Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Αυτό ήταν το media plan της καμπάνιας ΣΕΒ - ΣΕΤΕ


Σας αποκαλύπτουμε σήμερα το media plan της καμπάνιας GIVE GREECE A CHANCE. Η καταχώρηση δημοσιεύτηκε το τριήμερο 24-26 Φεβρουαρίου σε 17 συνολικά μεγάλες ευρωπαϊκές εφημερίδες. Τρεις από αυτές με πανευρωπαϊκή κυκλοφορία (Wall Street Journal, International Herald Tribune και Financial Times), ενώ οι υπόλοιπες ήταν σε Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία και Βέλγιο. Σύφωνα με πληροφορίες το συνολικό κόστος του προγράμματος ανήλθε στα 2 εκατομμύρια ευρώ.

Οι εθνικές εφημερίδες στις οποίες δημοσιεύτηκε η καμπάνια ήταν οι εξής ανά χώρα:

Γερμανία
Bild Deutschland
Frankfurter Allgemeine Zeitung F.A.Z.
Süddeutsche Zeitung GA
Der Tagesspiegel
Die Welt

Γαλλία
Les Echos
Le Figaro
Le Monde
Le Parisien

Ολλανδία
De Telegraaf
NRC Handelsblad
NRP
AD

Βέλγιο
Le Soir

3 σχόλια:

  1. Τι ωραίο να κλαίμε και να ζητάμε μια ευκαιρία, φοβερή επινόηση ανθρώπων γεμάτων ηττοπάθεια και κακομοιριά. Θα μου πεις ότι είναι φυσικό όταν εμείς οι ίδιοι αισθανόμαστε ενοχές. Κύριοι έχουμε ένα από τα καλύτερα προϊόντα στον κόσμο και αντί να το πιστέψουμε και να το προβάλουμε, εμείς ζητάμε να μας δώσουν άλλη μια ευκαιρία. Φοβερό marketing μήπως είναι ιδέα του κ. Οικονομίδη ο οποίος παρουσία του υπουργού πολιτισμού και 2,000 ανθρώπων που ασχολούνται με αυτόν σε δήθεν travel forum είπε ότι είναι καιρός να αποβάλουμε το Ζορμπά από μέσα μας και να αλλάξουμε τακτική!!! Τόσοι και τόσοι αστέρες του Hollywood, μεγάλες παγκοσμίως προσωπικότητες έχουν επισκεφτεί την χώρα μας και την λατρεύουν γιατί λοιπόν δεν τους ζητάμε να είναι αυτοί οι πρωταγωνιστές ενός νέου διαφημιστικού spot με το οποίο θα προβάλουν την χώρα και θα λειτουργούν σαν πρεσβευτές του Ελληνικού τουρισμού. Εδώ μια ταινία γυρίζεται σε ένα νησί και την επόμενη χρονιά γίνεται το αδιαχώρητο. Και κλείνω με ένα σχόλιο για την «μεγααααλη» διαφήμιση του Γιάννη που περιπατάει με το συμπαθητικό τραγούδι “You will never walk alone”. Ωραίο τραγουδάκι το οποίο ακούστηκε για πρώτη φόρα το ’45 στο musical Carousel από τον μεγάλο Jerry Lewis (respect).
    Αλλά Βρε παιδιά ΕΛΕΟΣ με την κλάψα σε ποιον Έλληνα λέει κάτι το συγκεκριμένο τραγούδι έκτος από τον Σωτηρακόπουλο και τους υπόλοιπους οπαδούς της Liverpool. Αν θέλεις φίλε διαφημιστή να ανυψώσεις το ηθικό μας βαλε ένα άλλο τραγούδι ρε αδελφέ τύπου «Εγώ δεν ζω γονατιστός είμαι της Γερακίνας γιος»
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία των σχολίων και καλή σαρακοστή …για όσο ακόμα μας το επιτρέπουν οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατι αυτοί που έχουν τέτοιες σκέψεις να είναι ανώνυμοι και οι δημιουργεί των διαφημιστικών της ντροπής να είναι επώνυμοι.
    για αυτό και πολλούς άλλους λόγος φτάσαμε εδώ. Give Greece a chance, πόσο ταπεινωτικό.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καί ζητιανεύουμε και πληρώνουμε... Αυτοί για να μας λυπηθούν ζήτησαν 2 εκατομύρια και εμείς τους τα δώσαμε. Η απέραντη Ελληνική μ@λ@κί@... Τουλάχιστον απέδωσε το εγχείρημα; Αφυπνίζεται το έθνος μπας και αξίζει τον κόπο η λύπηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή