Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Εν μέσω φημών για απεργία στις 18 Μαϊου...


...συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με το σωματείο οδηγών λεωφορείων στην Κω 

Συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις των τουριστικών πρακτόρων με τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων στην Κω, προκειμένου να υπάρξει απρόσκοπτη διακίνηση των αφικνουμένων στπ αεροδρόμιο ξένων τουριστών. 
Το παρακολουθούμε, αφού εμείς το αναδείξαμε πανελλαδικά, δημοσιοποιώντας το αίσχος των χιλιάδων τουριστών που περίμεναν μέσα στον ήλιο την Πρωτομαγιά. 
Δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες για να μην δυναμιτίσουμε τις διαπραγματεύσεις που γίνονται παρουσία του Αντιδημάρχου κ.Νικηταρά. 
Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου όμως θα το κάνουμε... 
Προς το παρόν να σας ενημερώσουμε, και να ενημερώσουμε τους "αρμοδίους" που προφανώς δεν τους καίγεται καρφάκι ότι οι οδηγοί επιμένουν στην Τοπική Σύμβαση του 2012 με μόνες αλλαγές το 15ώρο να γίνει 13ώρο (για να είναι νόμιμο βάση Τροχαίας) και ο μισθός αναλογικά να μειωθεί στο ποσό των 1.118€. 
Η πρόταση αυτή και πάλι εμπεριέχει παράνομα στοιχεία, όπως οι 25 ημέρες εργασίας, αφού ο Νόμος ξεκάθαρα προβλέπει 8 ρεπό το μήνα. Επίσης με το 13ώρο εκθέτουν τις επιχειρήσεις σε κίνδυνο για αξίωση παράνομων υπερωριών από τους εργαζόμενους στο τέλος της σαιζόν! Σημειωτέον ότι οποιαδήποτε συλλογική συμφωνία να γίνει που να λέει ότι ο μισθός των 1.118€ περιλαμβάνει οποιεσδήποτε υπερωρίες δεν δεσμεύει κανέναν εργαζόμενο στο τέλος της σαιζόν να μην εγείρει αξιώσεις! 
Για αυτό οι πράκτορες επιμένουν στο ξεκάθαρο και νόμιμο 9ωρο και 22 μέρες το μήνα.

Από την άλλη πλευρά το Σωματείο των Οδηγών βρίσκεται τώρα καθημερινά στο αεροδρόμιο και παρακολουθεί την κίνηση των λεωφορείων έτσι ώστε να σταματήσει οποιοδήποτε λεωφορείο κινείται πέραν του 13ώρου.
Επίσης υπάρχουν φήμες ότι προσπαθούν να πάρουν την έγκριση της Ομοσπονδίας τους για 24ώρη Γενική Απεργία το Σάββατο 18 Μαϊου. Κάποιοι πράκτορες κάτω από την πίεση του Σωματείου και με τον κίνδυνο να μην μπορούν να βγάλουν την δουλειά τους έχουν προχωρήσει σε προσωρινές προσλήψεις των οδηγών με ατομικές συμβάσεις. Βέβαια αυτο σημαίνει ότι λόγω μετενέργειας της περυσινής ΤΣΣΕ είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν με περσινούς όρους, αλλά να δουλεύουν με νόμιμα ωράρια 13ώρου!
Σημειωτέον ότι μεγάλο γραφείο προσέλαβε τους 9 περσινούς του οδηγούς χωρίς να μπορεί να φέρει ακόμα τα άδεια λεωφορεία που χρειάζεται για να τους βάλει να οδηγήσουν (δεν έχει ούτε ένα ιδιόκτητο λεωφορείο!!!) με αποτέλεσμα να τους έχει να κάθονται μόνο και μόνο για να περάσει στην ομάδα των «καλών και υπάκουων» γραφείων!

Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου