Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Καμπάνια για τη Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού



Καμπάνια για την ανεύρεση οικονομικών πόρων που θα στηρίξουν την υλοποίηση του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού», ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων...
Με στόχο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, ο Σ.Ε.Τ.Ε. εκπόνησε μια ολοκληρωμένη μελέτη ενεργειών μάρκετινγκ, μέσα από τις οποίες είναι δυνατή, σε ένα χρονικό ορίζοντα τριετίας, η ανάδειξη και καθιέρωση της ελληνικής γαστρονομίας ως ενός από τους βασικούς λόγους επιλογής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Αποκλειστικός Συνεργάτης Επικοινωνίας για την υλοποίηση της καμπάνιας με pro-bono συνεισφορά σε αυτή είναι ο όμιλος PRC Group – The Management House.

Μιλώντας σχετικά ο γενικός διευθυντής του Σ.Ε.Τ.Ε., κ. Γιώργος Δρακόπουλος είπε: «Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί αφορμή για συστράτευση όλων όσοι υπηρετούν υπεύθυνα τον ελληνικό τουρισμό, καθώς από την υλοποίηση του έργου «Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού» θα ωφεληθεί το σύνολο του τουριστικού τομέα και όλων των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων και οργανισμών».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ομίλου PRC Group – The Management House, κ. Δημήτρης Μαύρος δήλωσε: «Ο όμιλος PRC Group είναι παρών, για να στηρίξει με τη δημιουργικότητα, το ταλέντο και την τεχνογνωσία των στελεχών του, τη σημαντική αυτή θεσμική προσπάθεια του Σ.Ε.Τ.Ε.. Στην εποχή κρίσης που διανύουμε, είναι καθήκον όλων μας να αναδείξουμε νέες πρωτοβουλίες που μπορούν να δημιουργήσουν μια δυναμική προοπτική για τη χώρα μας στους τομείς όπου ήδη κατέχει ένα υπαρκτό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Η καμπάνια ανεύρεσης οικονομικών πόρων για την υλοποίηση του έργου υποστηρίζεται ήδη από τους partners του Σ.Ε.Τ.Ε. Aegean Airlines και Eurobank. Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας της καμπάνιας είναι το Daily Fax, το Marketing Week και το Hotel & Restaurant της Boussias Communications.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου