Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ο Κων. Δεριζιώτης υποψήφιος με την ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ





Οι ά
νθρωποι ποτέ δεν λένε τόσα ψέματα, όσα μετά το κυνήγι, στη διάρκεια του πολέμου και πριν τις εκλογές, έλεγε ο αείμνηστος Γερμανός καγκελάριος Όττο Φον Μπίσμαρκ.

Για το πρώτο απέχω (σ.σ. δεν κυνηγώ), όσο για το δεύτερο ευτυχώς δεν έχω ζήσει κάτι τέτοιο και ελπίζω να μην το ζήσει κανένας.

Αποφάσισα όμως να ασχοληθώ με το τρίτο: συμμετέχω στις εκλογές του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου της Αθήνας (ΕΒΕΑ), και ευτυχώς δεν υπάρχει λόγος να πω ψέματα, και -προφανώς- δεν θα πω!!!
Κατεβαίνω λοιπόν υποψήφιος με τον συνδυασμό «ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ» του Κ. Μίχαλου, στον τομέα «Υπηρεσίες».

Συμβουλεύτηκα κάποιους φίλους μου, οι οποίοι μου έκαναν τρεις ερωτήσεις:


1. Γιατί θες να κατέβεις (σ.σ. οι ευγενείς, οι υπόλοιποι μου είπαν με νόημα, «πας γυρεύοντας»;)
Και απάντησα: Γιατί είναι ένας επιχειρηματικός θεσμός, του οποίου η σημασία αλλά και η παρουσία βαίνουν βελτιούμενες και στην Ευρώπη τα Επιμελητήρια διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο. Πολλώ δε μάλλον στην Ελλάδα που η επιχειρηματικότητα είναι υπό διωγμό και έχουμε πολλά να διεκδικήσουμε, όλοι μαζί, χωρίς διαχωριστικές γραμμές.
2. Και τι θα προσφέρεις;
Και απάντησα: Ότι μπορώ… Όταν υπάρχει διάθεση προσφοράς και συνεργασίας, τα πράγματα προχωράνε. Το κάρο θέλει πολλά χέρια να βγει από τη λάσπη. Οι γνώσεις μου σε συγκεκριμένους τομείς της Οικονομίας, αλλά και η δημοσιογραφική μου εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια, μπορούν να προσθέσουν ένα λιθαράκι.
3. Και τι θα κερδίσεις;
Και απάντησα: Όλες οι ενέργειές μας δεν μπορούν να έχουν ως άξονα το κέρδος, και κυρίως το προσωπικό κέρδος. Η διεκδίκηση θεμάτων των επιχειρήσεων, η αλλαγή της εικόνας στην κοινωνία, αλλά και η αλλαγή των ίδιων των επιχειρήσεων, μέσω ενεργειών και δράσεων του Επιμελητηρίου, είναι σημαντικές ενέργειες, που αν ευοδωθούν θα κερδίσουμε όλοι μας.

3, 4 και 5 Δεκεμβρίου λοιπόν οι εκλογές.

Όσοι θέλετε να βοηθήσετε, σας περιμένουμε με χαρά.
Οι τρόποι επικοινωνίας μαζί μας γνωστοί…

Ευχαριστώ

ΥΓ: Απασχολώ το Blog και το χρόνο σας με τα προσωπικά, μου, αλλά ελπίζω ότι μου το επιτρέπετε…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου