Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Βρετανοί πράκτορες και η ιστορία των ...Καρντάσιαν στη Μύκονο


Πολλαπλά οφέλη αναμένεται να αντλήσει η Μύκονος στον τομέα των διακοπών πολυτελείας από την επίσκεψη οκταμελούς αντιπροσωπείας Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων με κοινό σημείο αναφοράς τον κορυφαίο αυτή τη στιγμή στη Μ. Βρετανία ΤΟ για luxury tailor-made holidays, Carrier. 
Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα και οργανώθηκε από την εξειδικευμένη εταιρεία travel PR του Λονδίνου, Mediaco FSS με τη συμβολή της MTC GROUP. 
Στο μεταξύ στο cyclades24.gr δημοσιεύεται το στόρυ με το πως ήρθαν οι Καρντάσιαν στη Μύκονο, με πολλές και ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες Σύμφωνα με το ρεπορτάζ " Όταν πριν δύο μήνες περίπου, ο Δήμος Μυκόνου είχε αναρτήσει μια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τους επαγγελματίες του νησιού να προσφέρουν βοήθεια σε μεγάλη τηλεοπτική παραγωγή, υπήρχε ελάχιστη ανταπόκριση. Γιατί κανείς δεν φανταζόταν ότι επρόκειτο για το παγκοσμίου φήμης reality των Kardashians. Και αυτό γιατί το Ελληνοαμερικανικό Τουριστικό Επιμελητήριο και η εταιρία Συμβούλων του Δήμου MTC GROUP που το αντιπροσωπεύει – όπως και το NBC – στην Ελλάδα είχαν δεσμευτεί με συμβόλαιο εχεμύθειας με ρήτρα 5 εκατομμυρίων δολαρίων!

Η «ιστορία» άρχισε λίγες μέρες πριν, όταν ο πρόεδρος της MTC GROUP Νότης Μαρτάκης, μπαίνοντας στο πλοίο από τη Μύκονο, όπου είχε πάει για σύσκεψη στο Δήμο, δέχθηκε ένα sms από τον συνεργάτη του Γιώργο Τριβυζά, τον δαιμόνιο επιχειρηματία και Πρόεδρο του Επιμελητηρίου που του έγραφε: «Μπορούμε να φέρουμε τους Kardashians στη Μύκονο. Πάρε με τηλέφωνο». Αμέσως σήμανε συναγερμός! Γιατί τα πράγματα δεν ήταν απλά. Η παραγωγή ζητούσε κάλυψη των εξόδων μετακίνησης και διαμονής για όλο το «team» που αριθμούσε 45 άτομα! Και όλα αυτά προκαταβολικά, πράγμα αδύνατον με την ελληνική γραφειοκρατία και το δημόσιο λογιστικό. Το «εγκεφαλικό» ήταν «επί θύραις» ! «Θα χάσουμε αυτή την ευκαιρία μέσα από τα χέρια μας;» , αναρωτιούνταν. «Και τι θα πούμε στις προτάσεις που θα υποβάλλουμε στους δημόσιους φορείς, αφού δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε περί τίνος πρόκειται; Κι αυτοί, από την πλευρά τους για ποιο πράγμα θα πάρουν απόφαση; Έχουν κι αυτοί τα δίκια τους. Άσε που δε μπορούν να δώσουν για εισιτήρια περισσότερα από 20.000 ευρώ, γιατί διαφορετικά…χρειάζεται διαγωνισμός μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτορείων που θα χορηγούσαν τα εισιτήρια που κόστιζαν συνολικά 58.000, αφού όλοι θα έρχονταν από το Λος Αντζελες! Φέξε μου και γλύστρησα!». Έτσι, άρχισε η διαπραγμάτευση με την παραγωγή. «Να σας δώσουμε ένα μέρος των εξόδων από τα εισιτήρια; Αλλά και αυτά θα τα εισπράξετε μετά το ταξίδι, γιατί νωρίτερα θα τα απορρίψει το Ελεγκτικό Συνέδριο (!)». Η κακή εμπειρία όταν πριν από λίγα χρόνια αναγκάστηκαν να πληρώσουν από την τσέπη τους τα εισιτήρια μιας παραγωγής του NBC που έφεραν στη Μύκονο, δεν τους άφηνε περιθώρια ούτε κάν να σκεφθούν ένα παρόμοιο ενδεχόμενο. Η διπλωματία του Τριβυζά έφερε, τελικά, το ευχάριστο μαντάτο: «Δέχονται!». Αμέσως ειδοποιήθηκε ο Δήμαρχος της Μυκόνου Θανάσης Κουσαθανάς-Μέγας για να φροντίσει τα της διαμονής και τα λοιπά. Βγήκε η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και επειδή δεν υπήρξε ανταπόκριση , επιστρατεύθηκαν οι πάντα πρόθυμοι εθελοντές: Ο Νίκος Δαχτυλίδης ( Roca Restaurant, Cavo Paradiso κλπ), ο Γιακουμής Ξυδάκης (Super Paradise), η Μίνα Καραγιάννη (Βίλλα) , τα ξενοδοχεία Semeli, Mykonos View και Olia για τη διαμονή αλλά και το «Λητώ» για παροχή γευμάτων στην πισίνα με θέα τη Χώρα.
Στην πρώτη γραμμή και το «κομμάντο» Κώστας Σκαγιάς, αντιπρόσωπος της MTC GROUP στη Μύκονο, η γυναίκα του Κατερίνα Πανταζοπούλου (Λητώ) και ο ανηψιός του Γιώργος Γαλούνης που ανέλαβαν την επιτόπια ξενάγηση των υπευθύνων της παραγωγής και την ευθύνη των μετακινήσεων της διάσημης οικογένειας.
Στην πορεία προστέθηκαν στους χορηγούς η εταιρία Σεκιούριτυ …. και το σούπερ μάρκετ «Φλώρα».
Με τα της διαμονής όλα καλά, αλλά με τα εισιτήρια; Τότε ειδοποιήθηκε η δραστήρια Αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Λίτσα Φτακλάκη που με τηv υποστήριξη και του Μυκονιάτη Αντιπροέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Κωνσταντίνου Κουκά δέχθηκε να βοηθήσει και να «περάσει» σχετική απόφαση, έστω για τα 20.000 ευρώ για κάλυψη μέρους των εισιτηρίων από την παραγωγή, αφού δεν επρόκειτο για μια απλή εκπομπή αλλά για μια ολόκληρη ομάδα δημοσιογράφων και τηλεοπτικών συνεργείων.
Ο Δήμαρχος Μυκόνου που ήταν ενήμερος όλων των κινήσεων έστειλε αμέσως πρόταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο και έτσι δρομολογήθηκαν οι εξελίξεις και το βάρος του κεντρικού σχεδιασμού έπεσε στους ώμους τριών ανθρώπων. Τριβυζάς , Μαρτάκης και o Μάκης Μπίτζιος, ο Γενικός Διευθυντής της MTC GROUP από την Αθήνα και Κουσαθανάς - Μέγας με τη βοήθεια του Κώστα Σκαγιά από τη Μύκονο, έλυναν σε καθημερινή βάση όλες τις τελευταίες λεπτομέρειες που ..δεν ήταν και λίγες. Είχαν μεσολαβήσει πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις από την επιμονή της Τουρκίας να τα πάρει όλα πάνω της αναλαμβάνοντας το σύνολο των εξόδων και…με το παραπάνω αν η παραγωγή αποφάσιζε να πάει εκεί τα γυρίσματα και όχι στη Μύκονο. Οι γείτονες όμως δεν υπολόγισαν το δαιμόνιο των Ελλήνων που τελικά κατάφεραν να βγάλουν τους Τούρκους….νοκ άουτ.
Η συνέχεια γράφτηκε στις …οθόνες, στις εφημερίδες και στα περιοδικά και, σε αντίθεση με το ακροτελεύτιο κάθε παραμυθιού, ελπίζουμε ως Ελλάδα και ειδικά ως Μύκονος να ζήσουμε καλύτερα από την παγκόσμια προβολή που ήδη είναι σε εξέλιξη. Το χρονικό αυτής της μεγάλης προσπάθειας όμως δεν τελειώνει εδώ: «Ετοιμάσου τώρα για το Sex and the City” είπε στον συνεργάτη και φίλο του Μαρτάκη ο Τριβυζάς.
Και η απάντηση βγήκε αυθόρμητα : «Ασε με να κάνω Πάσχα και μιλάμε».

Όλα καλά λοιπόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου