Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ήμαρτον Παναγία μου, κι άλλος φόρος...


...αεροδρομίων με πρόταση του υπουργείου Υποδομών!!! 

- Άγνωστο το ύψος του θα οριστεί με υπουργική απόφαση!!!

Η Σοβιετία είναι εδώ!!! 
Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς. 
Μέχρι να "χωνέψουμε" το Σπατόσημο και να δούμε την κατάργησή του, που μάλλον δεν θα ζούμε, νέος φόρος αεροδρομίων (σ.σ. τν υπερσύγχρονων ελληνικών αεροδρομίων με τις εξαιρετικές υπηρεσίες...) μας ...προέκυψε, όπως προβλέπει διάταξη πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών!!! 
Όπως γράφει το ΒΗΜΑ "Την επιβολή ενός νέου τέλους σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη προβλέπει πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, το οποίο εξασφάλισε η ηλεκτρονική έκδοση του «Βήματος». Συγκεκριμένα, διάταξη του νομοσχεδίου προβλέπει την επιβολή ενός τέλους παροχής συνδρομής σε ΑμεΑ σε κάθε αναχωρούντα επιβάτη σε όλους τους ελληνικούς αερολιμένες, στους οποίους φορέας διαχείρισης είναι η Υπηρεσία της Πολιτικής Αεροπορίας. Από την υποχρέωση καταβολής του τέλους ΑμεΑ εξαιρούνται οι επιβάτες ηλικίας έως δύο ετών, τα μέλη των πληρωμάτων και οι επιβάτες αεροσκαφών που προσγειώνονται λόγω έκτακτης ανάγκης". 
Το πιο ανησυχητικό όμως είναι ότι "το ύψος και οι δικαιούχοι του τέλους θα οριστούν με απόφαση του υπουργού Υποδομών".
Επίσης, στο πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνονται και άλλες ρυθμίσεις από το χαρτοφυλάκιο των αερομεταφορών. 
Στον «Νόμο Ρέππα» για την ΥΠΑ προστίθεται διάταξη που ορίζει ότι κατά τη διαδικασία της αξιοποίησης υφιστάμενων κρατικών αεροδρομίων ή για την ανάθεση της μελέτης κατασκευής, λειτουργίας και συντήρησης νέων αεροδρομίων μέσω συμβάσεων παραχώρησης και που κυρώνονται με νόμο, δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν.1815/1998 και του ΠΔ 158/2002, που προβλέπουν παροχή άδειας από τον υπουργό Υποδομών για τη δημιουργία νέου αεροδρομίου. Επίσης, προβλέπεται ότι ζητήματα σχετικά με την ίδρυση, τους δικαιούχους ίδρυσης, την κατασκευή εξοπλισμού, την οργάνωση, τη διοίκηση, τη λειτουργία και την εκμετάλλευση των αεροδρομίων αλλά και τη δυνατότητα αποκλεισμού υποψηφίων επενδυτών για λόγους εθνικής άμυνας και ασφάλειας, ρυθμίζονται από τους όρους των σχετικών διεθνών διαγωνισμών, των συμβάσεων παραχώρησης και των σχετικών κυρωτικών νόμων. Επίσης, καθίσταται ανεξάρτητη αρχή με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, η επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων, η οποία θα εποπτεύεται από το υπουργείο Υποδομών. Παράλληλα, με άλλη ρύθμιση επιβάλλονται τέλη για την έκδοση πιστοποιητικών νηολόγησης, βαρών και απονηολόγησης αεροσκαφών από την ΥΠΑ. Υδατοδρόμια Παράλληλα, το νομοσχέδιο αγγίζει τα υδατοδρόμια, όπου πλέον εισέρχεται στη διαδικασία αδειοδότησης και το υπουργείο Δημόσιας Τάξης, που αναλαμβάνει την εξέταση της καταλληλότητας της εκάστοτε προτεινόμενης περιοχής από πλευράς τάξης και ασφάλειας, αλλά και για θέματα που άπτονται την συνθήκης Σένγκεν, καθώς και για το Σχέδιο Αντιμετώπισης Καταστάσεων Εκτάκτων Αναγκών, ακόμη και για αδειοδότηση σε λίμνη.

Ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου