Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

«Μονόδρομος» η εξωστρέφεια για την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

   

- Δυναμικές δράσεις ενέκρινε η Γ.Σ. της Ε.Ξ.Θ.  

- Στόχος το «άνοιγμα» στην κινεζική αγορά  


Η αύξηση του αριθμού των τουριστών από τις παραδοσιακές αγορές των Βαλκανίων, της Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης, της Τουρκίας, του Ισραήλ και της Ρωσίας και η διείσδυση σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, το Ντουμπάι, οι χώρες του Αραβικού Κόλπου, οι Η.Π.Α. και η Κίνα, είναι οι προτεραιότητες της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης για τη φετινή χρονιά...



Σύμφωνα με τα όσα προέκυψαν, κατά τη διάρκεια της ετήσιας Γενική Συνέλευση των μελών της Ε.Ξ.Θ., η οποία πραγματοποιήθηκε  στο ξενοδοχείο Porto Palace, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης πολλαπλασιάζει τις δράσεις της σε επίπεδο μάρκετινγκ και τουριστικής προβολής, με σκοπό να εκμεταλλευτεί τις θετικές προβλέψεις που κάνουν λόγο για 17 εκατομμύρια τουρίστες στην Ελλάδα τη φετινή χρονιά.

Πιο αναλυτικά, η συμμετοχή σε περισσότερες και στοχευμένες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, η διοργάνωση νέων ταξιδιών εξοικείωσης (fam/press trips) για ξένους δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες, η ενίσχυση της συνεδριακής δραστηριότητας και η προσέλκυση επισκεπτών από νέες αγορές - στόχους, είναι μερικές από τις προτεραιότητες που έθεσαν οι ξενοδόχοι για το 2013, ώστε η Θεσσαλονίκη να κερδίσει μεγαλύτερο έδαφος στην προσέλκυση ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο.

«Η Θεσσαλονίκη οφείλει να πρωταγωνιστήσει. Διαθέτει όλα τα εφόδια ενός ελκυστικού προορισμού για όλες τις ηλικίες, όλο το χρόνο. Η Θεσσαλονίκη πρέπει να δημιουργήσει τις δικές της ευκαιρίες στον τουρισμό», τόνισε στην εισήγησή του ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Ξ.Θ., κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος.

Οι αγορές - στόχοι για το 2013

Ήδη προγραμματίζεται η συμμετοχή της Ε.Ξ.Θ. σε ικανό αριθμό σημαντικών τουριστικών εκθέσεων, η φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων και tour operators και η συνέχιση της προβολής του προορισμού μέσα από χρηστικά έντυπα, εκδόσεις, διαδίκτυο, ΜΜΕ, κ.ά..

Πρώτος στόχος για το 2013 είναι η διατήρηση και αύξηση του αριθμού των τουριστών από τις παραδοσιακές αγορές και ακολουθεί η διείσδυση σε νέες αγορές, όπως η Ινδία, το Ντουμπάι, οι χώρες του Αραβικού Κόλπου, οι ΗΠΑ και η Κίνα.

Η προσέλκυση Κινέζων

Η μεγάλη «δεξαμενή» της Κίνας αποτελεί έναν από τους νέους στόχους για την Ε.Ξ.Θ.. Η Θεσσαλονίκη φιλοδοξεί να τοποθετηθεί σε συνδυαστικά τουριστικά πακέτα για Κινέζους που θα περιλαμβάνουν, από τη μια πλευρά και άλλες ελληνικές πόλεις και νησιά και από την άλλη, τη γειτονική Κωνσταντινούπολη. Για το σκοπό αυτό, τον Ιούνιο, η Ε.Ξ.Θ. ετοιμάζεται να υποδεχθεί Κινέζους δημοσιογράφους για φιλοξενία και γνωριμία με την πόλη, ώστε να προβληθεί ο προορισμός στην αχανή και αναπτυσσόμενη αγορά της «χώρας του δράκου», εκμεταλλευόμενη τη χρονική συγκυρία και το ενδιαφέρον του Πεκίνου για επενδύσεις στη χώρα μας.
Τέλος, οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης επισήμαναν εκ νέου την άμεση ανάγκη μείωσης του ΦΠΑ στην εστίαση, ευελπιστώντας ότι οι σχετικές δεσμεύσεις θα υλοποιηθούν, ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστικό το τουριστικό προϊόν στη χώρα μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου