής AccorHotels έχουν ως στόχο να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο του ψηφιακού μας οικοσυστήματος και να ενισχύσουν τη θέση μας, ως πρωτοπόρους του ξενοδοχειακού κλάδου».
Παράλληλα, ο Όμιλος ανακοίνωσε την εφαρμογή AccorHotels για κινητά.
Όλες οι εφαρμογές της εταιρείας έχουν πλέον ενοποιηθεί σε μία ενιαία εφαρμογή που περιλαμβάνει όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου, ενώ από φέτος το καλοκαίρι θα περιλαμβάνει και τις ανεξάρτητες ξενοδοχειακές μονάδες που θα προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας κρατήσεων AccorHotels.com.
Η εφαρμογή AccorHotels φιλοδοξεί να αποτελέσει μία από τις τρεις πιο αγαπημένες ταξιδιωτικές εφαρμογές των χρηστών κινητών τηλεφώνων, προσφέροντας εμπλουτισμένη εμπειρία σε κάθε στάδιο του ταξιδιού που επιθυμεί να κάνει ο πελάτης όπως:
• Προετοιμασία πριν τη διαμονή και βοήθεια για το ταξίδι: αποθήκευση πληροφοριών που σχετίζονται με πτήσεις, εισιτήρια τρένου, ηλεκτρονικό check-in /γρήγορο check-out, καλωσόρισμα από την υπηρεσία Le Club Accorhotels, καθώς και σύνοψη των κρατήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί.
• Κατά τη διάρκεια της διαμονής: πρόσβαση σε ψηφιακό Τύπο (εφημερίδες), οδηγοί πόλης (διαθέσιμοι από τις αρχές Ιουλίου), και άλλες υπηρεσίες που θα εισάγονται σταδιακά, όπως κράτηση ταξί και παραγγελία υπηρεσίας δωματίου.
• Μετά τη διαμονή: διαχείριση προγράμματος επιβράβευσης (loyalty program).
Η εφαρμογή AccorHotels θα ενημερώνεται κάθε τρεις εβδομάδες, εξασφαλίζοντας έτσι διαρκή βελτίωση και πλούσιο περιεχόμενο με σταθερό ρυθμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου