Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Προβολή της Αθήνας από την EXPEDIA

Ξεκίνησε την μεγάλη εβδομάδα, με πρωτοβουλία της ΕΞΑΑ η προβολή της Αθήνας μέσω της «Expedia.com», και αφορά σε πέντε κανάλια της εταιρείας: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).
Η διάρκεια της καμπάνιας θα είναι δίμηνη στις εκτός Ευρώπης αγορές και τρίμηνη στις Ευρωπαϊκές και περιλαμβάνει προώθηση του προορισμού “Αθήνα-Αττική” στις αγορές στόχους με “banners”, “newsletter” για τον προορισμό προς τους συνδρομητές της Expedia στα κανάλια /στόχους, Facebook link, Video integration. κ.λπ., αλλά και ειδική προνομιακή προώθηση για τα ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης που συμμετείχαν οικονομικά στην προσπάθεια. Αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος του εγχειρήματος ανήλθε στο ποσό των 110.000 ευρώ, το οποία καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από την ΕΞΑ-Α και τα ξενοδοχεία-μέλη της, τηρώντας σειρά προτεραιότητας δηλώσεων συμμετοχής στην προσπάθεια.


Η ΕΞΑ-Α χαιρετίζει τη δυναμική ανταπόκριση των μελών της, τα οποία, παρά τη δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα ξενοδοχεία της Αθήνας, συναίνεσαν στο να πάρει η Ένωση δυναμικά την κατάσταση στα χέρια της και επισημαίνει πως η κίνηση αυτή ώθησε και το ΥΠ.ΠΟ.Τ. να ανταποκριθεί θετικά στην πρόκληση:
Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνος εξέφρασε ανοικτά την πρόθεση του υπουργείου να επιχορηγήσει για το ίδιο χρονικό διάστημα τη συγκεκριμένη προσπάθεια προβολής του προορισμού μετά την ολοκλήρωσή της - κατά τη διάρκεια της Γενικής Τακτικής Συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (12/4/2011).
Ο πρόεδρος της ΕΞΑ-Α και της ΠΟΞ κ. Γ. Α. Ρέτσος σχολίασε πως «η πρωτοβουλία αυτή πρέπει ν’ αποτελέσει την απαρχή μιας στενής, ουσιαστικής και συντεταγμένης συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να απεγκλωβιστεί ο Τουρισμός από τη δεινή θέση στην οποία έχει περιέλθει τα τελευταία χρόνια και κάλεσε όλους σε κοινό μέτωπο υπέρ όλων εκείνων των παραμέτρων ή των δράσεων που στηρίζουν τον ελληνικό Τουρισμό και τους επιμέρους προορισμούς όπως η Αθήνα- Αττική που επλήγησαν ιδιαίτερα».
Για την Αθήνα –Αττική δε, επεσήμανε την «ανάγκη να αποκατασταθεί το ταχύτερο η καλή φήμη της πόλης μας και να επανατοποθετηθεί η εικόνα της στις διεθνείς αγορές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου