Υλοποιώντας την κυβερνητική απόφαση για περικοπή κατά 34% των δαπανών του VISIT BRITAIN, ανακοινώθηκε χθες σειρά μέτρων, τα οποία περιλαμβάνουν και την μείωση των αγορών στις οποίες είναι παρόν ο βρετανικός αυτός οργανισμός. Στις αγορές που "κόβονται" είναι και η Ελλάδα. Συγκεκριμένα όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Sandie Dawe, αναδιοργανώνονται οι " δραστηριότητες marketing που θα μας βοηθήσουν να φέρουμε εις πέρας την τετραετή (σ.σ. έτσι κάνουν οι σοβαρές χώρες) παγκόσμια καμπάνια, χρησιμοποιώντας τα μεγάλα γεγονότα που θα πραγματοποιηθούν στη Βρετανία τα επόμενα χρόνια – ο Βασιλικός Γάμος, η 60ή επέτειος βασιλείας της Βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ, οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες – προκειμένου να αυξηθούν κατά 2δις λίρες τα έσοδα από τους τουρίστες και να δημιουργηθούν 50.000 νέες θέσεις εργασίας".
Και συνεχίζει: " Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μείωση ενεργειών, δραστηριοτήτων και του αριθμού των αγορών όπου έχουμε παρουσία για να διασφαλίσουμε ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι οικονομικοί πόροι θα τοποθετηθούν στο marketing.
Βασικά σημεία των αλλαγών είναι: Η κεντρική ομάδα marketing θα επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση της παγκόσμιας καμπάνιας marketing, στοχεύοντας σε συνεργασίες και key account management με εμπορικούς συνεργάτες. Digital και social media, δημόσιες σχέσεις, marketing και σχέση με τα ενδιαφερόμενα μέλη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2012, παραμένουν προτεραιότητα. Οι διαδικτυακές ικανότητες μας επιτρέπουν να διατηρήσουμε μια παγκόσμια παρουσία σε ιστοσελίδες καταναλωτών, πρακτόρων και μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά θα μειώσουμε την παρουσία μας από 35 σε 21 αγορές, βασισμένες σε 24 πόλεις. Οι προτεινόμενες αγορές είναι Αμερική (Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες), Καναδάς, Βραζιλία, Αυστρία (διαχείριση από το Βερολίνο), Βέλγιο, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Ρωσία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία (διαχείριση από το Βερολίνο), Αυστραλία, Κίνα (Σαγκάη, Πεκίνο, Χονγκ Κονγκ**), Ινδία (Μπάνγκαλορ, Μουμπάι, Δελχί), Ιαπωνία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι). Αυτές οι αγορές προσφέρουν μια ευρεία γεωγραφική κάλυψη στον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας το 80% των εσόδων από τον εισερχόμενο τουρισμό.
Η μίσθωση στην Lower Regent Street για το Κέντρο Επισκεπτών για τη Βρετανία και το Λονδίνο λήγει το 2012. Δεν θα ανανεωθεί και συζητήσεις πραγματοποιούνται με άλλα πρακτορεία για την παροχή τουριστικών πληροφοριών στο Λονδίνο.
Συμβαδίζοντας με την ανάγκη να μειώσουμε τα διοικητικά έξοδα, θα μειώσουμε επίσης το προσωπικό και τον προϋπολογισμό σε τομείς όπως Οικονομικά, Τεχνολογία, Ανθρώπινο Δυναμικό και Επικοινωνίες. Αυτές οι προτεινόμενες αλλαγές θα οδηγήσουν σε μια συνολική μείωση περίπου 25-30% των θέσεων – περίπου 70 θέσεις εργασίας".
Οι αγορές από τις οποίες αποχωρεί ο οργανισμός είναι: Αργεντινή, Τσεχία, Φινλανδία, Ελλάδα, Χονγκ Κονγκ** (διαχείριση από Κίνα), Ουγγαρία, Κορέα, Μαλαισία, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Πορτογαλία, Σιγκαπούρη, Νότια Αφρική και Ταϊλάνδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου