Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Σε ποιον Ε.Ο.Τ. αναφέρεται;


Σε συνάντηση που είχε χθες ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, με το νέο Δ.Σ. του Ε.Ο.Τ., αφού εξήρε την αποτελεσματικότητα του προηγούμενου Δ.Σ. του Οργανισμού στην αποπληρωμή των διεθνών μέσων ενημέρωσης και στη θεμελίωση των βάσεων για την εφαρμογή της κεντρικής στρατηγικής του ΥΠΠΟΤ για στοχευμένη ανά αγορά προβολή της Ελλάδας, προκειμένου να έχουμε τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, από ολόκληρο τον κόσμο, σε ολόκληρη τη χώρα (σ.σ. που αναφέρεται;), ζήτησε από το νέο Δ.Σ. να έχει γρήγορη και αποτελεσματική παρέμβαση σε στοχευμένα κοινά με εξορθολογισμένο κόστος…

«Τώρα με τις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν στον οργανισμό (σ.σ. οι οποίες είναι;), αρχίζει μια καινούρια εποχή για τον Ε.Ο.Τ., ο οποίος καλείται να δώσει το στίγμα για τη νέα εικόνα της Ελλάδας, μέσω των γραφείων Ε.Ο.Τ. στο εξωτερικό, της διαφήμισης και της χρήσης του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης», είπε ο υπουργός, και μας άφησε κάγκελο…
Στη συνέχεια, ο κ. Γερουλάνος, τόνισε ότι το ΥΠΠΟΤ έχει δημιουργήσει προϊόντα - εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Ε.Ο.Τ. για την προβολή της χώρας (όπως το Athens Every Week και το Σταυροδρόμι) και κάλεσε το Δ.Σ. να λειτουργεί προς αυτή την κατεύθυνση με ρηξικέλευθες και καινοτόμες θέσεις που αναδεικνύουν τη νέα εικόνα της Ελλάδας.
Για ποια προβολή μιλάει; Με τι κονδύλια; Ξέχασε την πόρτα που... έφαγε από το ΥΠΟΙΚ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου