Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΕΤΕ: Και κάποια πρώτα σχόλια...


...και θα ακολουθήσουν κι άλλα!!! 

Αν σας έκανε εντύπωση η πολύ αναλυτική καταγραφή των δρώμενων στην χθεσινή Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ, εξηγούμαστε: Ο Τουρισμός είναι πολύ σημαντικός και οι απόψεις των κομμάτων, των πολιτικών, των επαγγελματιών, είναι καθοριστικές για να μορφώσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι άποψη. Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε μια εκτενή παράθεση των όσων διαδραμτίστηκαν. 
Από κει και πέρα αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά ότι ο Τουρισμός είναι το πεδίο στο οποίο παίζει προνομιακά "μπάλλα" η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός προσωπικά, αφού η αξιωματική αντιπολίτευση επιμένει σε μια συγκεκριμένη αναχρονιστική, αν όχι γραφική, αντιμετώπιση. 
Είναι βέβαια ελπιδοφόρο το γεγονός ότι εφέτος ο ΣΥΡΙΖΑ προσήλθε, σε αντίθεση με πέρυσι... Κατά τα λοιπά η συμμετοχή στην πρωϊνή κλειστή συνεδρίαση ήταν μικρή, ίσως η μικρότερη στην ιστορία του Συνδέσμου. 
Κεντρική αλλαγή σε όλα όσα διαδραματίστηκαν χθες ήταν το κατέβασμα των πανηγυρισμών από όλους ... ένα τόνο κάτω. 
Η Όλγα Κεφαλογιάννη είπε ότι δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, ο Ανδρέας Ανδρεάδης ήταν αισιόδοξος αλλά πιο συγκρατημένος από άλλες φορές, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η Άντζελα Γκερέκου. Για τους ξενοδόχους ούτε λόγος βέβαια αφού γνωρίζουν άριστα τι συμβαίνει στην καθημερινότητά τους. 
Η υπουργός φρόντισε για μια ακόμη φορά και μάλιστα απολύτως ξεκάθαρα ότι μεταξύ προβολής της χώρας από το Δημόσιο και Marketing Greeve υπάρχει σαφέστατη διαχωριστική γραμμή, λέγοντας χαρακτηριστικά:
" ... Η Ελλάδα έχει μοναδικά χαρακτηριστικά και αξίες. Η Ελλάδα είναι υπογραφή κύρους και φήμης. Η μοναδικότητα του ονόματος, ξεπερνά την οικονομική κρίση και την δυσφήμηση που έχει υποστεί τα τελευταία χρόνια η χώρα. Η Ελλάδα είναι πολλά παραπάνω από την εικόνα των τελευταίων ετών.
Οι κρίσεις στην ιστορία μας ήταν πολλές.
Η χώρα μας όμως είναι ακόμα και θα είναι για πάντα ένα ισχυρό όνομα. Αυτή τη στιγμή υπάρχει η ανάγκη να κάνουμε το μεγάλο βήμα μπροστά. Να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο αύριο. Με σύγχρονους, διεθνείς, εξωστρεφείς όρους, να διεκδικήσουμε δυναμικά την επανατοποθέτηση της πατρίδας μας στη θέση που της αξίζει. Στην κορυφή. Είναι στιγμή να αφηγηθούμε την ιστορία μιας χώρας που μπορεί και βγαίνει νικήτρια στηριζόμενη στην ανεκτίμητη αξία των αρχών και των αξιών που θα την ακολουθούν για πάντα. Αυτή, είναι μια κρίσιμη εθνική προσπάθεια. Μια προσπάθεια που ξεπερνάει συγκυρίες, μικροκομματικές σκοπιμότητες. Μια προσπάθεια που πρέπει να ενώνει, να συνθέτει, να παράγει αισιοδοξία, δύναμη, ελπίδα. Μια προσπάθεια που μας χρειάζεται όλους και όλες.
(Ήδη το Υπουργείο Τουρισμού, συμμετέχει μαζί με το Υπουργείο Ανάπτυξης και το Υπουργείο Εξωτερικών σε ειδική επιτροπή εμπειρογνωμόνων για τη μελέτη και τον καθορισμό του πλαισίου διαμόρφωσης του εθνικού branding)
Ο ΣΕΤΕ, με την λειτουργία της MARKETING GREECE, μπορεί να συμβάλει σε αυτή την κατεύθυνση με τον καλύτερο και δημιουργικότερο τρόπο. Έχει τη γνώση, την πείρα, τους πόρους και τη δύναμη, να σταθεί αρωγός και συμπαραστάτης σε πολλά κρίσιμα τεχνοκρατικά ζητήματα που αφορούν την προβολή της χώρας".

Για την οποία MARKETING GREECE υπάρχουν αρκετά ερωτήματα, κάποια από τα οποία διατυπώθηκαν και χθες χωρίς ωστόσο να  υπάρξουν απαντήσεις, γεγονός που δημιούργησε προβληματισμό ακόμη και σε μέλη του διοικητικού συμβουλίου.
Γι αυτό το θέμα όμως θα ασχοληθούμε αρκετές φορές στο άμεσο μέλλον...

Επίσης, υπήρξαν κάποιες ενστάσεις για την πολιτική που ακολουθεί ο ΣΕΤΕ σε θέματα χορηγιών, εκδηλώσεων, κ.λπ., όπου παρενέβη πυροσβεστικά ο Ανδρέας Ανδρεάδης, ενώ αντίδραση υπήρξε και σε μία από τις αλλαγές στο καταστατικό από τον πρόεδρο της ΓΕΠΟΕΤ κ. Τριβυζά.

Αυτά και θα επανέλθουμε... 

1 σχόλιο:

  1. Φίλοι ,

    Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά η ίδια μουσική ακούγεται απο δεκαετίες. Φαίνεται οτι μάλλον οι του Τουρισμού αχολούμενοι δεν διακρίνονται για τον δείκτη νοημοσύνης των!!

    Ωραία λόγια και πάλι λόγια. Πότε θα έρθει άραγε ο καιρός, πόσα τερμινα, που ο ξενοδόχος θα θεωρηθεί οτι διαθέτει την ελάχιστη νοημοσύνη ?

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή