Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Ήμαρτον, τι άλλο θα ακούσουμε...

 
- Μετά την ηφαιστειολογία, την προπονητική, την σεισμολογία, και άλλα ων ουκ έστιν αριθμός, μας προέκυψαν και ...αμέτρητοι επικοινωνιολόγοι και marketeers... 
- Διάφοροι απίθανοι τύποι βγαίνουν και λένε ή γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους και με χυδαίο τρόπο δυστυχώς... 

Στο Λονδίνο, στο περιθώριο της World Travel Market, ο Ε.Ο.Τ. και το υπουργείο Τουρισμού, διοργάνωσαν στις όχθες του Τάμεση, μια μουσικοχορευτική εκδήλωση, σε ένα trendy - μοδάτο σκηνικό, που αρέσει στο εξωτερικό και ειδικά στην Αγγλία και στην Αμερική. Το flashmob, όπως το ονομάζουν αυτοί που γνωρίζουν, είναι μια εκδήλωση, όπου μια ομάδα ανθρώπων συγκεντρώνονται σε ένα δημόσιο χώρο, κάποιοι αρχίζουν να χορεύουν και σιγά σιγά ενσωματώνονται στο χορό και οι περαστικοί. Όλο δε αυτό το "σκηνικό" βιντεοσκοπείται και χρησιμοποιείται μετά με την κατάλληλη επεξεργασία για διαφημιστικούς λόγους στα social media και όχι μόνο. Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν είχαμε κάνει πολλές τέτοιες εκδηλώσεις στο Λονδίνο, όπως π.χ. η "ελληνική παραλία" στις όχθες του Τάμεση, κ.λπ., κ.λπ.. 
Ξαφνικά λοιπόν απο χθες, και ενώ το ανεπεξέργαστο βιντεάκι παίζει στο youtube, και έχει μερικές δεκάδες χιλιάδες downloads και αντίστοιχα like, άρχισε μια επίθεση από Έλληνες επώνυμους και ανώνυμους, με πολλούς υβριστικούς έως χυδαίους χαρακτηρισμούς. 
Το αν αρέσει σε καθένα από εμάς προσωπικά, η συγκεκριμένη ενέργεια είναι ενα θέμα. Αλλοίμονο όμως αν οι επιτελείς του ελληνικού Τουρισμού, που φαίνεται επιτέλους να κινούνται και να σχεδιάζουν, πρέπει να ακούσουν 25.000.000 γνώμες (γιατί ως γνωστόν κάθε Έλληνας έχει 2,5 γνώμες για κάθε θέμα) για να αποφασίσουν τι θα κάνουν. Και στο κάτω κάτω, όσοι θέλουν να συνεχίσουμε την προβολή της Ελλάδας με greek souvlaki kai tzatziki, ας καταλάβουν ότι οι εποχές έχουν αλλάξει. 
ΚΑι ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ, ότι αυτό το βιντεάκι δεν είναι η καμπάνια της Ελλάδας. Είναι απλά, ένα προωθητικό βίντεο για μια συγκεκριμένη ομάδα τουριστών, που φέρνει στο προσκήνιο και ειδικά στα social media, την χώρα μας. 
Αυτό άλλωστε δέιχνουν και τα στοιχεία από του youtube, που είναι πολύ ενθαρρυντικά. 
Δείτε το όμως για να έχετε πρωτογενή άποψη με την ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ.
Και όπως είπε προχθές στο Μουσείο της Ακρόπολης ο Γρηγόρης Ψαριανός " Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι οι Ελληνες. Τα τελευταία χρόνια έχουν δοθεί πάρα πολλά λεφτά για το τουριστικό μάρκετινγκ και ξέρετε όλοι πού πήγαν. Και όσοι είστε από τη ΝΔ και από το ΠΑΣΟΚ και οι αριστεροί που υλοποιούσαν τις διάφορες καμπάνιες. Αν την Ελλάδα την κατοικούσαν Δανοί θα ήταν η καλύτερη στον κόσμο, γιατί δεν θα την έπνιγε το σημερινό σκουπιδαριό, ούτε όλα όσα βλέπουμε στην καθημερινότητά μας»...

2 σχόλια:

  1. ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΤΙΖΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΙΣΕΙΣ. ΕΑΝ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΙΣΙΕΥΤΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ.
    ΕΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΥΤΑ.
    ΕΑΝ ΣΤΑΛΕΙ ΞΑΝΑ ΕΙΤΕ ΕΤΣΙ, ΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή