Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

"Sunkissed by Rodos", με μεγάλη συμμετοχή Άγγλων



- Αντώνης Καμπουράκης: Η Ρόδος είναι ένας ιδανικός προορισμός για διακοπές όλο το χρόνο 

Παρουσία της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, του γενικού γραμματέα του Ε.Ο.Τ. Νίκου Καραχάλιου, του πρέσβη της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο Κων/νου Μπίκα, και πλήθος κόσμου, έγιναν τα εγκαίνια του νέου και ιδιαίτερα εντυπωσιακού περιπτέρου της Ρόδου στην WTM, καθώς και η παρουσίαση της νέας προσπάθειας προβολής του σμαραγδένιου νησιού στην αγγλική αγορά, με τον τίτλο "Sunkissed by Rodos". Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, παρουσία πολλών και σημαντικών ξενοδόχων της Ρόδου, αλλά και μελών του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης, στον σύντομο χαιρετισμό του, είπε μεταξύ άλλων: " Με πολλή χαρά σας καλωσορίζω στο περίπτερο της Ρόδου, στην WTM 2012. Είναι το εναρκτήριο λάκτισμα, της νέας μας προσπάθειας, για τη τουριστική σεζόν του 2013. Προσπάθεια που έχει να κάνει, με το να αναδείξουμε τα δυνατά μας σημεία, να χτίσουμε την εικόνα της Ρόδου, πάνω σε αυτά, και να αντλήσουμε πλεονεκτήματα, μέσα σε ένα δυναμικό παγκόσμιο περιβάλλον. Το 2012 περάσαμε πραγματικά μέσα από συμπληγάδες. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αγωνιστήκαμε και ματώσαμε. Όμως, αντέξαμε. Κι αυτό έχει τεράστια σημασία για τις τουριστικές μας επιχειρήσεις, καθότι αυτό που λέμε εδώ και χρόνια, με το τέλος κάθε σεζόν, το γνωστό «άντε και του χρόνου», δεν είναι πια καθόλου αυτονόητο. Απαιτεί εγρήγορση, προσπάθεια, κόπο, δημιουργικότητα, επένδυση χρόνου και χρήματος".
Και συνέχισε: "Σε αυτή την κατεύθυνση, ο ΠΡΟΤΟΥΡ, η σύμπνοια και η σύμπραξη του Τόπου μας, η Τοπική Σύμβαση Τουριστικής Προόδου, όπως τον έχω αποκαλέσει, με πολλές δυσκολίες, με τα όποια προβλήματα, αλλά και πολλές υπερβάσεις, ξεδιπλώνει και πάλι ένα σχέδιο ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, για τη νέα σεζόν του 2013.
 Μέρος του σχεδίου αυτού είναι και η δράση "Sunkissed by Rodos", την οποία παρουσιάζουμε σήμερα.
Το μήνυμά μας είναι απλό, γιατί θέλουμε να είναι αποτελεσματικό. Υπενθυμίζουμε πως η Ρόδος είναι ένας ιδανικός προορισμός για διακοπές. Είναι ένα ηλιόλουστο και πανέμορφο νησί, με υπέροχες παραλίες, εξαιρετική γαστρονομία, πολιτισμό και δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους, καθώς και υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακή υποδομή, σε πολύ προσιτές τιμές. 
Είμαστε λοιπόν στο Λονδίνο, για να επαναβεβαιώσουμε και τους ισχυρούς δεσμούς εμπιστοσύνης της Ρόδου, με την βρετανική τουριστική αγορά.
Και το 2012, σταθερά πρώτοι στο νησί μας, και μάλιστα με σημαντική αύξηση, ήταν οι Βρετανοί τουρίστες.
Είναι στρατηγική επιδίωξή μας να το πετύχουμε και το 2013.
Η ποιότητα, η πολυτέλεια και η μοναδικότητα, της τουριστικής εμπειρίας στη Ρόδο, τώρα είναι προσιτές, σε όλο και περισσότερους φίλους μας στη Μ. Βρετανία, και το γεγονός αυτό μπορεί, και πρέπει να ενισχύσει, ακόμη περισσότερο το τουριστικό ρεύμα, από τη Βρετανία.
Καλή μας αρχή λοιπόν, με τον Ήλιο της αισιοδοξίας και της ελπίδας, να φωτίζει το νησί μας, τη Ρόδο.
Και να τον χαίρονται όλοι οι φίλοι μας, που επιλέγουν να ζήσουν αυτή την Υπέροχη Εμπειρία και την Φιλοξενία μας".

Παίρνοντας τον λόγο ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Νίκος Καραχάλιος συνεχάρη την διοίκηση της Ε.Ξ.Ρ. για τις προσπάθειες που καταβάλει για την προβολή της Ελλάδας και του νησιού της Ρόδου, ενώ υπογράμμισε την δέσμευση του Ε.Ο.Τ., να συνδράμει αποφασιστικά στις προσπάθειες αυτές.

Όπως σας είχαμε γράψει από τις 25 Οκτώβρη η νέα αυτή πρωτοβουλία των ευφάνταστων Ροδιτών έχει ως εξής:

"Μια ομάδα εκπροσώπων της ηλιόλουστης Ρόδου επιβιβάζονται στο αεροπλάνο για να μεταφέρουν λίγη ζεστασιά από τη νησί τους στους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου Ντυμένοι σαν ήλιοι φτάνουν στο αεροδρόμιο του Heathrow και αρχίζουν να μοιράζουν φιλιά και αγκαλιές σε ανυποψίαστους Βρετανούς πολίτες: Στους συνταξιδιώτες τους, που μελαγχολικά περιμένουν τις βαλίτσες τους, σε επιβάτες του μετρό, καθώς κατευθύνονται στο Λονδίνο, στους φρουρούς του Buckingham Palace, σε οδηγούς ταξί (black cab drivers), οδηγούς διόροφων λεωφορείων, σε πολίτες που μιλούν μέσα στους κόκκινους τηλεφωνικούς θάλαμους, αλλά και σε επιχειρηματίες, ηλικιωμένους αλλά και παιδιά! Η κάμερα καταγράφει κάθε κωμικό στιγμιότυπο και τις ευτυχισμένες αντιδράσεις των πολιτών.

Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της νέας ευρηματικής καμπάνιας της Ρόδου και του ΠΡΟΤΟΥΡ στην αγγλική αγορά, η οποία θα λανσαριστεί στην WTΜ, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά την σπουδαία δουλειά που κάνουν οι Ροδίτες σε επίπεδο μάρκετινγκ και όχι μόνο…

Το βίντεο, γιατί περί αυτού πρόκειται “κλείνει” με πληροφορίες για την καμπάνια, ενημερώνοντας τους τηλεθεατές πώς μπορούν να συμμετάσχουν, να βοηθήσουν στη διάδοση της καμπάνιας αλλά και να κερδίσουν Sunkissed Holidays στη Ρόδο.

Στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμιστεί στους Βρετανούς ότι η Ρόδος αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για τις διακοπές τους: ένα ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΟ και πανέμορφο νησί, με καταπληκτικές παραλίες, εξαιρετική γαστρονομία, μακραίωνο πολιτισμό και δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους.
Όπως «παίζει» στην καμπάνια«Το 2012 ήταν μια χρονιά,
με πολύ συννεφιά,
ισχυρές βροχοπτώσεις
και θλιμμένα πρόσωπα ...

Ποιος άλλος, λοιπόν, μπορεί καλύτερα να τον προσφέρει από τη Ρόδο, η οποία σύμφωνα με τη μυθολογία, ήταν το αγαπημένο νησί του Θεού Ήλιου (Rodos was sunkissed by the Sun himself!)
Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΛΕΕΙ: (Rodοs is an island sunkissed by the Gods).
Όταν ο Δίας νίκησε τους γίγαντες, μοίρασε τη γη στους διάφορους Θεούς. Έδωσε κάτι σε όλους, εκτός από τον υιό του Ήλιου. Ο τελευταίος παραπονέθηκε και ζήτησε να έχει ένα κομμάτι γης, μέσα στη θάλασσα. Καθώς μιλούσε, ένα πανέμορφο νησί, η Ρόδος, άρχισε να ξεπροβάλει μέσα από τη θάλασσα...Ο Ήλιος φώτισε το νησί, πλημμύρισε κάθε του γωνιά με τις ακτίνες του, “ζέστανε” τους κατοίκους, ομόρφυνε το τοπίο και τις καρδιές των ανθρώπων, κάνοντας τη Ρόδο, το ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ».

Η πρόταση του ΠΡΟΤΟΥΡ και της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου είναι:

“Sunkissed by Rodοs”

Φέτος, σε μια χρονιά που ο ήλιος δεν φωτίζει συχνά τη γηραιά Αλβιώνα, η Ρόδος αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να μεταφέρει σε όλους, στη Μ. Βρετανία, το φως, τον ήλιο και την ευτυχία, που απλόχερα της χάρισαν οι Θεοί. Για το λόγο τούτο, μια ομάδα από Sunkissers θα ταξιδέψουν στην Αγγλία, θα επισκεφθούν διάφορους προορισμούς και θα προσφέρουν σε χιλιάδες Βρετανούς τη ζεστασιά και την ευτυχία του νησιού, προσφέροντας ηλιόλουστες αγκαλιές και φιλιά.

Η καμπάνια περιλαμβάνει:

AΡΧΙΚΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ:
“Rodοs Sunkissers arrive to London”: Παραγωγή δίλεπτου προωθητικού βίντεο, το οποίο θα παρουσιάζει τους Sunkissers, μια ομάδα Ελλήνων (μικρών και μεγάλων), ντυμένοι σαν ήλιοι, να φθάνουν στο αεροδρόμιο του Heathrow και να εισέρχονται στο Λονδίνο, μοιράζοντας Ροδίτικες ηλιόλουστες αγκαλιές και φιλιά, σε γνωστούς αλλά και απλούς Βρετανούς πολίτες.
Το video θα λανσαριστεί στο περίπτερο της Ρόδου, κατά τη διάρκεια της WTM, θα αναρτηθεί στην ειδική ιστοσελίδα της καμπάνιας στο facebook και θα αποσταλεί σε 15.000 Βρετανούς δημοσιογράφους, συνοδευόμενο από σχετικό δελτίο τύπου.
ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗ WTM (LAUNCH EVENT): Tην 1η ή τη 2 ημέρα της έκθεσης, θα πραγματοποιηθεί στο περίπτερο της Ρόδου, ένα launch event, με παρουσιάστρια γνωστή Βρετανή και προσκεκλημένους Τ.Ος και δημοσιογράφους, κατά τη διάρκεια του οποίου θα ανακοινωθεί η καμπάνια.
SOCIAL MEDIA: Σελίδες αφιερωμένες στη συγκεκριμένη καμπάνια θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, instagram, youtube), προσκαλώντας τους φίλους της Ρόδου να ενημερωθούν για την καμπάνια, για τις επιλογές που προσφέρει το νησί, τις ειδικές προσφορές, αλλά και για τις περιοχές που θα επισκεφούν οι Sunkissers τις επόμενες ημέρες.
“SUNKISSED ROADSHOW”: Η Ομάδα των Sunkissers θα ξεκινήσει το ταξίδι της από το Εxcel Centre στη WTM και θα διασκορπιστεί στη βρετανική πρωτεύουσα μοιράζοντας απλόχερα λίγες στιγμές ζεστασιάς και ήλιου στους Βρετανούς κατοίκους. Τους Sunkissers θα συνοδεύει τηλεοπτικό συνεργείο, το οποίο θα καταγράφει τις αντιδράσεις των πολιτών, όταν δέχονται ένα ξαφνικό φιλί ή μια γλυκιά αγκαλιά.
SUNKISSED BY RODOS - BEST OF”: Τα πιο ενδιαφέροντα βιντεοσκοπημένα στιγμιότυπα του Roadshow θα αναρτώνται στα social media ενώ θα παραχθεί ένα τελικό video “SUNKISSED BY RODOS - BEST OF”, το οποίο θα διανεμηθεί μαζί με σχετικά δελτία τύπου σε 15.000 δημοσιογράφους και σε όλα τα βρετανικά τηλεοπτικά κανάλια. Το βίντεο θα έχει γρήγορες εναλλαγές και θα είναι ψυχαγωγικό, καταγράφοντας τη δυναμική είσοδο των χαμογελαστών Sunkissers στο μελαγχολικό και συννεφιασμένο Λονδίνο και τις ειλικρινείς αντιδράσεις και τα χαμόγελα των Βρετανών, που γίνονται δέκτες απρόσμενων, τρυφερών, ηλιόλουστων αγκαλιών και φιλιών.
Κατά τη διάρκεια της WTM, η νέα καμπάνια θα επικοινωνηθεί ως εξής:
Στις οθόνες του περιπτέρου της Ρόδου θα προβάλλεται το αρχικό προωθητικό βίντεο ενώ μεγάλα banners, με το artwork της καμπάνιας μας, θα διακοσμούν το χώρο, προσκαλώντας τους επισκέπτες να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό.
Όλες τις ημέρες της έκθεσης, θα βρίσκονται στο χώρο της WTM, 2 Sunkissers, ντυμένοι σαν ήλιοι, οι οποίοι θα μοιράζουν προωθητικά φυλλάδια, θα απαντούν στις ερωτήσεις των επισκεπτών στο περίπτερο της Ρόδου αλλά και θα περιφέρονται στο χώρο της έκθεσης, μοιράζοντας φιλιά και αγκαλιές και καταγράφοντας τις αντιδράσεις του κοινού.
Την 1η ή την 2η ημέρα της έκθεσης, το απόγευμα (15:00 – η ακριβής ώρα θα καθοριστεί μετά από συντονισμό με το γραφείο του ΕΟΤ στη Μεγάλη Βρεταννία). θα πραγματοποιήσουμε μια σύντομη, ενδιαφέρουσα πρωθητική εκδήλωση: Από τις πρωϊνές ώρες, 10 Sunkissers θα κυκλοφορούν στην WTM, προσκαλώντας τους φίλους της Ρόδου, να μας επισκεθφούν στο περίπτερό μας, να ενημερωθούν για την καμπάνιά μας, να δοκιμάσουν Sunshine cocktails, να διασκεδάσουν με Sunkissed γνωστές επιτυχίες αλλά και δοκιμάσουν την τύχη τους για να κερδίσουν Sunkissed διακοπές στο νησί της Ρόδου (Oι επισκέπτες θα παραλαμβάνουν έναν λαχνό, σε σχήμα ήλιου, με έναν μοναδικό αριθμό και θα πρέπει να έρθουν στο περίπτερo, για να δουν αν θα κερδίσουν την ώρα της κλήρωσης. Προσκλήσεις θα αποσταλούν επίσης, ένα μήνα πριν από την ημέρα της εκδήλωσης, σε επίλεκτους Τ.Ος, ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους.
Η εκδήλωση θα ξεκινήσει με χαιρετισμό του εκπροσώπου του PROTOUR και θα συνεχίσει με ομιλία γνωστής τηλεπαρουσιαστριας (Βettany Hughes ή Stacey Dooley), σχετικά με την ιστορία και τις ομορφιές του προορισμού αλλά και την ιδέα της καμπάνιάς μας.
Το κοινό θα παρακολουθήσει το προωθητικό βίντεο και θα χαιρετίσει με αγκαλιές και φιλιά τους Sunkissers και θα τους ευχηθεί ένα καλό ταξίδι στη Μ. Βρετανία.
Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με μια δεξίωση με Sunshine cocktails, μουσική με γνωστές Sunkissed επιτυχίες αλλά και έναν διαγωνισμό, με έπαθλο ηλιόλουστες διακοπές στο νησί της Ρόδου.

Μετά από την WTM το Νοέμβριο, η ομάδα των Sunkissers θα ξεκινήσει το ταξίδι της και θα επισκεφθεί πολυσύχναστες τοποθεσίες (κεντρικούς δρόμους, σταθμούς, πλατείες, γνωστές γειτονιές) στη Βρετανική πρωτεύουσα
Επιλεγμένες μέρες, οι Sunkissers θα αγκαλιάζουν και θα φιλούν ανθρώπους στους δρόμους
Όλοι όσοι δέχονται μια ζεστή αγκαλιά ή ένα τρυφερό φιλί, θα λαμβάνουν ένα αυτοκόλλητο, με πληροφορίες για την καμπάνια και το νησί της Ρόδου.
Με τη σύμφωνη γνώμη των συμμετεχόντων, θα συλλέγονται τα στοιχεία τους, θα ανεβαίνουν οι φωτογραφίες και τα βίντεο στο facebook (tag the people being sukissed)
Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, η ομάδα των Sunkissers θα συνοδεύεται από ένα τηλεοπτικό συνεργείο, το οποίο θα αποθανατίζει τα καλύτερα στιγμιότυπα και τις πιο ενδιαφέρουσες αντιδράσεις.
Τέλος, τα Social media θα διαδραματίσουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην καμπάνιά μας, προσκαλώντας το κοινό να συμμετάσχει στην πρωτοβουλία μας, να λάβει πληροφορίες για το νησί της Ρόδου, να ενημερωθεί για την πορεία του Roadshow αλλά και για να κλείσει “εκπτωτικές διακοπές” στη Ρόδο.
Η Καμπάνια θα έχει τη δική της σελίδα στο Facebook: Facebook/sunkissed, η οποία θα ανακοινωθεί στη WTM.
Στη σελίδα θα περιλαμβάνονται:
α) Χρήσιμες πληροφορίες για την καμπάνια και το αρχικό μας προωθητικό βίντεο,
β) Πληροφορίες για το πού θα βρισκόμαστε, πότε, προσκαλώντας τους Βρετανούς να μας συναντήσουν,
γ) Φωτογραφίες των Sunkissers, καθώς θα μοιράζουν ζεστές αγκαλιές,
δ) “Τag” των συμμετεχόντων, ενθαρρύνοντας τους φίλους τους, να κάνουν “Like” στη φωτογραφία ή στο βίντεο τους,
ε) Ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το νησί της Ρόδου,
στ) Εκπτωτικά πακέτα διακοπών για τη Ρόδο, σε συνεργασία με Τ.Ος ή ξενοδόχους, πάντοτε σε συμφωνία με τον PROTOUR
Όλες οι ανακοινώσεις θα έχουν αποκλειστικό στόχο την ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος του κοινού και τη διάδοση του μηνήματός μας για τη Ρόδο.
Θα πραγματοποιηθούν δύο παράλληλοι διαγωνισμοί, με δύο ειδικά applications στο facebook:
α) Ο πρώτος θα έχει τίτλο “ΒΕST SUNKISSED REACTION”: Στο facebook, θα ανεβάζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα βίντεο με τις καλύτερες αντιδράσεις των Sunkissed by Rodos.
H πιο ενδιαφέρουσα αντίδραση θα κερδίσει μια εβδομάδα, Sunkissed Holidays for two in Rodos.
β)O δεύτερος θα έχει τίτλο “BEST SUNKISSED IMAGE”. Οι φίλοι της Ρόδου θα προσκαλούνται να ανεβάσουν μια φωτογραφία, μια ζωγραφιά ή ένα face painting, με θέμα τον ήλιο και τη Ρόδο και να κερδίσουν ένα αξέχαστο ταξίδι για δύο στη Ρόδο.
Τα αποτελέσματα των διαγωνισμών θα ανακοινωθούν στα τέλη Μαρτίου 2013". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου